תא קולי למייל

גישה להודעות הקוליות, מכל מקום
preloader
כל ההודעות הקוליות תמיד בהישג ידך!

שירות תא קולי למייל של Voicenter נועד לגרום לתא קולי שלכם להיות זמין עבורכם גם כאשר אתם בטיול בפארק. תשכחו מלהיתקע בתא הקולי שלכם כל היום ולהאזין להודעות שוב ושוב כדי לזהות מיהם הלקוחות שניסו להשיג אתכם - בדקו את הדוא"ל שלכם במקום. השירות שלנו מאפשר לכם להגדיר רשימת דיוור ומשתמשים לקבלת הודעות קוליות למייל כאשר הם אינם נמצאים או לא זמינים. אנחנו פשוט עושים עותק דיגיטלי של ההודעה ושולחים אותה לכל מקום שהגדרתם, כך שהיה ניתן להפעיל אותה מכל מקום, כולל בטלפון הסלולרי. הודעות מאוחסנות גם בענן שלנו במקרה שההודעה נמחקה בטעות או שאינכם מצליחים לאתר אותה.

כל ההודעות הקוליות תמיד בהישג ידך

יתרונות שימוש בשירות

חיסכו זמן יקר כדי להתמקד במשימות חשובות באמת

כמה הודעות יש בתיבת התא הקולי שלך? כולן חשובות? האם לפחות 30% מהן מציעות משהו בתמורה לזמן שאתם מבזבזים בהאזנה אליהן? ובכן, הימים של מעבר בין הודעה להודעה ולחיצה מונוטונית על "למחוק" כבר חלפו מזמן הודות ל-Voicenter. פתחו את תיבת הדואר שלכם ובדקו מי מתקשר ומדוע, לפני שאתם משקיעים רגעים יקרים כדי להאזין לפרסומות והודעות לא חשובות.

חיסכו זמן יקר כדי להתמקד במשימות חשובות באמת

נהלו את התא הקולי באמצעות תיבת הדוא"ל

כיום לאנשי עסקים רבים יש מספרים מרובים או אפילו טלפונים. התא הקולי למייל שלנו מאפשר לדעת באופן מיידי על קבלת הודעה קולית גם אם המספר שהמתקשר ניסה להשיג לא היה זמין. עם השארת ההודעה, תתקבל הודעת דוא"ל עם פרטי המתקשר כדי שיהיה ניתן להתקשר שוב בכל עת, בכל מקום ובתנאים שלכם.

ניהול התא הקולי באמצעות תיבת הדוא"ל

איך שירות תא קולי למייל עובד?

preloader

התקנה פשוטה ומהירה תוודא שאף לקוח לא יישאר מאחור

בדרך כלל להודעות קוליות יש הקלטה כללית שמודיעה למתקשר להשאיר הודעה, אשר מוגדרת עבור כל התקן טלפון בארגון וכל מספר טלפון בנפרד. במרבית המקרים, ברגע שלקוח מגיע לתא הקולי, הוא בדרך כלל מנתק. 

עם ממשק התא קולי שלנו ניתן להתאים באופן גמיש ואישי את ההקלטה שתושמע בפתיח של התא קולי ולהשתמש בהן עבור כל מספר ותיבת דואר קולי שתחפצו. באפשרותכם להוסיף כמות אינסופית של כתובות הדוא"ל עבור תא קולי וכך להבטיח שתמיד יהיה מישהו זמין בצד שלכם כדי לתת מענה ללקוח. 

ניתן להגדיר את כל ההודעות הקוליות במקום אחד, לחסוך למשתמשים את הטרחה ולספק חוויה טובה יותר עבור הלקוחות.

אחסון ומיון ההודעות הקוליות שלך בקלות כמו דפדוף בהיסטוריית השיחות שלך

כמה פעמים נתקלתם בהודעה שמחקתם ולא הייתה לכם היכולת לשחזר את המידע החיוני הזה מלקוח שיכול לסגור עסקה. מה לגבי הזמן שנדרש כדי לדבר עם מחלקת ה-IT שלכם ולהתחנן בפניהם לשחזר אותו?

אנו נוודא שכל הנתונים שלך מאוחסנים בבטחה בשרתים שלנו (או שלך) וממוינים בצורה מושלמת בהיסטוריית התא הקולי. כמה לחיצות בממשק התא קולי והמשתמש ישמע 'דינג' המתריע על הודעה חדשה בדוא"ל.

תיבת התא קולי

כל לקוח שמגיע לאחד התאים הקוליים של הארגון שלכם, למעשה כבר נמצא בתוך הענן של Voicenter. הלקוח ישמע את התקליט שבחרתם לנגן בפתיח ואחרי ה"ביפ" הוא ישאיר הודעה. הודעה זו תהפוך לקובץ שמע מסוג MP3 ובאמצעות שרת הפרוקסי שלנו ההקלטה תהיה זמינה בממשק ניהול ותאוחסן בענן שלנו. במקביל שרת הפרוקסי שלנו יפיק אימייל שישלח אליכם או לקבוצה שהגדרתם יחד עם קובץ השמע של ההקלטה שהושארה בתא הקולי, מספר הטלפון של הלקוח, משך ההקלטה והמועד בו היא בוצעה. בתוך דקות בודדות מרגע השארת ההודעה על ידי הלקוח תתקבל אצלכם הודעה, כך שאינם חייבים להיות ליד תחנת העבודה כדי להיות מחוברים.

שרתי התאים הקוליים יבצעו את הבדיקות הבאות לפני שליחה כדי לוודא שאתם מקבלים את ההודעה הקולית בצורה תקינה ומהירה.

1. בדיקת המספר ממנו התקבלה ההודעה בתא הקולי.

2. שיוך לתיבת התא קולי שהגדרתם מראש.

3. ווידוא כתובות המייל של המשתמש או של קבוצת המשתמשים שהוגדרו עבור התא הקולי.

4. שליחת ההודעה הקולית יחד עם מזהה המתקשר והשם (במקרים בהם תכונה זו נתמכת) ישירות לתיבת הדוא"ל שלהם.

בכל פעם שתרצו להגדיר תצורה חדשה של תא קולי למייל או לשנות תצורה קיימת, תוכלו פשוט לבצע זאת במרחק של 3 צעדים - לא עוד תהליכים מייסרים.

הגדרות תיבת תא קולי למייל - שליטה מלאה על כל הגדרות תא קולי בנפרד.

רשימת מיילים - הגדרת רשומות מייל לשליחה. בחרו כתובת מייל או קבוצת מיילים שישוייכו לכל אחד מהתאים הקוליים שיצרתם.

היסטוריית הודעות קוליות: כל ההודעות הקוליות יאוחסנו בהיסטוריית ההודעות הקוליות כך שתוכלו לצפות, להאזין ולשתף את ההודעות האלו כרצונכם. ניתן גם לראות מתי ההודעה הקולית התקבלה והאם היא נקראה על ידי המשתמש שקיבל אותה לתא דואר שלו. חלק זה של ממשק הניהול מסייע לכם לנטר ולשלוט על כל ההודעות הקוליות בארגון. במידת הצורך, ניתן לשתף או להוריד את התוכן הרלוונטי ולהעביר אותו למשתמשים הרצויים.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים