סרגל נציג

סרגל הנציג היא אפליקציה לדפדפן כרום המאפשרת לכל נציג המשתמש בטלפון פיזי או סופטפון שונה מהסופטפון של Voicenter לבצע שינויי סטטוס (כמו כניסה ויציאה), ללא צורך בחיוג קוד עבור כל סוג הפסקה/כניסה/יציאה.

להורדת האפליקציה, ניתן ללחוץ כאן או לפנות לדף ההורדות.

כניסת משתמש לסרגל הנציג

  1. לפתיחת סרגל הנציג לחצו על האייקון של סרגל הנציג אשר נוסף לשולחן העבודה או לתיקיית האפליקציות של Google (בסרגל התחתון)

    Toolbar Icon

  2. כאשר חלון הכניסה נפתח, הזינו את שם המשתמש והסיסמה האישיים (מופיעים במערכת הניהול ויסופקו על ידי מנהל המוקד)

    Toolbar Sign in

  3. לאחר מכן, בחרו את העמדה/שלוחה בה הנכם נמצאים (לאחר השימוש הראשון בסרגל הנציג, בכל כניסה תוצג העמדה האחרונה ממנה התחברו כברירת מחדל)

    Toolbar Select Workstation

  4. לאחר בחירת העמדה, יוצג אישור התחברות

    Toolbar Connection Confirmation

  5. בחרו בסטטוס הרצוי וללחוץ על Save לשמירה

    Toolbar Select Status

  6. זהו זה! סרגל הנציג מוכן לעבודה והסטטוס אשר נבחר הוא הסטטוס הפעיל. כעת באפשרותכם לשנות את הסטטוס בהתאם להתנהלות המשמרת.