מספרים מקומיים בכיסוי בינלאומי

הפוך את העסק שלך למקומי בכל מקום ובכל מקום ותן ללקוחות להרגיש קרוב
Preview
ספקו חוויית לקוח אישית כשהמשתמשים שלכם קרובים יותר ללקוחות

הקצו לצוותים שלכם מספרי טלפון ממגוון מדינות כדי לוודא שהם תמיד נשארים מקומיים ללא קשר ליעד השיחה. בשורה התחתונה, זה נותן ללקוחות את תחושת הנוחות שהעסק שלכם קרוב אליהם. בנוסף ניתן להגדיר התנהגות ייעודית משלכם עבור שיחה נכנסת לכל מספר בינלאומי בנפרד בעזרת למעלה משנים עשר אפשרויות שונות הקיימות במערכת נתב השיחות.

ספק חוויית לקוח טובה ואישית יותר

יתרונות שימוש בשירות

הישארו מקומיים בכל מקום ומכל מקום!

ביסוס נוכחות מקומית ברחבי העולם או התגברות על אתגרי רגולציה, לא משנה הסיבה כי עם Voicenter יש לכם כיסוי גלובלי. המותג העסקי שלכם יהיה רלוונטי בכל אזור גיאוגרפי בעזרת מגוון רחב של מספרים בינלאומיים. הקצאת מספרים ישירים לעובדים או למחלקות יביאו לכך שהלקוחות ידעו בדיוק מיהו מקור השיחה הנכנסת או למי להתקשר בעת הצורך.

הישארו מקומיים בכל מקום ומכל מקום
הגדרת המספרים בכף ידכם

נמאס לכם להגדיר מספרים באופן ידני לעובדים או למחלקות? סדרו את העדפות השיחות שלכם עם מספרים מקומיים הניתנים להגדרה בנוחות באמצעות ממשק אינטואיטיבי. מרגע שהמספרים נמצאים בחשבון שלכם, הגדירו אותם כרצונכם בהתאם לשנים עשר סוגי פעולות השיחה המתקדמים שלנו. נתבו אותם לכל מכשיר או מיקום והציעו לצוותים שלכם גמישות רבה יותר בכמה לחיצות, כל זאת באופן עצמאי וללא צורך לערב את מחלקת ה-IT.

הגדרת המספרים בכף ידכם
מדידה יעילה של ביצועי שיחות

הצורך לעקוב אחר ביצועי הצוות שלהם בהתאם לקהל היעד הרלוונטי עולה לעתים קרובות בשיחות מול מנהלים. כאשר הם משתמשים בכמות מספרים מועטה לכל פעולות השיווק שלהם, זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית. כדי לענות על הצורך זה ולייעל את המדידה והבקרה ניתן להשתמש במספרי טלפון ייעודיים ולהבדיל בין כל קמפיין שיווקי או שיחות שירות לקוחות כך שתוכלו לפקח ולהעריך את הביצועים של הפעילות העסקית שלכם. תוכלו לייצא את הנתונים הדרושים לכם בקליק ולנתח אותם בנפרד ולקבל החלטות עסקיות מושכלות.

 מדידה יעילה של ביצועי שיחות
Preview

איך זה עובד

כל מספר המוקצה לחשבונכם יכול להיות מוגדר בנפרד עבור שיחות יוצאות ושיחות נכנסות, כך למעשה ניתן לקבוע את תצורת השיחות עבור משתמשים, מחלקות וקמפיינים בנפרד. היכולת להגדיר מספר עבור כל אינטראקציה הופכת את ניתוח הדוחות לקל, מובן וחוסכת ניתוח נתונים מסובך.

1. התאמת מספרים לנוכחות העסקית שלך: כשיש לכם את האפשרות של יותר מ -70 מדינות לבחירה, אתם יכולים להחליט אם העסק שלכם משתמש במספר גיאוגרפי מקומי (לפי עיר ומדינה), מספר לאומי (ברחבי המדינה) או מספר חינם כדי להניע את הלקוחות שלכם להתקשר אליכם בחזרה ללא תשלום. ניתן לרכוש כמה מספרים שהעסק שלכם דורש.

2. רכישה, החלפה או הסרה של מספרים: הזמנה או ניוד מספרים חדשים יכולה להיות הליך מתיש, בדרך כלל הרבה הלוך ושוב עם כל ספק. אנו נוודא שתוכלו לחזור לפעילות העסקים היומיומית שלכם מהר ככל האפשר מבלי לשכוח שום הגדרה מאחור. כאשר תבחרו לרכוש מספרים או להעביר את המספרים הקיימים מהממשק שלנו עבור החשבון שלכם, זהו תהליך קל של 3 שלבים, כך שלא תצטרכו לדאוג לדבר.

שלב 1: בחרו הוספת סוג - סדר מספר חדש או יציאה של מספר קיים.

שלב 2: בחרו מדינה ואזור מספרים כמבוקש.

שלב 3: בחרו מספרים ואשרו את ההזמנה. לאחר הקצאת המספרים לחשבונכם, תוכלו לקבוע את תצורתם בנפרד או לפי קבוצות במערכת נתב השיחות שלנו. ניתן להשתמש בהם כמספרים נכנסים בלבד, מזהה מתקשר בלבד, מספר לשיחות נכנסות ויוצאות, מספר פקס, וכו'. הסרת מספרים מהחשבון יכולה להתבצע באמצעות דף ניהול הגדרות מספרים - 3 קליקים והמספרים נעלמו. אבל אל תשכחו להזמין חדשים שיחליפו אותם. כן, זה נכון. אתם כבר יודעים איך.

