חיווי, חטיפה, האזנה ולחישה

שירות לקוחות ללא דופי ובקרת איכות משמעותית באמצעות מגוון פונקציות שיחה
preloader
שפרו את השורה התחתונה באמצעות שירות לקוחות מעולה ויעיל יותר!
קליטה של העובדים החדשים שלכם מ"מחנה האימונים" ישירות ל"שטח" בצורה הטובה ביותר באמצעות תרגול מובנה, אבטחת איכות, וניסיון מעשי, אמיתי אך בטוח של שיחה עם לקוחות.

שירות לקוחות הוא סופר קריטי להצלחתה או כישלונה של חברה בעולם העסקי של ימינו שמדבר בשפה של חווית לקוח. כולנו יודעים כמה קשה להשיג מוניטין של חברה עם שירות לקוחות מעולה וכמה קשה עוד יותר לשמור רמת שירות גבוהה. אחרי הכל, הכישורים והביצועים של הצוות שלכם אחראים על הצלחתו של העסק. מסיבה זו, אנו מציעים ללקוחותינו את הפונקציונליות המושלמת כדי לשמור על כל העובדים שלהם יעילים עם מבט הישר למטרה.

לא רק על הנייר, אלא באמצעות תרגול בפועל וניסיון בשיחה חיה. עם זאת, אל תדאגו, אף אחד ממפגשי ההכשרה לא ישפיע על חוויית משתמש הקצה הודות לנוכחות של מנהל או עובד ותיק מנוסה בשיחת אימון.

שירותי, חטיפה, האזנה, לחישה וחטיפה

יתרונות שימוש בשירות

שמירה על רמת שירות מושלמת

הכשרות התיאורטיות שאתם מעבירים בסדנאות קליטה של עובדים חדשים זה נחמד ויפה אבל אין כמו ניסיון מעשי "בשטח". הפונקציונליות של לחישה והאזנה של Voicenter מסייעת לצוותים לחדד את הכישורים הנחוצים להם לביצוע עבודתם ללא סיכונים מיותרים. המנהל תמיד יכול לעזור וללחוש את הדבר הנכון, בין אם זה בעת שיחה בזמן אמת או מפגש תרגול מתוכנן בין מתלמדים והחונך שלהם. לחלופין, החונכים או המנהלים יכולים לכתוב הערות במהלך האזנה לשיחה ולדון בהן בפגישת משוב עם העובד.

שמירה על רמת שירות מושלמת

תגובה מהירה לתרחישים

טיפול מיוחד ותשובות בהקדם האפשרי הם שני הדברים שהלקוחות שלכם מצפים לו. תכונת ההתפרצות מאפשרת למנהלים להצטרף במהירות לשיחה עם עדכון חיוני הנדרש כאן ועכשיו. בין אם בידם מידע חשוב שיוביל ללקוח לחתום סוף סוף על העסקה או ביכולתם לפתור קשיים טכניים שהנציג לא יודע להתמודד איתן בזמן - האנשים בצד השני של הקו ישמעו אותם כאשר הם רואה לנכון.

תגובה מהירה לתרחישים

חסכו למנהל.ת המשרד זמן עם כפתורי חיווי (BLF)

ניהול המשרד שלכם ככל הנראה דורש טיפול במגוון משימות שרק אדם עם יכולות מולטיטסקינג יכול לעמוד בהן. תנו למנהל.ת המשרד את היכולת לראות מי במשרד פנוי לקבל שיחה ומי כרגע עסוק בשיחה ויתפנה מאוחר יותר. בין אם מנהל.ת המשרד עובד.ת מהבית ובין אם מהמשרד, תכונת החיווי תאפשר מבט כולל של כל השלוחות איתן יש להם תקשורת פנימית ברמה היומיומית.

שירותי החיווי של Voicenter

איך השירות עובד?

preloader

אנו מציעים סט מצוין של תכונות שנועדו להעצים את הצוות שלכם להגיב במהירות שיא בכל פעם שהמצב דורש את זה!

האזנה: הציעו למנהלים שלכם את הגמישות להאזין לשיחות בזמן אמת ללא מודעות של אחד הצדדים או כולם. זוהי דרך מצוינת לדעת מה צוות המכירות עושה נכון ואיפה החדשים עדיין צריכים קצת תרגול.

חיווי: בוסטר לעבודת צוות וסינרגיה מעולה המאפשר לכל המשרד שלכם לדעת מי עסוק כרגע בדיבורים ומי לא.

לחישה: לחישה פועלת באופן דומה להאזנה אבל ההבדל היחיד הוא שהמנהל יכול לדבר עם אחד המשתתפים בשיחה מבלי שהלקוח ישמע מילה. זוהי דרך מצוינת להכשיר עובדים חדשים, להדריך אותם בימי העבודה הראשונים ולהציע טיפים כמו גם תובנות חשובות כשמדובר במשא ומתן חשוב.

התפרצות: פשוטו כמשמעו להתפרץ לשיחה בזמן אמת מה שהופך את השיחה לוועידה או שהם יכולים להפנות שיחה לאדם הנכון. פונקציונליות זו מצילת חיים במצבי חירום כאשר הלקוח על הקצה.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים