הקלטת שיחות ואחסון

באמצעות מקליט שיחות אוטומטי אפשר לאתר ולהאזין לכל שיחה מוקלטת שבוצעה, לספח את המשתמשים שלכם, לשמור על תאימות ולפתור מחלוקות של לקוחות באופן מיידי ויעיל.
ניהול הקלטת שיחות בזמן אמת
קבוצה טובה רק כמו החולייה החלשה ביותר שלה. אז למה ללמד את צוותי המוקד על סמך תיאוריה כאשר ניתן ללמד אותם על ידי דוגמה חיה. השתמשו בשיחות, מצבים ותרחישים אמיתיים כדי ללמד את העובדים שלכם לתקשר באופן שיתאים הן לטון והן לקול של המותג שלך, כמו גם ליעדים העסקיים המשפיעים על השורה התחתונה שלכם.
ניהול הקלטות שיחה בזמן אמת

יתרונות שימוש בהקלטות שיחה

פשטו את תהליך קליטת נציגים למוקד

השתמשו בשיחות בפועל עם לקוחות אמיתיים כדי להכשיר את העובדים החדשים שלכם. עזור להם להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים, מהן ההתנגדויות שלהם וכיצד עליהם להתייחס אליהן בצורה היעילה ביותר על ידי הצגת האופן שבו זה נעשה בפועל.
פשטו את תהליך קליטת נציגים למוקד

אמנו את הצוותים שלכם לביצועים ברמה חדשה לגמרי

אף אחד לא נולד מושלם. אבל אנחנו יכולים לרכוש ולשפר מיומנויות עם רמת התרגול הנכונה וחונכות נאותה. צורו את צוות החלומות שלכם על-ידי הקשבה לעבודתם בניתוח הביצועים והדרכים שבהן הם מתמודדים עם מצבים מורכבים, והפכו אותם למכונה גדולה, מרושעת ומוכוונת מטרה המבוססת על נתונים ותובנות שאנו אוספים עבורכם בזמן אמת!
אמנו את הצוותים שלכם לביצועים ברמה חדשה לגמרי

שפרו את חוויית הלקוח

שיחות מוקלטות לא רק מראות נתונים סטטיסטיים ותרשימים עיוורים, הן מציעות תובנות לגבי ביצועי הצוות שלכם וכיצד הוא מתנהל עם אתגרים מורכבים כאשר הוא מתמודד עם לקוחות חשובים או בעייתיים. הכשירו את הצוותים שלכם להציע רמה יוצאת דופן של שירותים בהתבסס על נתונים שנאספו משיחות אמיתיות שהתקיימו!
שפרו את חוויית הלקוח

הקלטות שיחה נותנות מענה לחששות האבטחה שלך

אנחנו כאן כדי לעזור לך למקם את הנתונים שהצוות והלידים שלכם מייצרים באמצעות מקליט שיחות אוטומטי המאפשר אחסון מרחוק, הממשק הידידותי למשתמש של האפליקציה שלנו. עם זאת, אתם מחליטים על רמת המעורבות שלנו כשמדובר ביומנים מאוחסנים או בשיחות מוקלטות. 
אנו מאפשרים הרשאת "כתיבה בלבד" כברירת מחדל, ומוודאים שכל השיחות שלכם יישארו בינך לבין הנמען. בנוסף לכך, הנתונים שלכם מוצפנים באמצעות אלגוריתמים חדישים הן כאשר הם נכנסים לאחסון והן כאשר אתם שולפים אותם החוצה.
תבחרו את החבילה המתאימה ביותר עבור העסק שלכם. לא בטוחים? אנחנו כאן עבורכם
חבילת Business

60

לכל משתמש
חודשי

כל השירותים שהעסק שלך צריך כדי להתחיל לנהל את התקשורת עם הלקוחות
  • נתב שיחות
  • הקלטת שיחות
  • תא קולי AI
  • דוחות וניתוח ביצועים בזמן אמת
  • IP phone, Softphone או E/SIM
  • FAX2MAIL
  • MAIL2FAX
חבילת "SUPPORT"

140

לכל משתמש
חודשי

מגוון רחב של פתרונות למוקדי שירות המשלב כלי AI לבקרה ניטור ומענה ללקוחות
  • כל מה שכלול בחבילת BUSINESS
  • הקלטה ותמלול שיחות מלאה
  • ניתוח רגשות עם AI
  • סיכום שיחות עם AI
  • בניית פורמפטים בהתאמה אישית
  • מעגלי המתנה עם משקלים וסקילים
  • CALLBACK
  • חיבור למערכת הCRM שלך
  • דוחות, מוניטורים ודשבורדים
חבילת "SALES"

140

לכל משתמש
חודשי

יש לנו כלים משלובים עם AI שיאפשרו להגביר תפוקות מכר ומענה אצל הלקוחות
  • כל השירותים בחבילת BUSINESS
  • חיבור לCRM שלך
  • הקלטה ותמלול שיחות
  • סיכום שיחה עם AI
  • ניתוח רגשות עם AI
  • חייגנים אוטומטיים
  • דוח ספאם
  • מזהה שיחה רנדומאלי
  • מוניטור ודוחות של ביצועי השיחות
הנמכר ביותר
חבילת "PRO" - הכול כלול

160

לכל משתמש
חודשי

החבילה המושלמת. כל השירותים של כל החבילות ומעבר.
  • כל השירותים של כל החבילות
  • VOICEBOT
  • הצפנת שיחות
  • AUDIT LOG
  • SSO - חיבור מאוחד
  • CONNECTOR CENTER - N8N

הקלטות שיחה ואחסון - אתם שואלים אנחנו עונים

האם מותר להקליט שיחות?

למה עסקים צריכים הקלטת שיחות בעסק?

למה כדאי לבחור בשירות הקלטת שיחות של Voicenter?

איפה נשמרות שיחות מוקלטות?

whats-app-icon