בין אם הפעילות העסקית בתחום האדמיניסטרציה, שירות הלקוחות, מכירות או גבייה, החייגן האוטומטי הוא למעשה שירות בהתאמה אישית המספק פתרון מלא למנהל המוקד וצרכיו הייחודיים.
יש לנו 2 סוגים של חייגנים:
1. חייגן לנציג - משמש בעיקר ללידים "חמים". במקרה בו תרצו לוודא שיש עובד על הקו, לפני שמחייגים ללקוח.
2. חייגן חכם - משמש בעיקר ללידים "קרים" או ניסיון לבצע UPSALE, מאפשר חיוג במקביל לכמות מטורפת של יעדים ולהשמיע להם את המסר המסחרי/שיווקי של העסק שלכם. רק לאחר שהלקוחות הרלוונטיים שייבחרו להתקשר עם נציג יופנו באמצעות נתב השיחות לנציג.
קמפיין שמנוהל נכון מביא לאחוזי מענה גבוהים ולכך שהנציגים מקבלים רק שיחות שנענו עם זמן אדמיניסטרטיבי לצורך תיעוד בין שיחה לשיחה. במידה ושיחת חייגן לא נענית, המערכת מבצעת נסיונות חיוג נוספים לרשומה בהתאם להגדרות הקמפיין. כלל נתוני השיחות בקמפיינים מרוכזים במערכת הדוחות כך שבכל זמן נתון ניתן לעקוב אחר הביצועים.
החייגן האוטומטי של Voicenter הוא כלי אידיאלי לכל ארגון שמוכר ו/או מחפש לשפר את פוטנציאל המכר שלו.