בלוג

תקשורת 

מקצועי וחדשני

preloader
אנו חיים בעידן טכנולוגי תחרותי שמחייב אתכם להישאר מעודכנים בנושאים הכי חמים בעולם התקשורת
1 / 48

הסבר ללקוחות Voicenter - כיצד להנפיק את הטוקן ולשמור אותו בממשק הCpanel

לקוחות יקרים, לאור תחילת אכיפת החוק בנושא מאגר "אל תתקשר אלי", להלן פירוט השלבים להנפקת הטוקן ושמירתו בממשק הCpanel של Voicenter. רישום למערכת האימות הלאומית של my.gov.il על ידי דירקטור/מורשה בארגון. מתן הרשאות על ידי הדירקטור לגורם אחר בארגון (לא חובה, במידה והדירקטור מצליח לעקוב בעצמו אחר שאר השלבים). כניסה לפורטל החברות של הרשות להגנת הצרכן באמצעות מערכת הזיהוי הלאומי - ע"י אזרח שקיבל הרשאה בשם הארגון לבצע פעולות מול המאגר.

שיווק ומכירות
22.1.23
5 דקות
הרשות להגנת הפרטיות
2 / 48

אסטרטגיה שיווקית: המדריך המלא לשיווק מוצלח

אסטרטגיה שיווקית היא בין הדברים החשובים ביותר שמנהלי עסקים יכולים לגבש ולקדם. זו היא נקודת המוצא האידיאלית, אשר ממנה כל פעילות השיווק אמורה להתנהל. תודות לחשיבותה הגדולה האסטרטגיה השיווקית היא בעלת חשיבות מכרעת להצלחה עסקית, לפחות כמו בעבר אם לא יותר. מדוע? מיד אענה במאמר שלפניכם>>>

שיווק ומכירות
29/12/2022
8 דקות
שיחת מכירה מנצחת
3 / 48

Voicenter אל תתקשר אלי - מדריך לחברות - כיצד להתממשק למאגר בAPI

לקראת השקת המאגר פנו אלי שותפים רבים עם שאלות וטיפים בנושא מאגר "אל תתקשר אלי", והשאלה המובילה - האם הצלחת כבר להתחבר? ישנן מספר סיבות שיכולות להפוך את ביצוע הממשק למסורבל עד בלתי אפשרי, ואנחנו שמחים לשתף מניסיוננו על מנת שגורמים נוספים במשק הישראלי יוכלו להתחבר למאגר בקלות יחסית.

רגולציה
26/12/2022
6 דקות
אל תתקשר אלי - מדריך לחברות - כיצד להתממשק למאגר ב-API
4 / 48

Voicenter - מאגר אל תתקשרו אליי - כל מה שצריך לדעת על הרגולציה החדשה

מאגר ״אל תתקשרו אליי״ יכנס לתוקף בתחילת 2023, יופעל כבר ב-1 בינואר 2023 וינוהל על ידי הרשות להגנת הצרכן. מצד אחד מדובר בכלי חיוני למניעת הטרדה של אזרחים תמימים ומאבק בעוקץ צרכני בכלל, ועוקץ אוכלוסיות חלשות כמו הקשישים בפרט. מצד שני ישנם לא מעט מוקדים טלפוניים שפעילותם העסקית מבוססת על הוצאת שיחות מכירה ועשויים להיפגע מכך. אז מה אתם צריכים לעשות כדי להיות מוכנים בזמן? כנסו >>>

שיווק ומכירות
18/12/2022
4 דקות
כל מה שאתם צריכים לדעת על הרגולציה החדשה - "אל תתקשרו אלי"
5 / 48

כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג

שירות כזה עשוי להגדיל את הכנסותיכם תודות לכך שהוא שירות מקצועי, שמבוצע על ידי מקצוענים מנוסים בתחום זה. השירות יסייע להפוך יותר לידים ללקוחות בפועל ולסגור עסקאות בהיקפים המבוקשים. חשוב לציין ששירות טלמרקטינג יכול לא רק להגדיל הכנסות, אלא גם לצמצם הוצאות

שיווק ומכירות
08/11/2022
7 דקות
זמן שווה כסף
6 / 48

איך לשפר אחוזי המרה? המדריך שעובד

אתר אינטרנט הוא חלומו של כל משווק. מקימים אתר, מחכים בסבלנות, הגולשים מגיעים לאתר והופכים באמצעותו ללקוחות משלמים. האם זה עד כדי כך פשוט? לא בדיוק

שיווק ומכירות
13/9/2023
5 דקות
צוות אחרי הצלחה
7 / 48

טיפים למכירות טלפוניות

טיפים למכירות טלפוניות זו לא רק המלצה חכמה עבור עסקים שזוהי שיטת המכירה שלהם, אלא ממש תורה חשובה שכדאי ליישם מהרגע הראשון. אם גם העסק שלכם מתבסס על מכירות טלפוניות, זה הזמן להכיר את הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם להוציא את המקסימום מכל שיחה.

שיווק ומכירות
22/08/2022
9 דקות
טיפים למכירות טלפוניות
8 / 48

מיתוג עסקי יציב ונכון לעסק - 5 עקרונות בסיסיים

בשעה טובה החלום קורם עור וגידים והגלגלים של העסק החדש שלכם כבר התחילו לנוע? מעולה. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר עקרונות בסיסיים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

שיווק ומכירות
14/08/2022
9 דקות
מיתוג עסקי יציב ונכון לעסק
9 / 48

לידים לעסק: כל מה שרציתם לדעת על התנהלות נכונה עם לידים ולא העזתם לשאול

כיצד מגייסים לידים לעסק? אין ספק שאחת השאלות העיקריות של בעלי עסקים היא כיצד ניתן לגייס לידים לעסק, וחשוב להבין שזה דבר שלרוב נעשה ביותר מדרך אחת. כנסו >>>

שיווק ומכירות
26/07/2022
9.5 דקות
התנהלות עם לידים
10 / 48

שיחת מכירה מנצחת- 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

כל עסק ששואף להגיע לאחוזי סגירה גבוהים, חייב לוודא שיש שיפור מתמיד בשיחות המכירה. בדיוק בגלל זה הכנו מדריך מקיף עם חמישה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון. רוצים לדעת איך? כנסו גלו >>>

שיווק ומכירות
30/06/2022
8.5 דקות
שיחת מכירה מנצחת
11 / 48

מדדי מכירות מוצלחים

ניהול מחלקת מכירות מצליחה הינה תוצאה של עבודה קשה והתייעלות יומיומית. החלטות ניהוליות וביצוע שינויים למטרות התייעלות חייבות להתבסס על נתונים כמותיים המשקפים את מצב המחלקה בזמן נתון. כאשר שירות המוניטור של Voicenter הינו אחד מהכלים שעומדים לרשותכם, עבודת המדידה הופכת ברגע לפשוטה ויעילה יותר. אנחנו כבר ישבנו, חשבנו ופיתחנו עבורכם, מנהלי מחלקת המכירות, את כל הדו"חות והמדדים הכמותיים שאתם צריכים על מנת למדוד, להעריך ולקבל החלטות ניהוליות נכונות שיביאו להצלחת המחלקה.

שיווק ומכירות
01/02/2022
7 דקות
מדדי מכירות מוצלחים בעזרת שימוש במערכת Voicenter בענן
12 / 48

שפרו את יחס ההמרה עם Callback Banner

המטרה של כל אתר אינטרנט היא השגת כמה שיותר המרות (פניות) של לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים במוצר או בשירות. כאשר אנחנו מעוניינים לקבל המרות טלפוניות ולא רק המרות כתובות, מומלץ וניתן לקלוט הרבה יותר פניות מהאתר בעזרת שימוש ב- CallBack Banner המאפשר להגדיל את יחסי ההמרה ולהפיק יותר מכמות המבקרים הנוכחית. 

שיווק ומכירות
01/03/2022
5 דקות
איש יוצא מהטלפון ומושך לקוחות עם מגנט
13 / 48

7 דרכים להגדיל את המכירות והרווחים בעסק

מחלקת המכירות הינה לב ליבו של הארגון, היא זו שמביאה את הלקוחות ונושאת על כתפיה את הרווח העתידי של החברה. לכן, אין שום צל של ספק שמחלקת מכירות חזקה משפיעה על הצלחת החברה ועל הכנסותיה באופן ישיר. לעיתים מחלקת המכירות צריכה חיזוק ואין ספק כי במרבית הארגונים הפוטנציאל המחלקתי הינו גדול מאשר מימושו בפועל.

