למה לקוחות בוחרים בשירות עצמי?

למה לקוחות בוחרים בשירות עצמי?

כיום לקוחות רבים בוחרים שוב ושוב בשירות עצמי. קהלי יעד כמו דור ה-Y ודור ה-Z כלל לא יתקשרו עם חברה שלא מספקת ממשקי שירות עצמי. אז מדוע שירות עצמי הינו כה מושך עבור לקוחות כה רבים? בכתבה זו נסקור את הסיבות המרכזיות לכך.

מהיר יותר

בעיה שאיתה מתמודדים לקוחות רבים כאשר שירות עצמי אינו זמין היא המתנה בתורים ארוכים או המתנה על הקו כאשר הם מחכים למענה של נציג שירות. המתנה ארוכה גורמת לתסכול ולעצבים שאפשר בקלות להימנע מהם. אצלנו ב-Voicenter בנוסף לעובדה שזמן ההמתנה הממוצע למומחה תמיכה טכנית הינו 60 שניות ניתן לבצע פעולות רבות באופן עצמאי דרך ה- CPanel שלנו (ממשק ניהול המערכת). הכניסה למערכת היא באמצעות שם משתמש וסיסמא בנוסף על שניות בודדות שייקח לכם לבצע את הפעולה הרצויה.

כיום לקוחות רבים בוחרים שוב ושוב בשירות עצמי. קהלי יעד כמו דור ה-Y ודור ה-Z כלל לא יתקשרו עם חברה שלא מספקת ממשקי שירות עצמי

נוח יותר

מלבד המהירות בביצוע פעולה באופן עצמאי ישנה חשיבות גבוה לנוחות ביצוע הפעולה- לחווית המשתמש שלכם עם המערכת. אם המערכת נעימה וידידותית לעין השימוש בה יהיה בהתאמה גם נעים יותר עבור לקוחותיכם. בנוסף, הפשטות בביצוע פעולה מסויימת הינו חשוב מאוד, אם ביצוע העברה בנקאית דרך ממשק מסויים היא מסובכת ולא מובנת כנראה שלקוחותיכם יעדיפו שנציג שירות יבצע את אותה הפעולה עבורם. ב-Voicenter חווית משתמש היא ערך עליון ולכן אנו משקיעים זמן רב בעיצוב ובתכנון המערכת כדי שהיא תהיה ידידותית, קלה ונעימה עבורכם. אם אתם עדיין לא משתמשים ב- CPanel, זה בדיוק הזמן להוכיח לכם כמה זה קל 😉

זמין יותר 

היום לקוחות רוצים לבצע פעולות מסוימות בזמן שמתאים להם. שירות עצמי ובמיוחד ממשקי שירות עצמי אינם תלויים בשעה או תאריך וזמינים למשתמש בכל שעות היממה. כתוצאה מכך הלקוח אינו מחוייב לנהל ולהגביל את שגרת יומו בהתאם לשעות פתיחה או שעות קבלת מענה טלפוני. ממשק ה- CPanel שלנו זמין לכם בכל שעות היממה כך שאם אתם מעוניינים להקים משתמש חדש ב-3:00 בבוקר כי לא הצלחתם להירדם אז שום דבר לא עוצר בעדכם.

ללא גבולות גיאוגרפיים

חברות שבחרו להשיק אפליקציות או ממשקים אינטרנטיים שחררו את לקוחותיהם מהצורך בהגעה פיזית לסניף. באופן זה ניתן לבצע כל פעולה מכל מקום בעולם.

שליטה תמידית

ממשקים אינטרנטיים ואפליקציות מאפשרים ללקוחות להישאר תמיד מעודכנים. אם גיליתם משהו שאינכם מרוצים ממנו, ניתן לקבל החלטה מידית ולבצע שינוי מיידי. היום אין סיבה להיות תלויים בגורם אנושי על מנת לקבל מידע או לבצע שינויים, הכל נמצא און-ליין בכל זמן כל הזמן. דרך ה- CPanel  שלנו תוכלו להתעדכן בכל נתון בכל זמן שתרצו בלי להיות תלויים באף אחד.

אין מקום לטעויות

בכל פנייה לקבלת שירות תמיד ישנו סיכוי לטעות בתהליך או בתוצאה שמביאה להתעסקות נוספת ומיותרת. אין מה לעשות, כולנו אנושיים וכולנו עושים טעויות ולכן טעות אנוש תמיד יכולה לקרות מסיבות רבות ומגוונות- נציג השירות עשוי להבין את הלקוח באופן שגוי, לא לשים לב לפרטים וכו' וזאת משום שהנציג חשוף לעשרות אינטראקציות ביום עם לקוחות. כאשר אתם מבצעים את הפעולה עבור עצמכם בלבד הסבירות לטעות יורד באופן משמעותי. ב-CPanel תוכלו לבצע פעולות מורכבות באופן עצמאי לחלוטין ובכך להימנע מכל חוסר הבנה או טעות הכרוכה באינטראקציה אנושית.

ליווי אנושי ותמיכה

מומלץ מאוד לבצע את הצעדים הראשונים להתנהלות יעילה ומהירה בממשק בשירות עצמי תוך כדי למידה וליווי של איש מקצוע. אנחנו פה כדי להדריך, ללמד ולהסביר. ניתן להתקשר למומחי התמיכה הטכנית שלנו לשאלה קצרה או לקבוע הדרכה מלאה בשעה ותאריך שנוחים לכם.

 

אין ספק ששימוש בשירות עצמי בממשקים אינטרנטיים ובאפליקציות הינה הדרך המועדפת עבור לקוחות רבים. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להרוויח את היתרונות של שירות עצמי יחד עם היתרונות של ליווי צמוד ואינטראקציה אנושית.

Voicenter