מוזיקה בהמתנה

שדרגו את חווית הלקוח. מסרו אינפורמציה תפעולית או קדמו מוצרים ושירותים בזמן שהלקוחות ממתינים לקבלת מענה.
התאימו אישית מוסיקה והודעות רלוונטיות עבור לקוחות שממתינים למענה ואל תשאירו אותם תלויים באוויר!

באפשרותכם להעלות כל קבצי MP3 או WAV בכל שפה ולהקצות את ההודעה בהתאם לסוג הלקוחות שממתינים למענה לפנייתם. מחקרים מראים כי לקוחות שמאזינים להודעה מותאמת אישית או מוזיקה ייעודית בזמן ההמתנה, מקבלים בסבלנות רבה יותר זמני המתנה ארוכים.

התאמה אישית של מוסיקה והודעות רלוונטיות עבור לקוחות שממתינים

יתרונות שימוש בשירות

מקדו את תשומת הלב של המתקשרים שלך - בכם!

כיום, כשישנן שלל אפשרויות זמינות בכל פינה, להיאחז בסבלנות הלקוח היא משימה בלתי אפשרית. כי בעצם מה עושים אנשים משועממים שאין להם גירוי שמשאיר אותם מחוברים כשהם נאלצים לחכות? נכון, הם מנתקים. כדי ליצור את הגירוי "שיחליק" ללקוח את זמן ההמתנה בגרון, מה דעתכם על להנעים את ההמתנה עם מבחר מנגינות, מידע על העסק, שעות הפעילות, פונקציות שירות עצמי או אפילו יותר טוב מאלה מבצעים מיוחדים שימתיקו לו את הזמן? המוזיקה בהמתנה מאפשרת לכם לשלב את ההקלטה שהעליתם, בדיוק במקום שבו יש להשמיע אותו. ניתן לשנות, להסיר או להוסיף את ההקלטה בכל פעם שתהיו מעוניינים באמצעות הממשק הידידותי למשתמש שלנו.

מקדו את תשומת הלב של המתקשרים שלך - בכם

התאימו אישית את המוזיקה בהמתנה והגדילו משמעותית את אחוזי המענה

הגדרת מוזיקה בהמתנה משלכם פשוטה כמו העלאת קובץ MP3 שמשקף את רוח הפעילות העסקית שלכם. השתמשו במנגינה האהובה עליכם כדי לבדר את הלקוחות הממתינים ולשמור אותם מפוקסים או הקליטו הודעות ספציפיות שישפיעו על השורה התחתונה - הבחירה היא שלכם.

יתר על כן, תוכלו להעלות קבצים מרובים וללא הגבלה כדי להגדיר אותם עבור מחלקות שונות ולהשמיע אותם בהסתעפויות השונות של נתב השיחות (IVR). כך תוכלו לוודא שלקוחות המנסים להגיע למכירות או לתמיכה ישמעו רק את מה שרלוונטי לפניה לשמה הם יצרו עמכם קשר, ותגדילו את שיעור המענה לשיחות הנכנסות בהתאם.

מוזיקה בהמתנה מותאמת אישית

ניהול משברים מלחיץ, אלא אם כן התגובה הראשונית שלכם נמצאת במרחק של קליקים בודדים

מה אם משהו יקרה? משהו יוצא דופן, כמו הפסקת חשמל כללית. הקליטו הודעה והעלו את הקובץ תוך מספר דקות כדי לוודא שכל הלקוחות שמנסים להשיג את העסק שלכם יקבלו הודעה על כך שאתם "על זה".  כך למעשה הלקוחות לא יבזבזו זמן יקר של הצוות שלכם שעסוק "בכיבוי שריפות", ואתם תוכלו להתמקד באתגרים קריטיים למשימה.

טיפול במצבי חירום בעזרת מוזיקה בהמתנה

איך שירות מוזיקה בהמתנה עובד?

אולפן הקלטות פרטי ודינמי משלך למוסיקה בהמתנה ניתן להגדרה במהירות כדי למלא את הצרכים של כל מחלקה של הארגון שלך. ודאו שמוסיקת ההמתנה הכללית שלך עלתה לענן של Voicenter והקליטו או העלו את ההודעות המותאמות אישית בהתאם ללוגיקה העסקית ולשפה של כל מחלקה. לאחר קביעת התצורה של המוזיקה שלך בקבוצות בהמתנה, באפשרותכם לתעדף את ההקלטות שיושמעו ללקוחות בהתאם ללוגיקה העסקית של הארגון.

גמישות זו מאפשרת למשתמשים ולמנהלים להשתמש רק בהודעות ובהקלטות שהוקצו לחשבון שלהם, ובכך למנוע שגיאות, להפעיל הודעות שגויות או לחסוך זמן חיפוש. יתר על כן, בחירת השפה תאפשר להם לאתר בקלות את ההודעות הרלוונטיות לקהל שלך. שני שלבים פשוטים זה כל מה שנדרש כדי ליצור רשימת השמעה משלכם המותאמת בדיוק ללקוחות שממתינים למענה.

הוראות שימוש בשירות

הממשק של המוזיקה בהמתנה מאפשר לפקח על כל הקבוצות השונות של הודעות וצלילים שיצרתם, להעלות חדשים, להקליט הודעות משלכם, לנגן אותן כדי לוודא שהן נכונות ולהסיר או להוסיף קבצים נוספים לפי הצורך. כל תצורה בקבוצת המוסיקה שלך בהמתנה מוקצית לחשבון המיועד שישמש אתכם בכללי פעולה שונים עבור השיחות הנכנסות.

כל הפתרונות במקום אחד
צור קשר להדגמה חינם
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים
 כלי AI
כלי AI