שיווק ומכירות
01/01/2022
5 דקות
העצים גדלים על הכסף
14 / 48

כיצד לשפר ולייעל את תהליכי העבודה

כעסק, חשוב לדעת האם העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. איך ניתן להשיג חיסכון במשאבים כמו זמן וכסף, מניעת תסכולים וכישלונות ושיפור התוצאות שאליהן אתם חותרים?

ניהול נכון ויעיל
16/11/2022
7 דקות
כיצד לשפר ולייעל את תהליכי העבודה
15 / 48

ישיבות צוות: כך תעשו את זה נכון

ישיבת צוות היא הפגישה השבועית או החודשית של המנהלים עם כל העובדים, ויש לה כמה מטרות ברורות שצריכות לשרת את הארגון. אין ספק שזו פגישה חשובה, אך לפעמים היא יכולה לפספס את המטרה עם ניהול לא נכון או תכנון לא מדויק. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח ולהפיק את המיטב מישיבות הצוות. כנסו >>>

ניהול נכון ויעיל
23/10/2022
7 דקות
16 / 48

7 טיפים יעילים לניהול קשרי לקוחות

חשיבות הלקוחות בעסקים היא גדולה ואפילו קריטית. בהתאם לכך, גם נושא ניהול קשרי לקוחות, אוCustomer Relationship Management, הוא נושא חשוב ביותר, לכן מוקדש לו תחום מיוחד בעולם המחשוב העסקי, עם תוכנות ייעודיות, וותיקות ובשלות – תוכנות ה-CRM.

ניהול נכון ויעיל
19/10/2022
8.5 דקות
אייקונים של שירות לקוחות מצוין
17 / 48

אינטרנט לעסקים: איך בוחרים?

אינטרנט לעסקים הוא שירות חיבור לרשת האינטרנט שעונה על צרכיהם המיוחדים של עסקים. עקרונית, אינטרנט לעסקים אינו שונה מחיבור אינטרנט לאנשים פרטיים, אך בפועל לרוב הוא לוקח את החיבור לרמה גבוהה יותר מכמה וכמה היבטים כמענה לדרישות העסקים שלהם חיבור מסוג זה הוא כלי עבודה חיוני. במאמר זה נסביר מהו אינטרנט לעסקים, אילו סוגי תשתית קיימים ואיך נכון לבחור ספק וחבילה מתאימים.

ניהול נכון ויעיל
23.7.2023
7 דקות
internet network for blog
18 / 48

איך מנהלים מעבר לענן בקלות?

האם הייתם רוצים להיות מסוגלים להתמודד מול המתחרים הגדולים ביותר שלכם, בכל הנוגע ליכולות מחשוב? מה דעתכם על גמישות מלאה בצריכת שירותים מסוג זה? וכל זאת באופן שאפילו חוסך לכם במשאבים רבים! ניתן בהחלט להשיג כל זאת, באמצעות מעבר רחב או חלקי לשימוש בשירותי ענן. עם זאת, כדי לממש את אוסף התועלות המרשים שגלום בכך, חשוב לשים לב למספר דברים ולהתכונן היטב מראש.

ניהול נכון ויעיל
02/06/2022
5 דקות
חיבור הארגון לענן
19 / 48

הקלטת שיחות - איך לעשות את זה נכון ולמנף את העסק שלך

הקלטת שיחות איננה דבר חדש בעסקים. עם זאת, תחום זה התפתח עם השנים במידה רבה ובהתמדה. להקלטת שיחות יש שימושים רבים עבור עסקים, אך במקביל, יש לה גם השלכות חוקיות וטכניות שחשוב להיות מודעים להן. אם אתם בעלי עסקים שמתעניינים בשירותי טלפוניה ומרכזיה טלפונית הכנתי לכם הסבר תמציתי של נקודות מרכזיות שכדאי שתדעו בהקשר להקלטת שיחות. 

ניהול נכון ויעיל
15/03/2022
7 דקות
ערכת ראש שמקרינה אור של מידע
20 / 48

נתב שיחות עסקי: 10 טיפים שימושיים שישפרו את פעילות נתב השיחות שלכם

נתב השיחות הוא נקודת המגע הטלפונית הראשונה במפגש בין הלקוח לבין העסק שלכם, זו בדיוק הסיבה שאופן הגדרת נתב השיחות העסקי שלכם הינה כה חשובה. האם הנתב שלכם יסקרן את הלקוח או יתסכל אותו? זה לחלוטין תלוי בכם! רוצים לדעת איך עושים את זה נכון?

ניהול נכון ויעיל
25/02/2022
8.5 דקות
אילוסטרציה של נתב שיחות שפועל באופן יעיל
21 / 48

10 פעולות פשוטות שישפרו את ביצועי המוקד בקלות

בניגוד לתפקידי ניהול ביחידות תפעוליות אחרות, קצב העבודה במוקד מחייב אותנו להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן, מתוך הבנה ברורה שמה שנכון להיום, לא בהכרח יתאים למחר. ומה לגבי שנה הבאה? אנחנו פה כדי להקל עליכם.

ניהול נכון ויעיל
01/03/2022
8.5 דקות
נציגי מוקד מרימים אצבע למעלה כי הם מרוצים מתפקוד המוקד
22 / 48

יש דרך קלה יותר לגרום ללקוחות לחייג אליך

כל בעל עסק היה שמח להישאר בתודעה ולצרוב את הארגון בתודעה של לקוחותיו ושל לקוחות פוטנציאלים. מרביתכם משקיעים אלפי שקלים במיתוג בשם קליט אבל האם חשבתם איך אתם הופכים את מספר הטלפון של הארגון לקליט ובלתי נשכח? כנסו וגלו מה האפשרויות שעומדות בפניכם.

ניהול נכון ויעיל
05/03/2022
3 דקות
איש עסקים מקליק בקלות כדי לחייג ליעד המבוקש
23 / 48

Voicenter -המדריך להגדלת המכירות וההכנסות לעסק שלכם

הגדלת ההכנסות והמכירות של העסק היא המשימה הקשה ביותר עבור עסקים, ובעיקר עסקים חדשים שנמצאים בתחילת הדרך. הדבר נכון עוד יותר לעסקים שנפתחים ללא תכנון ארוך טווח, או עם תוכנית עסקית שלא מתאימה להם כראוי. גיבוש חזון, הגדרת יעדים, חשיבה אסטרטגית, ניתוח קהל היעד, קביעת מטרות מפורטת, הכנת תוכנית עסקית וכדומה, נחוצים לצורך השגת היעד – לקראת שגשוג כלכלי ועסקי. אז איך עושים את זה ומגדילים את ההכנסות והמכירות של העסק?

ניהול נכון ויעיל
20.9.2023
6 דקות
מחברת עם נתוני מכירות
24 / 48

שיחת ועידה עסקית: כל מה שחדש

שיחת ועידה הפכה בעקבות הקורונה לאחת הפונקציות החשובות ביותר לעסקים כדי לשרוד, איך כדאי לקיים שיחות ועידה ובאיזו פלטפורמה? היכנסו לקרוא כל מה שחשוב על שיחות ועידה עסקיות >>

ניהול נכון ויעיל
30/10/2023
6 - 8 דקות
שיחת ועידה עסקית: כל מה שחדש
25 / 48

מה זה אינטגרציה?

מערכות מידע בעסקים הן בדרך כלל מנגנון מורכב מאוד. סיבה מרכזית לכך היא שמדובר בתשתית טכנולוגית אשר מורכבת מאין-ספור רכיבים נפרדים. רכיבים אלה לא תמיד "מדברים" אחד עם השני בצורה יעילה או בכלל, לכן עולה לעיתים קרובות הצורך לקדם אינטגרציה בעסק באופן יזום בסיוע פתרונות ייעודיים. במאמר הזה נבין מהי אינטגרציה, מהם היתרונות שלה ואילו סוגים קיימים.

