מזהה דינאמי עבור קמפיינים

מאפשר לעשות שימוש בשירות מזהה דינאמי כמזהה שיחה בחייגנים.

אפשרות זו מיועדת אך ורק ללקוחות שיש להם שירות מזהה דינאמי לפי היעד אליו מתבצעת השיחה וכן מזהה שיחה רנדומלי.

ניתן לקרוא עוד על שירות זה באתר שלנו וכן בבלוג של Voicenter

חשוב! שירות המזהה הדינאמי כמזהה שיחה בחייגנים אינו תומך במזהה דינאמי לפי לחיצה

 

 הגדרת מזהה דינאמי בחייגן:

  1. לחצו על כפתור ערוך תחת עמודת הגדרות

הוספת מזהה דינמי בחייגן

 

  2. בתיבת הגלילה ליד ההגדרה מספר מזוהה יש לבחור במזהה דינאמי (אפשרות זו תופיע רק במידה ולחשבון יש את השירות).

  3. מייד עם בחירה במזהה הדינאמי תפתח תיבת בחירה נוספת. בתיבה זו ניתן לבחור מספר ממבחר המספרים המוגדרים לחשבון אשר יוצג עבור יעדים שאין עבורם מזהה שיחה דינאמי / רנדומלי.

 

הוספת מזהה דינמי בחייגן 2

 

שלבי הגדרת השירות זהים הן בחייגן לנציג והן בחייגן החכם (Predictive)