תמלול שיחות AI: הופכים את קול הלקוח לנכס דיגיטלי
תמלול שיחות AI "החוליה החסרה" במהפכה הדיגיטלית
בעידן הדיגיטלי, כל פיסת מידע בארגון – אימיילים, טפסים, צ'אטים – הפכה לנתון מובנה וניתן לניתוח. כל פיסת מידע, מלבד אחת: התוכן של שיחות טלפון. כך, דווקא ערוץ התקשורת העשיר והחשוב ביותר, "קול הלקוח" האותנטי, נשאר עד היום כ"אי אנלוגי בלב האוקיינוס הדיגיטלי".
הפער הזה יוצר בעיות עסקיות רוחביות: תהליכי מכירה לא ממוצים, הסיבות האמיתיות לנטישת לקוחות נותרות עלומות, וארגונים חשופים לסיכוני רגולציה, פשוט כי הם אינם "יודעים" מה נאמר בשיחות שלהם.