חייגן אוטומטי (Auto Dialer)

מערכת חיוג אוטומטית המתוכנתת באופן מדויק כדי להעניק לארגון שליטה מלאה על תפוקות הנציגים, להגדיל הכנסות ולשפר את חווית הלקוח
דמיינו לכם עובד שלעולם לא מתעייף, אינו סובל מכאבי ראש ולעולם לא יוצא להפסקות. נשמע מושלם?
חייגן השיחות האוטומטי שלנו הוא בדיוק כזה - תותח שיחות חכם ומתאים לכל תרחיש

בין אם הפעילות העסקית בתחום האדמיניסטרציה, שירות הלקוחות, מכירות או גבייה, החייגן האוטומטי הוא למעשה שירות בהתאמה אישית המספק פתרון מלא למנהל המוקד וצרכיו הייחודיים. 

יש לנו 2 סוגים של חייגנים:
1. חייגן לנציג - משמש בעיקר ללידים "חמים". במקרה בו תרצו לוודא שיש עובד על הקו, לפני שמחייגים ללקוח.
2. חייגן חכם - משמש בעיקר ללידים "קרים" או ניסיון לבצע UPSALE, מאפשר חיוג במקביל לכמות מטורפת של יעדים ולהשמיע להם את המסר המסחרי/שיווקי של העסק שלכם. רק לאחר שהלקוחות הרלוונטיים שייבחרו להתקשר עם נציג יופנו באמצעות נתב השיחות לנציג. 

קמפיין שמנוהל נכון מביא לאחוזי מענה גבוהים ולכך שהנציגים מקבלים רק שיחות שנענו עם זמן אדמיניסטרטיבי לצורך תיעוד בין שיחה לשיחה. במידה ושיחת חייגן לא נענית, המערכת מבצעת נסיונות חיוג נוספים לרשומה בהתאם להגדרות הקמפיין. כלל נתוני השיחות בקמפיינים מרוכזים במערכת הדוחות כך שבכל זמן נתון ניתן לעקוב אחר הביצועים.

החייגן האוטומטי של Voicenter הוא כלי אידיאלי לכל ארגון שמוכר ו/או מחפש לשפר את פוטנציאל המכר שלו.

החייגן שיחות האוטומטי של Voicenter

יתרונות שימוש בחייגנים אוטומטים

חסכון בזמן שווה כסף

המטרה ברורה - לסגור כמה שיותר עסקאות! בלי לחייג למספרים שגויים, בלי לבזבז זמן עבודה יקר, בלי לתסכל את הנציגים, צריך להתעסק בעיקר ולהגדיל את ההכנסות. החייגן האוטומטי מאפשר לקצר את המרווחים שבין השיחות היוצאות במוקד הטלפוני - וכך להגביר את תפוקת המחלקה. מערכת החייגן כוללת דוחות על ביצועי קמפיינים כך שתמיד תוכלו להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לפרודוקטיביות של נציגי המכירות.

חסכון בזמן שווה כסף

קיצור זמן ההמתנה לפניות שירות

התחרות שהולכת וגוברת על ליבו של הלקוח מאיצה את הצורך במתן רמת שירות גבוהה. אחת הציפיות של כל אחד מאיתנו כלקוח הוא לקבל שירות במינימום זמן המתנה. השילוב של שירות החייגן האוטומטי יחד עם IVR מאפשר ללקוח לשמוע מה הערך שאתם מביאים לו, עוד לפני שהעובד שלכם התחיל לדבר. במידה והזמן אינו טוב עבור הלקוח, הוא יכול לבחור בשיחה חוזרת במועד מאוחר יותר. ברגע שמי שמצלצל אצל הנציגים הם רק מי שרלוונטי עבורכם, אתם מפחיתים את העומס על המוקד ומקצרים את זמני ההמתנה ומתן השירות.

קיצור זמן ההמתנה לפניות שירות

שביעות רצון - סקרים טלפוניים

מערכת החייגן האוטומטי מאפשרת שליחת הודעות קוליות לתפוצה רחבה של נמענים, הפניה לנתב שיחות ודו"ח עם פירוט בחירות הלקוח בנתב (דו"ח הקלקות). כך למעשה ניתן לקדם את המכירות על ידי פרסום ושיווק, לשפר את חווית הלקוח על ידי סקרים, להריץ קמפיין בחירות מוצלח ועוד.

שביעות רצון - סקרים טלפוניים

איך השירות עובד?

חייגנים אוטומטים מאפשרים הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי בקצב המחושב בהתאם לאחוז מענה צפוי של הרשומות, מספר הנציגים בקמפיין ומספר השיחות במקביל.

חייגן שיחות אוטומטי (תותח שיחות) מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. החייגן מחליף את הצורך בחיוג ידני לרשימת לקוחות או לידים ע"י נציגי המוקד - כך שבמקום שהנציג יקבל רשימת מספרי טלפון או לקוחות שאליהם יש להתקשר באותו יום, מערכת המידע (CRM או קובץ Excel) שולחת אל מערכת הטלפוניה את רשימת המספרים לחיוג, בהתאמה לנציג מסוים, בשעות ספציפיות או על פי סטאטוס הלקוח. מערכת המידע מזרימה את האינפורמציה בהתאם להגדרות הביצוע, ומערכת הטלפוניה מבצעת חיוג אוטומטי כפול בו זמנית:

החיוג הראשון הוא שיחה יוצאת לרשומה שאליה יש להתקשר, החיוג השני הוא לנציג הרלוונטי, ולבסוף נוצר הקישור בין שתי השיחות. האינטגרציה מאפשרת להגדיר את כמות השיחות שיכנסו למוקד בו זמנית, את זמן המתנה בין שיחה לשיחה או הפסקות הנציגים, ובכך להתאים את יכולות המערכת לצרכי המוקד.

אלו אפשרויות עומדות לרשותכם בחייגן האוטומטי?

1. הפעילו מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי נציגים.

2. החייגן מתקשר באופן אוטומטי, הנציג מקבל רק שיחות חיות בהמתנה של מספר שניות בין שיחה לשיחה לצורכי תיעוד או אדמיניסטרציה.

3. החייגן האוטומטי מתעד את כל ה'אין מענה' ומבצע חיוג חוזר לפי הגדרות שנקבעו מראש.

4. ניתן למשוך אנשי קשר ממערכת חיצונית.

5. רצוי לחשב אחוז מענה מדויק לרשומות שבידכם כדי להחזיק בהמתנה את מספר השיחות המינימלי.

6. ניתן להקפיץ מסך עם כרטיס הלקוח מיד ברגע המענה באמצעות התוסף של Voicenter או במערכת המידע הארגונית.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים