ניוד מספרים

ניוד מספרים

ניתן לנייד אלינו מספרים נייחים.

חוק הניוד בישראל קובע כי האדם/העסק המשתמש במספר טלפון מסוים הוא הבעלים של אותו מספר ואין יכולת למנוע את ניוד (העברת) המספר בין חברות התקשורת, לפי רצון בעל המספר. ישנם מקרים מיוחדים בהם ניוד מספר אינו אפשרי (מספרים מיוחדים, מספרי כוכבית, מספרים אשר סופקו לצורכים טכניים וכדומה). ככלל אצבע, כל מספר טלפון המופיע בחשבונית החודשית הוא מספר השייך לבעל החשבון וניתן לניידו, אלא אם נאמר אחרת.

תהליך ניוד מספרים מתבצע בשיתוף פעולה של כלל חברות התקשורת בישראל ולכן פעולת הניוד תלויה גם בנהלי צד שלישי. אנא קראו בעיון את המידע בדף זה לקראת בקשת ניוד מספרים.

אנו עושים את כל המאמצים לסיים כל תהליך ניוד בזמן הקצר ביותר. לעיתים ישנם עיכובים אשר לא ניתן לצפות מראש ועלולים להאריך את משך תהליך הניוד. בכל מקרה של עיכוב בתהליך הניוד עבור לקוחותינו אנו פונים לכל הגורמים המוכרים לנו בכדי לדאוג לטיפול בעיכוב וסיום תהליך הניוד כמה שיותר מהר.

חשוב לדעת לקראת הניוד:

  1. תהליך ניוד למספרים נייחים ל-Voicenter מתבצע בימים ראשון עד רביעי, בין השעות 9:00 - 15:00 וביום חמישי בין השעות 9:00 - 12:00 (לא ניתן לנייד בימי שישי ובימי חג).*
  2. תהליך הניוד עצמו אורך כשעתיים (לפעמים ישנם עיכובים), אשר מתוכם המספר לא יהיה זמין לשיחות נכנסות עד כחצי שעה. עם שליחת טפסי הניוד אלינו, אנא עדכנו אותנו מתי (יום ושעה) תרצו להתחיל את ניוד המספרים.
  3. ניתן לנייד מספרים רגילים, מספרי 1700/1800, ומספרי כוכבית (תהליך הניוד ארוך יותר מהרגיל).
  4. לא ניתן לנייד מספרי 1900 ו- 1599.
  5. וויסנטר אינה תומכת בשירותים המבוססים על קו אנלוגי כגון: שירותי אינטרנט, אזעקה, מסלקת אשראי וכדומה.
  6. במידה והמספר לניוד משמש כקו אינטרנט, יש לבקש מספקית תשתית האינטרנט (בזק/הוט) להקצות מספר אחר עבור קו האינטרנט, לפני פעולת הניוד.
  7. במידה ומדובר במספרים שהם חלק מטווח, באחריותכם ליצור קשר עם ספקית התקשורת הננטשת בכדי לוודא שניתן לניידם (על פי החוק אין יכולת למנוע ניוד מסיבה זו).

מספרי פקס:

  1. וויסנטר תומכת בשירותי פקס באמצעות דוא"ל בלבד (Fax2Mail ו- Mail2Fax). לא ניתן להשתמש בשירות פקס עם מכשיר פקס.
  2. ניוד מספר פקס מחייב ציון ספציפי בטופס הניוד. בעת מילוי הטופס יש להוסיף את המילים '(מספר פקס)' בסוגריים, לצד כל מספר פקס.
  3. לאחר ניוד מספרים ל-Voicenter לא ניתן להשתמש במספרים לשירותי טלפון ופקס יחד (טלפקס).

טפסי ניוד:

  1. יש למלא טופס ניוד מספרים המכיל את כל המספרים לניוד.
  2. ניתן לספק הוכחת בעלות באחת מהדרכים הבאות:

2.1.  חשבונית (מתקופת חיוב של עד חודשיים אחורה) המציגה את הקשר בין מבקש הניוד לבין המספרים אותם רוצים לנייד.

2.2.  מייל רשמי מהמפעיל הננטש שמאשר כי המספרים הדרושים לניוד אכן בבעלות מבקש הניוד.

  1. עבור מספרים בבעלות עוסק מורשה או בעלות פרטית, חובה לצרף צילום תעודת זהות. עבור מספרים בבעלות חברה, חובה להוסיף חותמת חברה וחתימה בדף החתימה.

בכדי לבצע בקשת ניוד מספרים, יש למלא טופס מתאים (מהטפסים למטה) ולשלוח את הטופס, עם כל פרט נדרש אחר, לצוות התפעול בדוא"ל backoffice@voicenter.co.il (יש לציין בנושא "ניוד מספרים עבור {שם העסק}"):

  1. הורדת טופס ניוד מספרים  מכל החברות מלבד HOT (יש לצרף חשבונית המציגה את המספרים לניוד)
  2. הורדת טופס ניוד מספרים מ-HOT  (לעסק מורשה - יש לצרף צילום תעודת זהות / לחברה - יש לחתום עם חותמת חברה)

לאחר הניוד:

  1. עד אשר לא אישרנו שהמספרים נויידו אין להתנתק מספקית התקשורת הנוכחית.
  2. לאחר קבלת אישור מאיתנו על סיום ניוד המספרים, באחריותכם לוודא שאינכם ממשיכים לשלם עבור השירותים מספקית התקשורת הננטשת.

*שעות ניוד המספרים ל-Voicenter מעט שונות משעות הניוד הרשמיות אשר הוגדרו על ידי משרד התקשורת. זאת מאחר וצברנו ניסיון רב בניוד מספרים ולצערנו גם קשיים עבור לקוחותינו. תהליך הניוד כרוך בשיתוף פעולה של כל מפעילות התקשורת בארץ, ומניסיוננו, בשעות מסוימות הסבירות לתקלה בניוד גבוהה מאד. בכדי למנוע זמני השבתה גבוהים ללקוחותינו, אנו נמנעים מניוד בשעות בהן הסבירות לשיבושים גבוהה ועלולה לגרום לנזקים ללקוחותינו.