התוסף של Voicenter לדפדפן Google Chrome מציע גישה לפונקציונליות של מרכזייה בדפדפן עצמו. תהליך ההתקנה הוא פשוט וללא מאמץ ואין צורך להשקיע בחומרה או בתשתית חדשה כדי להציע לצוותים שלכם פתרון עם יתרון.
תוסף Google Chrome
יתרונות שימוש בשירות
תהליכי עבודה אוטומטיים
שילוב של CRM, ERP, יישום בינה עסקית או למעשה האינטרנט כולו לתוך תהליכי העבודה מעולם לא היה פשוט יותר הודות לתוסף ל-Chrome של Voicenter. עזרו לצוותים שלכם להיות פרודוקטיביים יותר על-ידי מתן פתרון קל ליישום, המסוגל לבצע ולקבל שיחות ישירות מכרטיסיה פתוחה בדפדפן.
תשכחו מהזדמנויות אבודות: בין אם זה מחקר, משימות יומיומיות מול המחשב, או שיתוף פעולה בקבצים משותפים - הצוות שלכם תמיד מוכן להרים את הטלפון!
שיחות מבוססות מחקר
יש בידכם רשימה של לידים בעלי סיכוי סגירה ששווה לחקור? תנו למנהלים שלכם לעיין באתרי האינטרנט שלהם ולאסוף פרטים ותובנות כדי להפוך את פתיחת תסריט השיחה, כמו גם את שארית השיחה להרבה יותר אישית. לאחר מכן הם יכולים לבצע את השיחה ישירות מדף אנשי הקשר עם ההערות והמחקר לנגד עיניהם.
יתרונות שימוש במצבי חירום
תאונות קורות. אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בקשר אליהם. אבל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא למזער את כמות הנוזל מהכוס שנשפכה על מחשב, תחזוקה קבועה לאיזורים המוגדרים כצווארי בקבוק או מטען ספייר לנייד בנסיעת עסקים. הציעו לצוותים שלכם את הגמישות לבצע ולקבל שיחות מכל מכשיר באמצעות התוסף ל-Chrome.
התקנת התוסף של Voicenter לדפדפן Google Chrome
כשאנחנו אומרים פשוט, אנחנו מתכוונים לפשוט! משך תהליך ההתקנה כולו לא אמור להיות יותר מדקה. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את חנות האינטרנט של Chrome, לחפש Voicenter, וללחוץ על הכפתור "הוסף לכרום" כדי להוסיף אותו לשימוש בדפדפן. שימו לב, כדי לעשות שימוש בתוסף עליכם להזין את הפרטים הנחוצים שמופיעים בממשק הניהול של Voicenter. הפשטות של התהליך מעניקה למנהלים את החופש להקים חשבונות עבור עובדים חדשים וקיימים תוך מספר רגעים, כך שנחסך זמן רק ומשאבים של מחלקת ה-IT.
אז מה בעצם הפונקציונליות של התוסף?
ובכן, לאחר שביצעתם כניסה לתוסף, הגיע הזמן להכיר לצוותים שלכם את הממשק שנועד לייעל את תהליכי העבודה שלהם באמצעות אוטומציה מוכוונת ביצועים.
Click2Call: חיוג בלחיצה על כל מספר טלפון בדף האינטרנט, מונע טעויות חיוג ומקצר זמן הקלדה. החיוג בלחיצה אפשרי מכל ממשק מבוסס אינטרנט (כגון ה-CRM שלכם) כדי שהצוות יוכל לגשת ולבצע שיחות חשובה לאחר שעברו על הפרטים הרלוונטיים בדקדקנות. כך למעשה, תוכן השיחה יהיה הרבה יותר מותאם אישית ולכן הרבה יותר יעיל.
Pop-Up Screen: כל אחד מאנשי הצוות יוכל לענות לשיחות ישירות מהדפדפן שלו. בדרך זו תוכלו לוודא שהם תמיד זמינים גם אם יש משימה אחרת שמעסיקה אותם. בנוסף, שילוב של הקפצת המסך עם מערכת ניהול הלקוחות שלכם יוצרת מעין מערכת המודיעין המעבירה לנציג שמקבל את השיחה מידע מקדים, כך הוא יידע עוד לפני המענה לשיחה מי מתקשר ולשם מה התקשר.
Call Details Record: הן במשרד והן תוך כדי תנועה, תנו לאנשי הצוות גישה לפרטי רשומות השיחה באמצעות כל מכשיר שיש לו יכולת עבודה עם Google Chrome.