פרופיל חברה
שנת הקמה: 2007
חברים בארגון: מעל ל-100 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב
בעלות: פרטית
מיקום פיזי של חוות השרתים: 7 חוות שרתים נפרדות ברחבי העולם - ישראל, אירופה, ארה"ב וסינגפור
פריסת לקוחות: גלובלית, בכל רחבי העולם
אודות החברה
אנו מייצרים טכנולוגיה מתקדמת של טלפוניה בענן מתוך התפישה שאי אפשר לפתח חדשנות אמיתית בלי להשקיע בפיתוח אנשים
שנת הקמה: 2007
חברים בארגון: מעל ל-100 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב
בעלות: פרטית
מיקום פיזי של חוות השרתים: 7 חוות שרתים נפרדות ברחבי העולם - ישראל, אירופה, ארה"ב וסינגפור
פריסת לקוחות: גלובלית, בכל רחבי העולם
בעולם העסקים הרב-ערוצי של ימינו, תוכלו לבחור את האמצעי הטוב ביותר לתקשר עם הלקוחות שלכם. אך בכל זאת, לקול שלכם אין תחליף – שיחה פשוטה וישירה.
תחשבו על כך שניתן לקבל ולשלוח אי-מיילים מכל מקום בעולם, לכן חייב להיות אפשרי גם לקבל ולהוציא שיחות עסקיות - בלי קשר למיקום הגיאוגרפי של המשרדים שלכם.
ואם אפשר להעלות קבצים במחשב ולהוריד אותם בקלות בסמארטפון, חייב להיות אפשרי גם להקים או לצמצם שלוחות ולבצע פעולות נוספות במרכזייה בלחיצת כפתור – בלי להקצות חומרה ייעודית ויקרה.
כאן למעשה אנחנו נכנסים לתמונה - החיבור שלך לתקשורת עסקית רב-ערוצית!
אנחנו ב-Voicenter כאן כדי לשים במרכז הן את הקול שלך והן את קול הלקוחות שלך לתקשורת משמעותית ומועילה לשני הצדדים.
על אף השוני בין עובד לעובד, על כל העובדים להשתמש בשפה אחידה של תקשורת כדי שהפעילות העסקית שלכם תצליח לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם כארגון - זו המהות של הטכנולוגיה מבוססת הענן שלנו.
עד היום, הטכנולוגיה עליה מבוססות מרכזיות-על חכמות ומוקדים טלפוניים מתקדמים, נחשבה נחלתם של ארגוני ענק בלבד. ובכן, לא עוד, אנחנו מאמינים שפתרון תקשורת גמיש ומותאם אישית, בטכנולוגיית ענן, לא חייב להישאר גבוה בשמיים. המשימה שלנו ב-Voicenter היא הנגשת הטכנולוגיה לגובה העיניים - באופן בו כל אחד יכול.
בסופו של דבר, תקשורת זה הכל בחיבור בין אנשים, בכל עת, בכל מקום ובכל שפה. הדבר נכון גם לגבי הארגון שלך- לכל עובד בתפקיד מסוים ישנה שפה מקצועית הרלוונטית לתחום העיסוק שלו.
מערכת תקשורת ארגונית רבת עוצמה המספקת לכל משתמש קצה פתרון כדי לענות על הצרכים האישיים והמגוונים שלו, ומאפשרת הן לארגון והן למשתמש להפוך ליחידה אחת, מסונכרנת ופרודוקטיבית. צורך בסיסי זה הפך קרש הקפיצה הראשון עבור הטכנולוגיה מבוססת הענן שלנו.
מבחינתנו, חיבור זה המפתח להצלחה. כך, מערכת הטלפוניה בענן שלנו החל מממשק הניהול, מוניטור ועד מחוללי הדוחות במערכת נוצרו באופן ידידותי למשתמש ככל האפשר.
תשתית הענן האחודה שלנו פרוסה על פני שבע חוות שרתים ברחבי העולם, כך למעשה אנחנו יכולים להציע ללקוחותינו גישה לשירותי טלפוניה הארגוניים תחת קורת גג אחת מכל נקודה על הגלובוס ושרידות מלאה בעזרת מנגנוני DRP אוטומטיים.
אנו מציעים שירות מבוסס ענן, אך אנו גם מפתחים את הטכנולוגיה העומדת מאחורי השירות בעזרת צוות מחקר ופיתוח של יותר מ-30 מפתחים בישראל ובאירופה. כך למעשה אנו מאפשרים ללקוחותינו להתמקד בתהליכים עסקיים שמגדילים את ההכנסה, בזמן שהצוות שלנו דואג לתפעול טכנולוגי הכולל: ניהול תשתיות, התקנת חומרה ואספקה טכנולוגית.
בנוסף לכך, ערכת ה-API שלנו הניתנים להטמעה בקלות מאפשרים לכלל לקוחותינו אוטומציה מלאה בין מערכת הטלפוניה בענן לבין מערכת המידע. למעשה כבר מומשו אינטגרציות עם למעלה מ-100 מערכות מידע (CRM/ERP) ודפדפנים.