ניהול נכון ויעיל
31/10/2023
6 דקות
אינטגרציה בין מערכות
26 / 48

חמש מערכות CRM שיקלו על ניהול העסק שלכם

מערכות CRM הן בין המערכות הבולטות ביותר בעסקים, ומסיבות טובות. בסקירה שלפניכם, תמצאו הסבר קצר על מערכות אלה, כיצד הן מסייעות בניהול עסקים, הרחבה על מערכות מסוג זה בעברית, על מערכות CRM בענן, ההשלכות עבור עסקים קטנים וכן חמש המלצות על מערכות CRM איכותיות.

ניהול נכון ויעיל
31/10/2023
6 דקות
CRM
27 / 48

מספר טלפון ישראלי בחו"ל – איך זה עובד?

מספר ישראלי בחו"ל הוא מעין מספר טלפון מקומי בישראל, אך כזה שתוכלו להשתמש בו מכל מקום בעולם. מספר זה מאפשר למי שנמצאים בחו"ל להתקשר לישראל בלי עיסוק מסורבל של קידומות בין-לאומיות. באופן דומה ובאותה הפשטות הוא מאפשר גם להוציא אליכם שיחות מישראל. בכך הוא משנה מאוד את התמונה ביחס לאפשרויות שעמדו לרשותנו בעבר.

שיפור חווית לקוח
13.9.2023
6 דקות
טלפון נייד
28 / 48

ניוד מספרים: כל מה שצריך לדעת על חוק הניוד בישראל

ניוד מספרים, או ניידות מספרים, הוא מעבר לספק תקשורת חדש תוך שמירת מספר הטלפון שבו משתמשים אצל הספק הישן.

customer experience
19.2.2023
3 דקות
ניוד מספרים
29 / 48

איך מקימים מוקד טלפוני שישפר את שירות הלקוחות?

מוקד טלפוני טוב הוא קריטי בארגונים שמעוניינים למדוד ולשפר את שירות הלקוחות שלהם. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את הסיבות להקמת מוקד שירות לקוחות, סוגים ומטרות של מוקדים טלפוניים שונים וכיצד לתכנן נכון את מערך שירות הלקוחות.

שיפור חווית לקוח
12/06/2022
7 דקות
מוקד טלפוני
30 / 48

חווית לקוח במוקדים טלפונים- אתגר? לא עם Voicenter

מערכת טלפוניה מתקדמת טכנולוגית, משפרת את חווית הלקוח, מייעלת את ביצועי העובדים, ובכך מגדילה את הכנסות החברה. כיום, ברור לעסקים רבים שחווית הלקוח (מערכת היחסים הנוצרת בנקודת מגע יחידה או נקודות מגע רבות בין הארגון ללקוח), משפיעה באופן ישיר על הכנסות החברה ולכן יש למדוד ולשפר אותה באופן תמידי. רוצים לדעת איך?

שיפור חווית לקוח
03/01/2022
6 דקות
לקוח מדרג שירות לקוחות שלילי עד חיובי במחשב
31 / 48

Self service - הכח המניע של חווית לקוח

קונספט השירות העצמי התקדם רבות בישראל ובעולם וחברות רבות מפרסמות חדשות לבקרים ממשקים ואפליקציות חדשות לשימוש. השירות העצמי לא פסח גם על עולם שירות הלקוחות. כיום ארגונים רבים מבינים שבאמצעות תכנית מחושבת ומתוכננת ניתן לבנות אסטרטגית שירות עצמי המגדילה את ההכנסה, חוסכת עלויות תפעוליות ומשפרת את חווית הלקוח. רוצים איך ניתן להביא זאת לידי ביטוי גם בארגון שלכם?