הגדרת מספר בשיחות נכנסות

הגדרת מספר בשיחות נכנסות כל שיחה נכנסת מתקבלת על ידי שרתי POP הקרובים ביותר שלנו הממוקמים ביותר מ -15 מיקומים ברחבי העולם ומועברים ישירות לשרתי המערכת שלנו המאפשרים לכל מספר ליהנות מיכולות מערכת IVR הניתנות להתאמה אישית. אנחנו יודעים שלכל עסק יש לוגיקה עסקית משלו אותה ניתן להגדיר וליישם באמצעות הממשק שלנו. אנחנו לא מגבילים את האפשרויות שלכם להחליט מה הכי טוב בשבילכם. המערכת בנויה כך שכל אחד יכול להגדיר כיצד תנותב שיחה נכנסת בכמה לחיצות.

להלן כמה מפעולות השיחה הנפוצות של שיחות נכנסות באמצעות מערכת ה-IVR שלנו:

1. העברת שיחה למספר מסוים (אפשרות פשוטה להעברת שיחות).

2. הפניית שיחה למשתמש/שלוחה ספציפיים.

3. הפניה למחלקה ספציפית, ניתן גם להגדיר חיוג במקביל עבור כל המחלקות כך שהלקוחות יקבלו תגובה מהירה מהעסק שלכם.

4. הפניית שיחה לתפריט קולי מאפשר ללקוח לבחור לאיזה שירות הוא זקוק.

5. הוספת השיחה לתור המתנה (מעגל המתנה) של שירות הלקוחות שלכם.

6. פתיחת אפשרות להשארת פרטים וחזרה במועד מאוחר יותר על ידי שימוש בחייגן אוטומטי (Callback). השמעת הנחייה קולית לביצוע פעולות בשירות עצמי.

7. הגדרת מספר בשיחות יוצאות.

כיום אנו מבחינים בצורך הגובר של ארגונים לשלוט בכל פעולה עסקית ולפקח על ביצועי השיחות. בין אם הצורך שלכם הוא מספרים לזיהוי אישי של כל עובד או זיהוי אחיד בשיחות יוצאות לכל עובדי המחלקה תוכלו לקבוע את התצורה של כל מספר שהוקצה לחשבונכם עבור כל אחת מהשיחות היוצאות לכל מטרה שתחפצו. בנוסף, ניתן לממש הגדרות מתקדמות יותר המאפשרות לקבוע את התצורה של כל מספר בהתאם ליעדי השיחות או לפי זיהוי שיחה בהתאם לפרופיל החיוג אשר דורש הקשה של ספרה (Prefix) כלשהי לפני חיוג ליעד (כל ספרה מייצגת מזהה שיחה שונה).

תהליך הצגת מזהה מתקשר: בעת הוצאת שיחה לכל יעד, המערכת שלנו בודקת את כללי החיוג שהוגדרו מראש עבור כל שיחה ושיחה. הבדיקה הראשונה של הגדרות תהיה לבדוק לפי אילו הגדרות של מזהה מתקשר המשתמש משויך: חשבון, מחלקה, משתמש או שלוחה.

בדיקה שנייה תאמת אילו כללי חיוג הוגדרו ליעד השיחה: אזור, מדינה, קידומת ספציפית או Prefix.

בדיקה שלישית תקבע אילו מספרים זמינים להצגת המערכת ללקוח בהתאם.

אנו נציג את המספר באופן אוטומטי ובהתאם להגדרות שבחרת עבור היעד הספציפי והגורם שמוציא את השיחה. הלקוח יראה את המספר שנבחר מראש בהתאם למיקומו וסוג השיחה העסקית. בעת ביצוע השיחה מהמערכת שלנו, אנו נוודא שהיא יוצאת באמצעות אחד מספקי קישור השיחות המקומיים והבינלאומיים הרבים שלנו. כך למעשה, נוכל להבטיח לספק ללקוחותינו את איכות השיחה והקישוריות הטובות ביותר שניתן כדי לחבר את משתמשי הקצה ללקוח שלהם.

אפשרויות ניהול מספרים ניתן לנהל כל מספר שהוספת לחשבון שלך בהתאם לאחת מהפונקציות הבאות:

1. IVR - ניתוב וירטואלי לשיחות נכנסות.

2. שיחות יוצאות - תצורה עבור מזהה מתקשר בלבד.

3. הפניית שיחה - העברת השיחה ישירות לשלוחה או למספר חיצוני.

4. ועידה - הגדרת מספרים ייעודיים לחדרי הועידה הווירטואליים של הארגון.

5. התקשרות חזרה - מספר ייעודי עבור השארת מידע על ידי הלקוח לחזרה במועד מאוחר יותר וניהול באמצעות חייגן אוטומטי.

6. תא קולי - מספר ייעודי ללקוחות לצורך השארת מידע בתא קולי שנשלח למייל ולנהל המידע באמצעות ההקלטה ומספר הטלפון של לקוח.

7. העברת מידע למערכת חיצונית - קביעת תצורה של העברה אוטומטית של שליחת פרטי הלקוח המתקשר אל העסק למערכת חיצונית.

8. תור המתנה (Queue) - ספק למתקשרים את האפשרות להמתין בתור

9. איסוף תור (Queue pickup) - הגדרת מספר למשיכת שיחה הממתינה בתור המתנה.

10. קבוצת שיחות – חיוג למספר משתמשים בעת התקשרות למספר אחד.

11. פקס נכנס - הגדרת מספר עבור שירות Fax2mail H3 - לחישה - הגדרת מספר המאפשר ללחוש לנציג במהלך שיחה.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים