אינטגרציה של Voicenter עם Microsoft Dynamics 365
לקוחות Microsoft Dynamics 365
מהיום ביחד עם פתרון תקשורת מבית Voicenter תוכלו באמת למצות את כל כלי הניהול שמערכת המידע שלכם מאפשרת באמצעות אינטגרציה חכמה וקלה להטמעה
הארגון שלכם יכול להשיג יעילות רבה יותר, לחדש את אופן ההתקשורת עם לקוחות ולהעניק שירות מצוין באמצעות אינטגרציה מתקדמת בין Microsoft Dynamics 365 ל-Voicenter. הטמיעו פעולות אוטומטיות והציעו חוויית שירות משופרת. תוך כדי שיפור התפוקה העסקית, תחזקו גם את הקשרים עם הלקוחות והעובדים שלכם באמצעות אינטגרציה דינמית המותאמת בדיוק לדרישות הייחודיות של הארגון שלכם.
הצצה לשירותים הנמכרים ביותר שלנו ב Microsoft Dynamics
קחו את מערכת ה Microsoft Dynamics צעד דינמי אחד קדימה
יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו
הגדילו יעילות, שדרגו תהליכי עבודה, וגלו את היתרונות העסקיים ללא טרחה מיותר עם אינטגרציה שלנו עם Microsoft Dynamics 365
הטמעה פשוטה
הימנעו מהתעסקות בפיתוח וכתיבת קוד מיותרים עם ההטמעה האינטואיטיבית שלנו, שמספקת מעבר חלק ואפקטיבי למערכת התקשורת העסקית שלנו, מותאמת אישית לדרישות המדויקות של הארגון שלך.
אוטומציה
קבעו תהליכים אוטומטיים שישפרו את איכות השירות ללקוחותיכם, העניקו חוויה חכמה וממוקדת, ובמקביל, תנו לצוות שלכם להתרכז בפניות המשמעותיות והדחופות שדורשות תשומת לב אישית.
חיבוריות משנה כללי משחק
Voicenter מחויבת לשיפור מתמיד ולהתאמה אישית של האינטגרציה שלה עם Monday.com, כדי להבטיח שכל צורך חדש שמתעורר מהשטח יקבל מענה מדויק. ההבנה שלנו היא שהלקוחות שלנו הם המפתח לחדשנות, ולכן אנו מיישמים את המוצרים שלנו בהתאם לתובנות ולדרישות שאתם מעלים.
Microsoft Dynamics 365 היא פלטפורמת ניהול לקוחות חכמה הכוללת מגוון של שירותים עסקיים, הכוללת ניהול מערכת מידע (CRM), תפעול עסקי (ERP), ומגוון רחב של כלים עסקיים ואוטומציה. באמצעות שירותי Dynamics 365 מאפשרים לארגונים לארגן, לנהל, ולשפר את פעילותיהם בצורה יעילה יותר.
ארגונים המשתמשים בשירותי Microsoft Dynamics 365 ייהנו מפלטפורמה מאוחדת שמאפשרת ניהול יעיל של לקוחות, תהליכים עסקיים, ותפעול ארגוני. השירות מאפשר יכולות ייעודיות לתחומים שונים ומציע יכולות אנליטיקה ודיווח מתקדמות.
האינטגרציה של Microsoft Dynamics 365 עם שירותי טלפוניה מציעה הזדמנויות נוספות לעסקים. היא מספקת תמיכה בתהליכי עבודה מתקדמים, ומפשטת את פעולות התקשורת היומיומיות. אפשרויות כמו שיחות בלחיצת כפתור יכולות לספק תקשורת יעילה, והתראות מיידיות מציינות מתי מישהו מתקשר. כמו כן, האינטגרציה מוסיפה את נתוני התקשורת אוטומטית למערכת ניהול הלקוחות (CRM), יוצרת ניהול קשר ממוקד ושירות לקוחות יעיל. השילוב בין Dynamics 365 ושירותי הטלפוניה יוצר תחושה של יחידות ויעילות בתהליכי עבודה, ומשפרת את חוויית המשתמש בצורה משמעותית.
לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות
אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
הצטרפו אלינו תוכנית השותפים שלנו
ברגע שעובדים נכון ביחד, אנחנו מעניקים יותר ערך ללקוחות הקצה שלנו.
כל לקוח רוצה שספק השירות שלו יהיה ONE STOP SHOP.
באמצעות שיתוף הפעולה איתנו , נדע לענות על הצרכים שלהם, יחד.
שותפים