גמישות ותפעול פשוט של תהליך ניהול ההרשאה מעניק את היכולת להקצות כללי הרשאה שונים עבור משתמשים שונים או קבוצות משתמשים המותאמים לדרישות הארגוניות ולתקנות החלות על הארגון.
הרשאות ניהול מחלקה
יתרונות שימוש בשירות
הרשאות מותאמות אישית
הטמעת מערכות חדשות עשויה להיות הליך לא פשוט עבור משתמשי קצה המורגלים לתצורת עבודה קודמת. עליהם להסתגל וללמוד תצורה חדשה הכוללת תכונות חדשות והרבה אפשרויות חדשות שייתכן ואף אינם רלוונטיות עבורם.
קביעת כללים למשאבים ספציפיים של המערכת יכולה להקל על התהליך, לשנות את חוויית העובדים ולאפשר להם לעשות את עבודתם ולשמור את תשומת ליבם למה שחשוב להם בפועל.
ניהול הרשאות עונה על הצורך של העובד או על מחלקה לשלוט בפעולות משרדיות ספציפיות.
ניהול הרשאות בזמן אמת
כמה פעמים המערכת חסמה משתמשים מלעשות שינויי תצורה קריטיים או גישה למידע קריטי ובכך ממש לגזול זמן יקר? במקרה גרוע יותר, עובדים עשו שימוש בהרשאות אישיות של אחרים כדי לגשת לנתונים הרצויים מבלי היכולת לנטר את מבצע הפעולה.
הגדירו עובדים רלוונטיים עם הרשאות ומשאבים מדויקים מכל מכשיר שיש לו גישה לאינטרנט. התגברות על מכשולים של גישה למשאבים שונים של המערכת היא באמת תהליך "עשה זאת בעצמך" פשוט אשר תוכנן באופן שתשיגו את זה נכון בפעם הראשונה.
שמירת הגדרות הרשאה
בדרך כלל הגדרות הרשאה היא עבודה אינסופית שחוזרת על עצמה בכל פעם שעובד חדש מצטרף לארגון או מחלקה חדשה נפתחת. זה יכול להתרחש גם כאשר עובד מועבר למחלקה אחרת או מקודם לתפקיד מנהל.
יישום כללים והרשאות של משתמש או קבוצה עבור כל אחד מהעובדים יכול להיות הפתעה חיובית כאשר תגלו ששמרנו את ההגדרה הראשונית שביצעתם וכל מה שנשאר לכם הוא להעביר או לצרף משתמשים מכלל אחד או קבוצת כללים אחת לאחרת.
אם יש לכם צורך בהגדרות הרשאה מרובות ובזמן קצר מנהלי הרשת יהיו שמחים לשמוע על הקלות בה ניתן לממש זאת ב-Voicenter.
קביעת תצורת המערכת מבלי להגדיר מחדש את הארגון
לקוחותינו נתקלים לעתים קרובות במצבים שבהם מנהלים מסוימים ממוקמים במיקום/חשבון ספציפי וחייבים להיות בעלי המשאבים כדי לסקור ולנהל מספר מחלקות ברחבי העולם. בעת שימוש בניהול הרשאות גישה לפי קבוצות, באפשרותכם להקצות מספר חשבונות שיהיו נגישים לאותו מנהל. הרשאות יאפשרו לכם להגדיר מה קבוצות אלה יכולות לעשות בתוך המשאבים שבחרתם - צפייה בלבד, עריכה, ניהול או חסום משאבי הגדרות. כל מנהל או קבוצת משתמשים יקבלו את ההרשאות שלהם לפי תחום האחריות האישי שלהם ויפיקו ממנו את המיטב.
איך זה עובד?
כל בקשה המתבצעת על ידי משתמש או קבוצת משתמשים במערכת תאומת ותיבדק, על ידי 3 הליכי הרשאה שונים על מנת לקבל אישור.
1. הרשאת משתמש.
2. הרשאות משאבים.
3. הרשאת ניהול.
הרשאת ניהול כל עסק דורש סטים שונים של כללים והרשאות כדי לאפשר לעובדים לעבוד מול המערכת. דרישות אלה הן בדרך כלל מותאמות אישית וצריכות לענות על מקרי שימוש ספציפיים ותקנות שונות שהעסק מחויב לעמוד בהן.
מערכת ניהול ההרשאות שלנו מאפשרת לכם שליטה מלאה, פשוטה, דינמית ומסתגלת על כל הגדרת משתמש וההרשאות שלו למערכת.
תהליכי מתן הרשאות:
1. הרשאת משתמש - כל משתמש המתחבר למערכת שלנו, מקבל אסימון מוצפן. האסימון מלווה אותו בכל פעם שמתבצעת בקשה לפעולה. לאחר אימות האסימון במערכת שלנו, יינתן אישור לפעולה.
2. הרשאת משאבים - בכל פעם שמשתמש עובד על המערכת, ניהול ההרשאות שלנו מאשר גישה למשאבים המבוקשים בהתאם להרשאות משתמש אלה. גם אם המשאבים משתנים על-ידי משתמשים אחרים במערכת, אנו נוודא שהנגישות והנראות של המשאבים יישארו אישיות ופרטיות.
התהליך מתבצע כך:
א. לאחר כניסה מוצלחת למערכת הרשאה זו תספק למשתמש את משאביו האישיים.
ב. כל בקשה לגשת למשאבים המבוצעים על-ידי אותו משתמש, תיבדק ותאושר בהתאם להרשאות המשתמש או הקבוצה שלו.
3. הרשאת ניהול - כל בקשה במערכת מאומתת ומאושרת בהתאם להגדרה המוגדרת מראש של המשתמש או של קבוצת הרשאות המשתמש שלו. היא שולטת ביכולת הגישה למערכת, אילו משאבים נגישים לו ואילו פעולות ניתן לבצע על ידו.
ההרשאות מחולקות ל-4 קטגוריות:
א. נדחה - אין גישה.
ב. הצג בלבד - גישה למשאבים ללא פעולות.
ג. עורך - גישה למשאבים ושינויים.
ד. מנהל מערכת - בנוסף לכל ההרשאות של רמת העורך, שינויים במערכת ניהול ההרשאות מורשים גם כן.
התהליך מתבצע כך:
א. ניסיון הכניסה נעשה על ידי עובד עם שם משתמש אישי וסיסמה למערכת.
ב. הרשאת פרטים שנוספו מעובדת בהתאם לכללים שנקבעו מראש במערכת ניהול ההרשאות שלנו.
ג. לאחר האימות המשתמש יוכל לראות ולשלוט רק במשאבים שאושרו לו. כללי הרשאות קבוצה למעשה אוספים כללים והרשאות גנריים עבור אנשי מפתח בעלי כללים, משאבים והרשאות תואמות דומים כדי ליצור תבניות של הרשאות.
קבוצת הרשאות תכלול:
א. הוספת משתמשים רלוונטיים לקבוצה המכילה כללים ספציפיים.
ב. יצירת מחלקות בעסק שלכם.
ג. תבניות שמורות של כללים וקבוצות עבור רישומי משתמשים כלליים עתידיים.
ד. הסרת משתמשים ספציפיים מקבוצות כללים.