היכרות, כניסה וניווט בממשק

היכרות

ממשק הניהול CPanel מאפשר לנהל את תכונות המרכזייה בצורה פשוטה ונוחה. אנו דואגים לשיפורו המתמיד של ממשק הניהול כדי לעזור ללקוחותינו לבצע כמה שיותר פעולות בצורה המהירה ביותר.

כניסה לממשק

  1. פתחו את דפדפן Chrome ונווטו לכתובת cpanel.voicenter.co.il.
  2. בדף הכניסה תתבקשו להזין שם משתמש וסיסמה - שם המשתמש והסיסמה סופקו לכם במועד התקנת המרכזייה וניתן לשנותם.

 כניסה לממשק

איפוס סיסמה

** איפוס הסיסמה מחייב שליחת הודעה לטלפון הנייד של אחד מאנשי הקשר הקיימים בחשבון **

  1. תהליך איפוס הסיסמה נועד למצב בו נשכחה הסיסמה. ניתן להחליף את הסיסמה בקלות בתוך ממשק הניהול.
  2. בכדי לאפס סיסמה, לחצו על שכחת סיסמה? בדף הכניסה לממשק CPanel.
  3. לאחר מכן הקלידו את שם החשבון אשר עבורו נדרש איפוס הסיסמה.
  4. בחרו את מספר הטלפון הנייד לשליחת קוד איפוס (הודעה על ניסיון איפוס הסיסמה המתבצע תישלח לאנשי הקשר בחשבון בעלי הרשאה מלאה).
  5. לאחר קבלת קוד האיפוס ניתן להזינו בשדה אשר יופיע על המסך ולאחר מכן לשנות את הסיסמה לסיסמה החדשה.

שכחת סיסמא?

הקלד את שם המשתמש

 בחר שם חשבון

ניווט בממשק

בחלק העליון של הממשק נמצא סרגל הניווט אשר מכיל את רכיבי הממשק העיקריים:

  1. חשבונות (רק בחשבונות עם מחלקות או סניפים) - מציג את רשימת תתי החשבונות, עם יכולת לנהל את פרטי החשבונות.
  2. הגדרות - מכיל את כל הגדרות הטלפוניה כגון משתמשים, שלוחות, מספרים, חיוגים מהירים, תאים קוליים, הרשאות ועוד.
  3. פירוט שיחות - מציג את פירוט השיחות עם יכולות סינון לכל פרמטר.
  4. מוניטור (רק בחשבונות עם שירות מוניטור) - קישור לממשק המוניטור אשר קיים כממשק עצמאי.
  5. חייגן אוטומטי (רק בחשבונות עם שירות חייגן אוטומטי) - שירות הוצאת שיחות בצורה אוטומטית לפי רשימות יעדים.
  6. מעגלי המתנה (רק בחשבונות עם שירות מעגל המתנה)- ניהול תורי המתנה.

 סרגל ניווט