שינוי סטטוס נציג

סטטוס הנציג מאפשר לנציגים להגדיר את מצבם בכל זמן במהלך המשמרת ולאפשר למערכת להגיב באופן אוטומטי למצב הנציג.

מצד מנהל המוקד והארגון, סטטוס הנציג מאפשר לקבל תמונה מדוייקת על התנהלות הנציגים והמוקד בכלל, בזמן אמת ובדוחות תקופתיים. כך ניתן להפיק את המירב ממערכת הטלפוניה.

במדריך זה נסביר כיצד להשתמש בחיוג קודי מערכת בכדי לשנות את סטטוס הנציג. ניתן להשתמש באפליקציית סרגל הנציג לכרום בכדי לבצע שינויי סטטוס ללא צורך בחיוג קודי מערכת דרך השלוחה.

שינוי סטטוס הנציג על ידי קודי מערכת

  1. חייגו 222*
  2. הקישו את קוד הסטטוס הרצוי (מפורט בטבלה למטה)
  3. הקישו את קוד המשתמש (נציג) כפי שהוגדר בממשק הניהול
  4. לחצו על "חייג"
  5. וודאו כי מושמעת הודעת אישור הפעולה
  6. בכדי לסיים את כל ההפסקות יש להקיש 222* + 4 + קוד משתמש ולבצע חיוג.

לדוגמה

עבור ביצוע כניסה לנציג אשר קוד העובד שלו הוא 1234:

  1. נקיש 222* + 1 + 1234 (קוד עובד)
  2. לאחר מכן נלחץ על "חייג"
קוד פעולה תיאור סטטוס/פעולה אייקון (במוניטור)
1 כניסה/Login Login (1)
2 יציאה/Logout Logout
3 הפסקת צהריים/Lunch Lunch
4 סיום הפסקה/End of break Login (1)
5 אדמיניסטרציה/Administrative Administrative
7 פרטי/Private Private
9 אחר/Other Other