מאגר אל תתקשר אליי

השירות שישמור עליכם מהפרת החוק וישפר תפוקות עסקיות
שירות מאגר "אל תתקשר אליי"
חובה בכל עסק שמוציא שיחות!

עסקים רבים חוששים מכניסתו לתוקף של החוק האוסר על עסקים להתקשר לצורך שיחות שיווק לצרכן הרשום במאגר "אל תתקשר אליי". המאגר מופעל ומנוהל על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן. אי עמידה ברגולציה החדשה עשויה לגרור קנסות. שירות מאגר "אל תתקשר אליי" מחבר בין הטלפוניה המתקדמת בענן שלנו עם המאגר וחוסם באופן אוטומטי או ידני הוצאת שיחות למאגר. לכן שירות זה הוא חובה בכל מוקד טלמרקטינג שלא מעוניינים בספיגת תביעות וקנסות מיותרים. 

עבודה במוקד הטלפוני בצורה יעילה ומתקדמת

יתרונות שימוש בשירות מאגר "אל תתקשר אליי"

שיפור יחס ההמרה (CRO)

אם יצא לכם בעבר לחפש לקנות לידים לעסק שלכם, ייתכן וחוק המספרים הגדולים השפיע על כמות המכירות הסופית. אם תנטרלו מהמשוואה את אותם אנשים שאינם מעוניינים בקבלת שיחות טלמרקטינג, תקבלו שיפור משמעותי ביחס ההמרה ובהכנסות בהתאם.

חברו את העובדים לפעילות העסקית מכל מקום

חסכון בזמן והוצאות

המשאב החשוב ביותר במוקדי טלמרקטינג ובכלל הוא הזמן. מיקוד המאמץ השיווקי של הנציגים באלו שאכן מעוניינים שלכם בקבלת הצעות, יחסוך להם זמן באופן ישיר וכתוצאה מכך יצמצם את הוצאות השכר בארגון. 

חסכו מקום בשולחן העבודה של הנציגים

מניעת נזק תדמיתי

מי מאיתנו לא קיבל שיחה מפתיעה ממקור שמעולם לא השארנו אצלו פרטים לחזרה? אם תנסו להיזכר מה התחושה שלכם באותו רגע כלפי ה"מותג המטריד" תבינו שכל שיחה שאתם מוציאים לאדם שלא ביקש זאת עלולה לגרור עימה תחושה שלילית כלפי המותג שלכם. חסימה מראש לחיוג לאנשים שאינם מעוניינים תמנע מכם לקבל ביקורות שליליות ברשתות או בתפיסת המותג שלכם בקרב אותם אנשים.

חיבור בקלות באמצעות פרטי הכניסה של מערכת המידע הארגונית

מניעת חשיפה להפרות וקנסות

הרגולציה החדשה שמנוהלת על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מאפשרת להטיל קנס ביחס לכל הפרה של עוסק שפעל בניגוד להוראות החוק. מדובר בסכום לא מבוטל שאף עסק לא היה מעוניין להתמודד איתו. ללא שירות מאגר "אל תתקשר אליי" שמאפשר אינטגרציה מלאה למאגר אתם עלולים להישאר חשופים ולהתמודד עם קנסות שיכולים לאיים על עתידו וקיומו של העסק.

הגנה מקיפה בהתאם לרגולציה החדשה

שירות אינטגרציה למאגר "אל תתקשר אליי" החדש והייחודי של Voicenter מאפשר הגנה בהתאם לרגולציה החדשה על ידי בדיקה מקדימה מול המאגר בטרם הוצאת השיחה וחסימת אפשרות החיוג ליעדים הרשומים במאגר באופן אוטומטי או באישור משתמש הקצה (בקליק לאחר השמעת התראה קולית). באפשרותכם להרחיב את השירות ללא עלות נוספת ולאפשר או למנוע חיוג ליעדים שלא ידוע אם הם קיימים במאגר (במקרים בהם המאגר אינו זמין בזמן החיוג ליעד).

הגנה מקיפה בהתאם לרגולציה החדשה

איך שירות מאגר "אל תתקשר אליי" עובד?

פיתוח ייחודי של חברת Voicenter

פיתוח ייחודי של חברת Voicenter מאפשר לכל עסק הגנה אופטימלית מחיוג למספרים במאגר - על ידי מתן מענה לשלל אפשרויות החיוג היוצא בארגונכם.

חיוג ידני מכל טלפון, חיוג בלחיצה (Click to Call) מהמחשב, או בחייגן האוטומטי - המערכת מגנה עליכם בכל דרכי החיוג, וללא הצורך בהתערבות תוכנה או ממשק חיצוני נוסף.

תכונות השירות

חיוג ידני ממכשיר הטלפון:

כל חיוג ידני באמצעות מכשיר הטלפון ברשת Voicenter יזום בדיקה בזמן אמת (וטרם החיוג בפועל) לשירות של Voicenter שיבדוק האם המספר כבר סומן כמספר במאגר. במידה ואין תיעוד - פונה למאגר הממשלתי ומחזיר את התשובה. במידה והמספר אינו רשום במאגר - תמשיך השיחה לצאת ליעד ללא התערבות המשתמש.

 

חיוג בלחיצה:

כל בקשת Click to Call שנשלחת למערכות Voicenter באמצעות הCRM של הלקוח, תוסף הכרום של חברת Voicenter או בשאר כלי ה-API ייזום בדיקה בזמן אמת (וטרם החיוג בפועל) לשירות של Voicenter שיבדוק האם המספר כבר סומן כמספר במאגר. במידה ואין תיעוד - פונה למאגר הממשלתי ומחזיר את התשובה. במידה והמספר אינו רשום במאגר - תמשיך השיחה לצאת ליעד ללא התערבות המשתמש.

 

חייגן אוטומטי:


כל מספר שנשלח לחייגני Voicenter באמצעות הCRM, או בטעינת יעדים ידנית ובאמצעות קובץ XLSX מתוך ממשק הCpanel - יזום בדיקה בזמן אמת (וטרם הכנסת היעד לרשימת יעדי החייגן להמתנה לחיוג בפועל) לשירות של Voicenter שיבדוק האם המספר כבר סומן כמספר במאגר. במידה ואין תיעוד - פונה למאגר הממשלתי ומחזיר את התשובה. במידה והמספר אינו רשום במאגר - תוזן השיחה ליעדי החייגן ותצא ליעד לכשהחייגן יגיע אליה, ללא שום הבדל.

על מנת לתת מענה למספרי טלפון הממתינים ברשימת יעדי החייגן יותר מ-15 ימים, פיתחנו מענה על ידי תהליך שבודק בכל יום אילו יעדים בחייגן הם בני יותר מ7 ימים מאז שנבדקו - ובודק אותם שוב - על מנת למנוע אפשרות שהמספר הוכנס בינתיים למאגר, אחרי שכבר הוזן לחייגן אך טרם יצאה השיחה.

 

במידה והמספר נמצא במאגר, ישנן 2 אפשרויות:

במסלול הרגיל (ברירת המחדל לכל הלקוחות):
תושמע למתקשר הודעה: "יעד זה נמצא במאגר "אל תתקשר אלי".
לחץ 1 אם ברצונך לחייג בכל זאת ליעד. לתשומת לבך, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, יתכן שהוצאת שיחה לצרכן שנרשם למאגר, יגרור הטלת קנסות כקבוע בחוק".

רק אם המשתמש לחץ באופן פעיל 1 - תחייג המערכת ליעד. באחריות המחייג להכיר את החוק ולבצע זאת רק אם היעד עומד בדרישות החוק (למשל: הצרכן ביקש לקבל פניה שיווקית, שיחה במסגרת מתן שירות בעסקה מתמשכת, וכד').

 

במסלול השמרני:
תושמע למתקשר הודעה: "יעד זה נמצא במאגר - אל תתקשר אלי - ולא ניתן לחייג אליו."
במקרה זה - לא ניתן יהיה להוציא שיחות למספרים שבמאגר ממערכות Voicenter בכל מקרה. מסלול זה מומלץ לעסקים שעיקר עיסוקם הוא שיווק טלפוני ורוצים להימנע עד כמה שניתן מטעויות אנוש.

 

עלות השירות - מאגר "אל תתקשר אליי"

העלות להפעלת השירות מונגשת במחיר חודשי נמוך אוטומטית, לכלל לקוחותינו, על מנת לסייע להם מהפרת החוק.

העלות לשירות הינה 2.9 ש"ח לחודש למשתמש ארגוני - במקרה של מנוי ארגוני לכלל משתמשי הארגון,
או במחיר 8.9 ש"ח למשתמש בודד - במקרים בהם לא כלל משתמשי הארגון מבצעים שיחות טלמרקטינג, ורק לחלקם נדרשת התכונה.

 

* כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי והכרת הוראות הדין, כפי שיהיו מפעם לפעם. כל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד.

 

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים

שאלות ותשובות נפוצות בנושא מאגר "אל תתקשר אליי"

רגע לא הבנתי, אתם בVoicenter כבר ממשקתם את הענן שלכם למאגר הממשלתי ואני לא צריך לעשות כלום?

ואם אני בכל זאת רוצה לחבר את המערכת שלי באופן ישיר למאגר אל תתקשר אליי של הרשות להגנת הפרטיות, יש לכם טיפים עבורי?

אני לקוח Voicenter (או בקרוב אהיה), כמה עולה לי להתחבר למאגר?

איך אני מצטרף לשירות?

איך מבטלים את השירות?