אספו נתונים, כולל היסטוריית שיחות אנשי קשר, פעילויות אחרונות וכל בינה עסקית אחרת ל- CRM או ל- ERP שלכם, והציגו אותם לעובדים ישירות על המסך - עוד לפני שהם עונים לשיחה. בדרך זו תבטיחו כי הצוות שלכם יודע מי בצד השני של הקו וכנראה גם למה.
בנוסף, בשיחה הראשונה עם הלקוח, ה-Pop-Up Screen יכול ליצור כרטיסים חדשים ב- CRM או בתוכנה אחרת ולהביא לידי אוטומציית תהליכים עסקיים. במילים פשוטות יותר, אנו מעצימים את הצוות שלכם ליצור לידים חדשים או לתמוך במשימות ישר מהשיחה הראשונה שלהם.
אנו משתמשים בענן שלנו כדי למשוך את הנתונים ממערכות המידע שלך, ולוודא שהקפצת המסך פועלת בכל המכשירים שלך כולל טלפונים עסקיים, טלפונים חכמים, ובעצם כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט שיכול להוציא ולקבל שיחות.