היכרות והתקנה

תוסף הכרום Voicenter Chrome Contact Extension – הינו כלי רב תכליתי אשר פותח על ידינו בכדי לתת מענה רב שימושי לנציגי מוקד טלפוניים.

התוסף לכרום מאפשר שימוש בחמש פונקציות עיקריות:

  • Click2Call - ביצוע חיוג בלחיצה מתוך דפדפן כרום.
  • Pop-Up - הקפצת מסך בעת שיחה נכנסת/יוצאת עם פרטי הלקוח (רלוונטי עבור לקוחות בעלי אינטגרציה שלנו עם מערכת ניהול לקוחות(CRM)).
  • שימוש בסרגל נציג(Toolbar) לצורך שינוי סטאטוס נציג.
  • הצגת היסטוריית שיחות אישית.
  • צפייה בסטטיסטיקות נציג אישיות.

התקנת התוסף:

1. גשו לדף התוסף בחנות של אפליקציות כרום -  הורדת התוסף לכרום .

2. לחיצה על "הוסף ל-Chrome", בצד שמאל למעלה, תוסיף את התוסף לדפדפן.

1 

3. לאחר התקנת התוסף ניתן לעבור להגדרת התוסף.

הגדרת התוסף:

4. לאחר התקנת התוסף, יפתח מסך הכניסה.

יש להזין פרטי משתמש(שם משתמש וסיסמה):

לוגין לסופטפון

ניתן לדעת את פרטי הגישה לתוסף באמצעות ממשק הניהול - Cpanel.

יש לגשת בממשק ל: הגדרות -> משתמשים:
- שם משתמש = דוא"ל.
- סיסמה = קוד אישי.   

 פרטי גישה לתוסף

5. לאחר הכניסה לממשק התוסף, יש לבחור את העמדה הטלפונית(שלוחה) אשר אליה המשתמש מעוניין להתחבר ולעבוד בה.
התוסף מזהה באופן אוטומטי את העמדה המקושרת למשתמש. אך במידה ומדובר במוקד שבו הנציגים מתחלפים בעמדות(ללא עמדות קבועות), התוסף יאפשר למשתמש לבחור את העמדה הרצויה.

דף כניסה ראשון של התוסף 

*במידה ולא מעוניינים לאפשר לנציג המתחבר לתוסף, שתהייה לו אפשרות להתחבר לעמדה שלא משוייכת למשתמש שלו, יש לפנות לתמיכה לביצוע ההגבלה.

ההגבלה שאנחנו מבצעים היא ברמת חשבון.

6. בכדי לצאת מהתוסף, יש להקיש בפינה הימנית העליונה על סרגל הסטאטוס ולבחור באפשרות של התנתקות מהתוסף:

 התחברות לתוסף 1

7. בדף הבית של התוסף ניתן לקבל הדרכה קצרה על אופן השימוש בתוסף:

התחברות לתוסף 2