"וואו! הרגע השארתי פרטים באתר שלך, איך ידעת? איזו זריזות!"
הרגע בו הלקוח הפוטנציאלי שלך משאיר פרטים ומצפה לשיחת הטלפון החוזרת מהארגון – זה הרגע לדבר איתו!
הטמעת שירות Call-Back באתר האינטרנט שלך מעניק לך נקודת פתיחה חיובית לשיחה ורושם ראשוני שיוצר אפקט WOW בצד השני.
איך זה עובד?
הקלדת פרטים בטופס 'צור קשר' באתר » לחיצה על כפתור 'שליחה' » המערכת מאתחלת שיחה טלפונית נכנסת לארגון » נציג מהארגון עונה לשיחה » המערכת מאתחלת שיחה למס' הטלפון שהוקש (לקוח) » שיחה
כל התכונות
תקשורת פנימית וחוץ ארגונית
כלים למנהלים
חיבור לאפליקציות עסקיות
מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים