מעגל המתנה

ניהול תורים מתקדם שיעשה פלאים לאחוזי המענה במוקד ולשביעות רצון הלקוחות
איור של לקוחות שממתינים למענה של נציג
כלי מושלם לניהול וחלוקת עומסים במוקד טלפוני

השמעת ג'ינגל שיווקי בזמן המתנה, מיקום בתור למענה, ניתוב השיחה לפי יכולות הנציגים או לפי תיעדוף לקוחות ובעיקר היכולת לנטר את סטטוס הממתינים שלכם בכל רגע נתון ולחזור לאלו שנטשו לפני קבלת מענה. כל התכונות האלו וסטנדרטים גבוהים של שירות מסבירים מדוע מוקדים המקבלים שיחות נכנסות בתדירות גבוהה לא יכולים להרשות לעצמם שלא לעשות שימוש בתכונות המתקדמות של מעגל המתנה.

כלי מושלם לניהול וחלוקת עומסים במוקד טלפוני

יתרונות שימוש בשירות

איך שירות מעגל המתנה עובד

הגדרת מעגל המתנה, ניהול נציגים ועריכת שינויים מתבצעים ישירות מתוך ממשק הניהול באופן הבא:

על מנת להגדיר מעגל המתנה עליכם לבחור ב"הוספת מעגל המתנה" או ללחוץ על עריכה של מעגל המתנה קיים.

הגדרת מעגל המתנה:

1. בוחרים שם למעגל המתנה (מומלץ גם להוסיף תיאור קצרצר).

2. אסטרטגיית צלצול בשלוחות

   2.1. צלצול בכל השלוחות במקביל

   2.2. צלצול בסבב

   2.3. מי שענה לפני הכי הרבה זמן

   2.4. מי שקיבל הכי פחות שיחות

   2.5. רנדומלי

   2.6. צלצול בסבב עם זכרון

3. מתי ניתן להכניס שיחות למעגל

   3.1. רק כאשר יש נציג מחובר (Login).

   3.2. שיחות נכנסות בכל מצב.

   3.3. רק כאשר יש נציג פנוי מחובר.

4. האם לאפשר יציאה מהמעגל לקולבק והאם להפעיל קולבק אוטומטי לשיחות שננטשו.

5. מה משך הזמן האדמיניסטרטיבי בין השיחות שאתם רוצים לתת לנציגים בין שיחה לשיחה לצורך תיעוד.

 

הגדרת מיומנויות:

מתוך הגדרת מעגלי המתנה ניתן להגדיר את מיומנויות הנציגים במעגל, כל שעליכם לעשות הוא להוסיף חוק חדש בו אתם מגדירים אחרי כמה שניות הרחבת החיפוש במעגל המתנה תורחב לרמת מיומנות מסוימת (לדוגמא, לאחר 60 שניות ממיומנות 50 עד 60 והגדרה נוספת לאחר 120 שניות ממיומנות 60 עד 90). לאחר מכן כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את המיומנות של הנציגים.

הגדרת משקלים:

במידה ואותם נציגים נמצאים במספר מעגלים שונים ואתם מעוניינים לתעדף את השיחות הנכנסות למעגל מסוים, כל שעליכם לעשות הוא לתת למעגל הרצוי את המשקל הגבוה יותר.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים