מרכז הרגולציה

ai-features-header-img

הבעיה: כל מילה של נציג היא התחייבות (או סיכון) של העסק שלך
הסיכון הגדול ביותר במרכז שירות אינו טכנולוגי, אלא האחריות המשפטית והתדמיתית הכבדה שרובצת על כתפי הארגון והנציגים.
כיום, ניטור ידני של 1-2% מהשיחות משאיר 98% מהסיכון הזה ללא כל פיקוח. זוהי התנהלות עסקית שמשולה לנהיגה בעיניים עצומות בכביש מהיר.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

תפקידו של מרכז הרגולציה שלנו הוא פשוט וישיר: לאפשר לכם להגדיר אילו מילים או מצבים שנאמרים בשיחה יפעילו באופן אוטומטי תהליכים במערכות שלכם. אתם קובעים את החוקים.
ברגע שהמערכת מזהה את המילה או המצב שהגדרתם ב-100% מהשיחות, היא שולחת 'אירוע' (event) למערכת חיצונית לבחירתכם – פלטפורמת אוטומציה, מערכת המידע שלכם, או ישירות להתראה במייל.
מרכז הרגולציה שלנו הוא מנוע הזיהוי והטריגרים. הוא אינו מערכת האוטומציה עצמה, אלא המוח שמזהה את האירוע ומורה למערכות האחרות שלכם להתחיל לפעול.

מבחינה משפטית, כל מילה שנציג אומר או שומע עלולה לחייב את החברה:

הבטחה שניתנה בעל פה:

נציג שאומר "אני מבטיח לך הנחה בחשבונית הבאה" יוצר חוזה מחייב לכל דבר ועניין.

alt

אי-עמידה ברגולציה ספציפית:

נציג בחברת השקעות המבטיח ללקוח "תשואה מובטחת", בניגוד להוראות החוק, חושף את הארגון לקנסות כבדים ולסנקציות.

alt

שפה פוגענית:

צורת דיבור פוגענית של נציג (או של לקוח כלפי נציג) עלולה להוביל לתביעה, לנזק תדמיתי עצום ולסביבת עבודה רעילה.

alt

אי-זיהוי איום:

טיפול לקוי באיום מרומז ("אם לא תסדרו את זה, אני פונה לעורכי דין") חושף את הארגון לסיכון משפטי חמור.

alt

טבלת ניהול סיכונים

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon