שיווק ומכירות
01/03/2022

שפרו את יחס ההמרה עם Callback Banner

https://imagedelivery.net/96rXur4ZJ5lf0RWFpqlHvQ/fbb26381-b044-4f4a-9676-028f877deb00/public
אלכס פרידמן- סמנכ"ל שיווק ומכירות
5 דקות

אחד המדדים החשובים בהם נמדדים מנהלי השיווק בארגונים וחברות הוא עלות הרכשת הלקוח כלומר מהם המשאבים הכספיים שהארגון נדרש להוציא בכדי לגייס לקוח חדש. אחד האמצעים העיקריים לגיוס לקוחות פוטנציאלים שאינו דורש משאבים כספיים גדולים הוא אתר האינטרנט שבעזרתו ניתן להשיג כמה שיותר המרות (פניות). כשבוחנים את מסע הלקוח מהנקודה בה הוא נחשף למותג שלכם ועד לנקודה בה הוא מקבל מענה ממחלקת המכירות אנו מבינים כי הרגע בו הוא השאיר הפרטים לחזרה הוא רגע קריטי (ליד חם) - לכן ככל שתחזרו אליו קרוב יותר לנקודה זו כך גם יעלו סיכויי הסגירה שלכם!

 

איור של שיחות שמגיעות ישירות מהאתר ומגדילות את המכירות

 

כאשר אנחנו מעוניינים לקבל המרות טלפוניות ולא רק המרות כתובות, מומלץ וניתן לקלוט הרבה יותר פניות מהאתר בעזרת שימוש ב- CallBack Banner המאפשר להגדיל את יחסי ההמרה ולהפיק יותר מכמות המבקרים הנוכחית. 

קוד קצר שמוטמע באתר המבוסס על Click2Call API מאפשר לגולש ליצור קשר עם נותן השירות באתר ברגע שהוא מעוניין לקבל שיחה נכנסת ישירות למכשיר הטלפון.

מהו יחס המרה?

יחס המרה הוא מונח השייך לתחום השיווק באינטרנט והוא מתייחס לאחוז הגולשים המבקרים באתר אינטרנט מסוים אשר ביצעו פעולות כלשהן באתר, בהתאם כמובן למה שתכננו המשווקים, לדוגמה, גולשים שהשאירו פרטים אישיים או רכשו מוצר בחנות. מטרתו של כל אתר שיווקי טוב היא להביא בסופו של דבר לגידול ביחס ההמרה ולגרום לכמה שיותר לקוחות לבצע פעולות באתר.

ומהו Callback Banner?

באנר שיווקי שמופיע באתר ומציע באמצעות שדה של טלפון בלבד חיבור אוטומטי ומיידי של 2 שיחות טלפון יוצאות המתבצעות בו זמנית ומפגישות מצד אחד את הגולש ומצד שני את נציג המכירות או מוקד הודעות (מענה אנושי טלפוני) אשר מקבל את שיחת "המפגש" על מנת לבצע את קליטת השיחות והפיכתם להודעות כתובות בעזרת תסריטי שיחה שנותנים לגולש מענה בכל שעות היממה.

Callback Banner המוטמע באתרי האינטרנט עוזר להגדיל את יחס ההמרה ופועל בעזרת מרכזיית הענן, הבאנר מזמין את הלקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו ולקבל מענה מהיר

כיצד Callback Banner מגדיל את יחס ההמרה? גולש שמשאיר פרטים באתר נחשב בשפה המקצועית כ"ליד חם/רותח" שמעוניין לקבל פרטים נוספים כאן ועכשיו. ככל שתחזרו מהר יותר לליד שהשאיר פרטים כך גם תעלה הסבירות של סגירת העסקה בצורה חיובית.

ה-Callback Banner מזמין את הלקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו ולקבל מענה מהיר. יש לכך זה יתרונות רבים, ואלו רק חלק:

זמינות הבאנר מופיע בצד דף האינטרנט וזמין לגולש בכל עת. ניתן להגדיר שהוא יופיע לא רק בעמוד הבית, אלא גם בשאר העמודים באתר. הבאנר "עוקב" אחר הגולש גם כשהוא גולל ומאפשר לו להשאיר את פרטי הטלפון בכל עת.

ידידותי למשתמש – הבאנר זמין לגולש, אך הוא ממוקם בצד ואינו מפריע לחוויית הגלישה. זאת בניגוד לבאנרים ולפרסומות קופצות המפריעות לגולש לקרוא את התכנים, גורמות לו לחפש את כפתור האיקס של הסגירה ועלולות לגרום לו לנטוש את האתר מבלי לבצע בו פעולות כלשהן.

עיצוב חופשי ניתן לעצב את הבאנר לפי ראות בעל העסק והקו העיצוב של המותג, ניתן להתאים אותו למבנה האתר מבחינת צבע, גודל וצורה.

מותאם לנייד – הבאנר מותאם לעיצוב הרספונסיבי של האתר ומאפשר לגולשים להשאיר את מספר הטלפון שלהם גם כשהם נמצאים בדרכים וגולשים מהנייד.

מענה 24/7 – הבאנר זמין לגולשים בכל עת ומאפשר להם את האופציה להשאיר טלפון להתקשרות גם בשעות בלתי שגרתיות כמו שבתות חגים או שעות לילה מאוחרות, אותם פרטים יגיעו היישר לטלפון של העסק או למייל עם פרטי ההודעה הכוללת את כל הפרטים הנחוצים לחזרה.

נוח ומהיר לשימוש – הבאנר מבקש מהגולש רק את מספר הטלפון שלו. הוא אינו מטריח את הלקוח הפוטנציאלי בהשארת פרטים נוספים כמו שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני או פרטים שאותם הלקוח צריך לברר במיוחד כמו מיקוד. טופס קצר שכזה שבו הגולש נדרש למילוי פרט אחד בלבד גורם ליותר גולשים להשאיר את מספר הטלפון שלהם באתר.

 

מדגמים הוכיחו שכאשר ה-Callback Banner לא קיים באתר הסיכוי שהגולש יצור קשר באמצעות דרכים אחרות יורד בלפחות 50%, כך שלמעשה ה-Callback Banner מכפיל את כמות הפניות מהאתר ללא הגדלת כמות הגולשים.

רוצים לדעת איך ניתן לממש בקלות באתר שלכם את ה-Callback Banner? מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

פוסטים נבחרים

מטוס נייר אדום

אם לא תרשמו, איך תגלו את החידושים ?

אם תרשמו, נדאג לשלוח לכם רק חדשות שמעניינות את העסק שלך