שיפור חווית לקוח
02/03/2022
5.5 דקות
ביצוע פעולות באופן עצמאי בטאבלט
32 / 48

חשיבות חווית לקוח

היום כל בעל עסק שמע לפחות פעם אחת (אם לא 50 פעם) את צמד המילים "חווית לקוח". זהו צמד מילים נחמד אבל עם חווית לקוח בסופו של יום לא הולכים למכולת או משלמים משכורות לעובדים. אז למה כולם מדברים על הנושא הזה כל כך הרבה ולמה בכלל משתלם להשקיע בו? כנסו וגלו>>

שיפור חווית לקוח
08/02/2022
6.5 דקות
גבר מדרג שירות חמישה כוכבים
33 / 48

דאטה סנטר: כך תתכננו אותו נכון

תכנון דאטה סנטר הוא הכרח חשוב שעסקים גדולים זקוקים לו מדי פעם. הצורך בכך נובע מעצם טבעו המורכב של סוג תשתיות זה ומחשיבותו העסקית הרבה. דאטה סנטר במקרים רבים הוא לב הפעילות העסקית מבחינת תשתיות המחשוב שעליהן היא פועלת. זו היא גישה ותיקה להקמת תשתיות אלה ולתפעולן, אשר הוכיחה את עצמה היטב לאורך השנים. אם כך, מהו דאטה סנטר ואיך תכננו אותו נכון? הינה כל מה שחשוב לדעת.

טכנולוגיה וחדשנות
13.9.2023
6 דקות
דאטה סנטר
34 / 48

גיבוי בענן: כל מה שחשוב לדעת

היום, כבר אין מי שלא שמעו בעסקים על שירותי ענן, וגם בציבור בכלל זהו מונח ידוע ונפוץ. אחד היותר פופולאריים בין השירותים מסוג זה הם שירותי גיבוי לענן. מה הופך אותם לפופולאריים כל כך? ולמי שלא מכיר נושא זה מקרוב – מה הם שירותים אלה באופן מעשי? במאמר שלפניכם נציג סקירה קצרה בנושא.

טכנולוגיה וחדשנות
30/8/2023
5.5 דקות
גיבוי בענן ברשת
35 / 48

אוטומציה עסקית: קחו את העסק שלכם קדימה!

אוטומציה עסקית היא שימוש במחשוב, לשם ביצוע אוטומטי של תהליכי עבודה עסקיים, שאחרת היו נעשים בידי עובדים. זאת, כחלק מנושא המחשוב העסקי בכללו והמאמץ המתמשך של עסקים להתייעלות. אוטומציה עסקית היא בין ההתפתחויות החשובות ביותר שנראו בעולם העסקים בעשור האחרון. כתבנו מספר דגשים בנושא שכדאי לכם לקרוא>>

טכנולוגיה וחדשנות
21/12/2022
8 דקות
איש עסקים מבצע המון פעולות בלחיצת כפתור
36 / 48

שירותי פקס: הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על שירותי פקס למייל

פקס למייל – מה זה אומר? כיצד הוא עשוי להקל על העסק שלכם? ומה עוד חשוב ומעניין לדעת בהקשר זה? זו היא סקירה קצרה, אשר תענה של שאלות אלה.

טכנולוגיה וחדשנות
20/09/2022
8 דקות
פקס מיושן ולא רלוונטי יותר
37 / 48

שירותי ענן מומלצים

כיום שירותי ענן הם חלק בלתי נפרד מפעילות עסקית, ולא משנה אם אתם עסק קטן או ארגון גדול – עשויה להיות לכם תועלת רבה משירות שכזה. אז מדוע שירותי הענן פופולאריים כל כך? מהן כמה דוגמאות בולטות במיוחד לשירותים מומלצים בתחום זה? כיצד תדעו אם אתם זקוקים לשירותים כאלה? לפניכם כל התשובות לשאלות החשובות האלה, ועוד.

טכנולוגיה וחדשנות
17/07/2022
8 דקות
עסקים שעושים שימוש בענן
38 / 48

מה זה API? כך תחסכו זמן פיתוח יקר

רוצים לחסוך במשאבי פיתוח, כסף, זמן, כוח אדם ומאמץ? אחת הדרכים הקלאסיות לעשות זאת היא להשתמש ב-API, Application Programming Interface, ממשק תכנות יישומים בעברית. במאמר הבא נסביר מה זה אומר, איך משתמשים בו ולאילו עסקים הוא יכול להתאים.

