הקפצת מסך

השירות שמקפיץ את הדף הנכון בדיוק ברגע כשאתה זקוק לו ביותר
Preview
הקפצת מסך - כלי אולטימטיבי בשירות הנציגים
סייעו לנציגים להשיג את המטרות שלהם וליהנות מתהליך עסקי חלק, כך שהם יקבלו את המידע הנחוץ על המתקשר בדיוק ברגע שהם צריכים את זה.

אספו נתונים, כולל היסטוריית שיחות אנשי קשר, פעילויות אחרונות וכל בינה עסקית אחרת ל- CRM או ל- ERP שלכם, והציגו אותם לעובדים ישירות על המסך - עוד לפני שהם עונים לשיחה. בדרך זו תבטיחו כי הצוות שלכם יודע מי בצד השני של הקו וכנראה גם למה.

בנוסף, בשיחה הראשונה עם הלקוח, ה-Pop-Up Screen יכול ליצור כרטיסים חדשים ב- CRM או בתוכנה אחרת ולהביא לידי אוטומציית תהליכים עסקיים. במילים פשוטות יותר, אנו מעצימים את הצוות שלכם ליצור לידים חדשים או לתמוך במשימות ישר מהשיחה הראשונה שלהם.

אנו משתמשים בענן שלנו כדי למשוך את הנתונים ממערכות המידע שלך, ולוודא שהקפצת המסך פועלת בכל המכשירים שלך כולל טלפונים עסקיים, טלפונים חכמים, ובעצם כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט שיכול להוציא ולקבל שיחות.

הקפצת מסך - כלי אולטימטיבי בשירות הנציגים

יתרונות שימוש בשירות

איך להעניק שירות לקוחות לקוחות יוצא דופן?

הודות לאס בשרוול - Pop-Up Screen, שמחובר לכל הנתונים שיש לכם על המתקשרים ועל הפעילויות הקודמות שלהם, תוכלו לקבל בברכה את הלקוחות שפונים אליהם בהודעות מותאמות אישית ובאופן מקצועי ולקצר את משך השיחה של צוות התמיכה שלכם. רמה כזו של שירות ומסירות בהחלט ישאירו סימן ויהפכו לקוחות חד-פעמיים לתומכים נאמנים של המותג שלכם.

איך להעניק שירות לקוחות לקוחות יוצא דופן?
סייעו לצוותים שלכם לעמוד ביעדים

הדרך היחידה לעמוד ביעדים שאפתניים היא כאשר יש את הכלים הנכונים לתפקיד. השילוב של הקפצת מסך, חיוג בקליק והעברה אוטומטית של פרטי השיחה ל-CRM תתן לארגון שלכם את הטכנולוגיה שהייתה שמורה בעבר לשחקנים הגדולים במשק. כיום, שירות הטלפונים מבוסס הענן שלנו הופך את הטכנולוגיה שלנו נגישה תקציבית ותפעולית לכולם.

סייעו לצוותים שלכם לעמוד ביעדים
הפעילו קמפיינים מסיביים ללא מעצורים

הקפצת המסך של Voicenter והתוסף הייחודי ל-Chrome פועלים בצורה יוצאת דופן עם שירות חייגן אוטומטי המאפשר לצוות שלך להגדיר קמפיינים אוטומטיים באמצעות רשומות מספרים מכל מקור שתבחרו.

למה לבזבז זמן וביטחון בחיפוש אחר מידע חיוני כשאתם ממהרים? העובדים שלכם יקבלו את היתרון של הכרת אנשי הקשר שלהם, כמו גם את כל המידע העסקי הקשור אליהם, כולל היסטוריה קצרה המשויכת לליד או ללקוח לפני ביצוע השיחה. זה הופך כל שיחה להרבה יותר אישית מבלי לבזבז את הזמן של אף אחד. בנוסף לכך, השיחות מהחייגן האוטומטי מחייגות קודם לעובדים שלכם ורק לאחר מכן ליעד כך שלעולם לא תכריח את הלידים שלך להמתין למענה.

הפעילו קמפיינים מסיביים ללא מעצורים
Preview

מהו שירות Pop-Up Screen?

בקצרה? בעזרת הקפצת המסך ניתן לשלוף מידע אודות המתקשר מתוך ה-CRM שלכם ולהציע תובנות מיידיות לעובדים שלך בתחילת כל שיחה. זה עוזר להם לקצר את משך השיחה, לשפר את חוויית הלקוח כמו גם את שלהם ולהניע את העסק שלכם לתוצאות אופטימליות. 

כיצד ניתן לשלב את הקפצת המסך בזרימת העבודה העסקית שלכם?

באופן כללי, כל התכונות של Voicenter ניתנות להתאמה אישית רבה ותוכלו לשלב אותן במערכת שלכם תוך יום עסקים אחד. ובכל זאת, להלן חלק מאפשרויות ברירת המחדל הזמינות לאלו מכם שחושבים מחוץ לקופסא:

1. קוד JavaScript שניתן להעתיק ולהדביק בקלות לאתר או למערכת המידע שלכם.

2. תוסף לכרום שתמיד רץ ברקע של הדפדפן ושולח התראות גם שהכרטיסייה סגורה.

3. אפליקציה המותקנת במחשב שעובדת על ווינדוס באמצעות פקודה פשוטה.

4. אפליקציית server-to-server.

מוזמנים תמיד ללחוץ כאן ולחקור את כל יכולות ה- API במסמך שכתבנו במיוחד עבורכם וללמוד כיצד תוכלו לבצע אוטומציות שישדרגו את התפוקות העסקיות.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים