בין אם הפעילות העסקית בתחום האדמיניסטרציה, שירות הלקוחות, מכירות או גבייה, החייגן האוטומטי הוא למעשה שירות בהתאמה אישית המספק פתרון מלא למנהל המוקד וצרכיו הייחודיים.
קמפיין שמנוהל נכון מביא לאחוזי מענה גבוהים ולכך שהנציגים מקבלים רק שיחות שנענו עם זמן אדמיניסטרטיבי לצורך תיעוד בין שיחה לשיחה. במידה ושיחת חייגן לא נענית, המערכת מבצעת נסיונות חיוג נוספים לרשומה בהתאם להגדרות הקמפיין. כלל נתוני השיחות בקמפיינים מרוכזים במערכת הדוחות כך שבכל זמן נתון ניתן לעקוב אחר הביצועים.
החייגן האוטומטי של Voicenter הוא כלי אידיאלי לניצול מקסימלי של שעות העבודה המביא מצד אחד לחיסכון משמעותית בהוצאות ומצד שני להגדלה מסיבית של ההכנסות!