טכנולוגיה וחדשנות
05/04/2022
5 דקות
יד של איש עסקים שדרכה עובר כל המידע בארגון
39 / 48

6 סיבות טובות להעביר את התקשורת הארגונית לענן

העברת התקשורת של הארגון לענן היא פתרון מקיף בעל יתרונות רבים ומגוונים שמביא לחסכון משמעותי בתחזוקה אל מול התקשורת באמצעות הטלפוניה המסורתית שנחשבת כמיושנת ויקרה. אז מה הפלא שארגונים בכל סדר גודל מאמצים לעצמם את הענן בכל תחומי הפעילות שלהם ובפרט בעולם הטלפוניה?

טכנולוגיה וחדשנות
01/12/2021
5 דקות
איש מחזיק בכף ידו ענן שמחובר לפלטפורמות שונות
40 / 48

אבטחת מידע בעולם הטלפוניה

בשנים האחרונות הולכים וגדלים מספר המקרים של חדירות לא חוקיות למחשבים של ארגונים למטרת משיכת כספים, גנבת מידע או ביצוע חדירה למאגר המידע של הארגון. כיום נושא אבטחת המידע עולה יותר ויותר למודעות וגם גופים ממשלתיים ורגולטוריים מחייבים בתקני אבטחת מידע כתנאי עבודה של מגזרי תעסוקה השונים. רוצים ללמוד אלו אמצעים עומדים לרשותכם בהגנה על מערכת הטלפוניה בארגון? כנסו>>

טכנולוגיה וחדשנות
25/01/2022
5.5 דקות
איש עסקים מקליק על אייקון של טלפון שנמצא בתוך מגן
41 / 48

מחשוב ענן - איך הוא יקדם את העסק שלך?

מחשוב ענן הוא נושא שאף עסק מודרני מתוחכם לא יכול להתעלם ממנו. גם לא חכם להתעלם ממנו ולצמצם את עולמכם כעסק רק לתשתיות המחשוב הקלאסיות הפנימיות. הפוטנציאל שגלום במחשוב הענן לתועלת עסקית הוא עצום, ואכן עסקים מצביעים עם הארנק בעדו, והוא הפך היום לחלק קבוע ובולט בתמהיל המחשוב של רבים. מדוע? מה מיוחד בכך? אילו סוגים של שירותי ענן זמינים לכם?

טכנולוגיה וחדשנות
19.9.2023
6 דקות
מחשוב ענן
42 / 48

קו תמסורת: איך בוחרים את התשתית הטובה ביותר לעסק

קו תמסורת הוא מנוח שכדאי לכל עסק להכיר, אם אתם מעוניינים בביצועי תקשורת מיטביים. קו תמסורת מאפשר לחבר שני אתרים של העסק, תוך פתרון המגבלות של חיבורי האינטרנט הרגילים. זהו דבר חשוב מאוד מאחר שחיבורי אינטרנט שמוצעים באופן שגרתי לעסקים פשוט אינם מספיקים למטרות מסוימות – הפתרון לכך עשוי להיות קו תמסורת. אם כך, מדוע עסקים צריכים קו תמסורת? מהן האופציות הקיימות ומהם הטיפים לבחירת קווי תמסורת למחשבים? במאמר שלפניכם ניתן את כל התשובות.

טכנולוגיה וחדשנות
28.9.2023
6 דקות
קו תמסורת
43 / 48

מערכת תקשורת: כל הפרטים שכדאי לדעת!

מערכות תקשורת הן מערכות להעברת מידע בשיטה אשר מוסכמת על כל משתמשי המערכת. היום זמינות מערכות תקשורת מתקדמות ביותר, כגון מרכזייה בענן לעסקים. אגב, עסקים רבים בוחרים לעשות את התהליך של העברת התקשורת הארגונית לענן. ממה מערכות כאלה בנויות? איך מתחזקים מערכת כזו? במאמר זה תקבלו את המידע המלא.

טכנולוגיה וחדשנות
31/10/2023
6-8 דקות
מערכת תקשורת
44 / 48

חושב שאתה חכם? הגיע הזמן שיהיה לך גם עסק חכם!

