חוק 6 הדקות – ועוד תקנות שאתם חייבים להכיר

כל בעל עסק רוצה לדעת שספק התקשורת שלו עובד קשה על מנת שהוא יוכל לזכות "בראש שקט". התחום העיקרי בו בעלי עסקים חייבים לדעת שיש להם "ראש שקט", הוא תחום הרגולציה. כאן אסור שיהיו טעויות משום שההשלכות הן מרחיקות לכת וכואבות. לכן, אנו שוקדים ימים כלילות על מנת ליצור ולפתח שירותים ופיצ'רים חדשים שיקלו עליכם לעמוד בדרישות ובחוקים המשתנים מעת לעת. 

כך תקצרו את זמן ההמתנה של לקוחותיכם בקלות

אנחנו כבר חשבנו על הכל עבורכם! על מנת לעזור לכם לספק מענה מהיר ומקצועי ללקוחותיכם ניתן להיעזר בשירותים המגוונים העומדים לרשותכם כלקוחות Voicenter:

  • מסכי ניהול פשוטים וברורים שיאפשרו לכם לנהל את מעגלי ההמתנה והלקוחות הממתינים בזמן אמת
  • אפשרויות הגדרה רבות ומגוונות למעגלי המתנה המותאמות באופן אישי לצורכי המוקד
  • העברת ממתינים ממעגלי המתנה עמוסים למעגלי המתנה זמינים למענה מהיר
  • תעדוף קבלת שיחות לנציגים על פי יכולות מקצועיות
  • השמעת הודעות, מוזיקה בהמתנה והקראת המיקום בתור בזמן ההמתנה
  • השארת הודעה קולית או מספר טלפון לחזרה מאוחרת ללקוח
  • התראות ויזואליות על נציגים שחורגים מזמנים או נהלים המאריכים את זמן ההמתנה של הלקוח

חובת הקלטת שיחות כחלק מרישיון עסק

הקלטת שיחה מהווה תחליף לדרישת כתב, חוזה וראיה להסכם בין שני צדדים. העדר הקלטה הנה העדר הוכחה כאשר חובת ההוכחה היא על העסק.

  • הקלטת כל השיחות ומערכת ידידות לאיתור וסינון שיחות והקלות
  • הקלטה ידנית של חלק ספציפי משיחת הטלפון (לדוגמא: רק את החלק של גילוי נאות)