עסק חכם הוא מונח סובייקטיבי ומעורפל מעט אבל חשוב להכירו. בתור בעלי עסקים, אתם יודעים שקיים מגוון אפשרויות רחב מאוד לניהול העסק בהיבטיו הרבים. בשורה התחתונה חייבים לעבוד חכם כדי לשרוד עסקית – אם כך, מהו עסק חכם ואיך תוכלו להפוך את העסק שלכם לאחד כזה? כל מה שחשוב לדעת נמצא במאמר שלפניכם.

טכנולוגיה וחדשנות
31/10/2023
6 דקות
עסק חכם
45 / 48

IOT [האיטרנט של הדברים]: מה זה? ואיך זה יתרום לעסקכם?

IOT הוא אחד המונחים הבולטים ביותר בעולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות. הוא גם בין המונחים היותר "מסתוריים" והפחות מובנים לציבור הרחב, אבל הוא לא חייב להיות מסובך. IoT הוא כינוי מקובל לסוג שימוש מיוחד באוסף של טכנולוגיות. לפני שנסביר מה זה בפועל רצוי להבין מה זה לא – לא מדובר ברשת אינטרנט נפרדת ("של הדברים") אלא ברשת מקומית המחברת בין "דברים" שונים ועל תקשורת מולם דרך האינטרנט.

טכנולוגיה וחדשנות
31/10/2023
6 דקות
IOT האינטרנט של הדברים
46 / 48

מה זה SaaS? כל מה שצריך לדעת על תוכנה כשירות

SaaS הוא מושג מתוך שירותי הענן, והשאלה מה המושג הזה אומר עולה לא פעם אצל מי שחדש בעולם הזה. האם זו תוכנה, שירות או גם וגם? SaaS הם ראשי התיבות Software as a Service או בעברית תוכנה כשירות. המונח מתייחס בעצם לצריכת תוכנות דרך האינטרנט כשירות ענן. למעשה, זהו סוג שירותי הענן הבולט ביותר שבו עושים שימוש רב עסקים ואפילו אנשים פרטיים. במאמר הזה ניתן את כל הפרטים על שירות זה.

טכנולוגיה וחדשנות
31/10/2023
6 דקות
מה זה SaaS
47 / 48

IAAS[תשתית כשירות] - מה זה? ואיך זה פועל?

IaaS הוא סוג של מוצר מחשוב ששוכרים במודל מיוחד – מודל מחשוב הענן, וזאת במקום בעלות על מחשוב פנימי מקביל בעסק. מדובר בנקודת מבט שמרחיבה אפשרויות, פותחת הזדמנויות ומחייבת חשיבה רעננה וחדשנית. אז מה זה בעצם IaaS? איך הוא פועל ומהם היתרונות שלו? במאמר שלפניכם נענה על כל השאלות האלה ועוד. בואו נתחיל.

טכנולוגיה וחדשנות
31/10/2023
6 דקות
IAAS מה זה
48 / 48

העתיד החכם של תקשורת עסקית: פלטפורמות AI ופתרונות אינטגרציה

בעידן שבו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, תקשורת עסקית מתמקדת יותר ויותר בשילוב פתרונות מתקדמים כדי להגביר יעילות, גמישות וחדשנות בתוך הארגון. התקשורת העסקית המסורתית חייבת להתמזג כעת עם טכנולוגיות חדשניות כמו למידת מכונה (ML) או למידה חישובית ובינה מלאכותית (AI), המציעות פתרונות אינטגרטיביים שמשנים את פני עולם העסקים של היום. המאמר הזה יציג איך פלטפורמות AI, אוטומציה, ואינטגרציות למערכות מידע CRM מעניקים יתרון מהותי בסביבה התחרותית של היום, וכיצד הם מעצבים את עתיד תקשורת העסקית.

טכנולוגיה וחדשנות
01/02/2024
9 דקות
מראה של עיר עתידנית המשלבת בינה מלאכותית ואוטומציה בתקשורת העסקית, עם מבנים מודרניים ותשתיות תקשורת.

מאמרים שישתלם לכם לקרוא

הכל
שיווק ומכירות
ניהול נכון ויעיל
שיפור חווית לקוח
טכנולוגיה וחדשנות
image

אם לא תרשמו, איך תגלו את החידושים ?

אם תרשמו, נדאג לשלוח לכם רק חדשות שמעניינות את העסק שלך