מרכז הרגולציה

ai-features-header-img

הבעיה: כל מילה של נציג היא התחייבות (או סיכון) של העסק שלך
הסיכון הגדול ביותר במרכז שירות אינו טכנולוגי, אלא האחריות המשפטית והתדמיתית הכבדה שרובצת על כתפי הארגון והנציגים.
כיום, ניטור ידני של 1-2% מהשיחות משאיר 98% מהסיכון הזה ללא כל פיקוח. זוהי התנהלות עסקית שמשולה לנהיגה בעיניים עצומות בכביש מהיר.

מנוע טריגרים חכם המופעל על ידי מילים

תפקידו של מרכז הרגולציה שלנו הוא פשוט וישיר: לאפשר לכם להגדיר אילו מילים או מצבים שנאמרים בשיחה יפעילו באופן אוטומטי תהליכים במערכות שלכם. אתם קובעים את החוקים.
ברגע שהמערכת מזהה את המילה או המצב שהגדרתם ב-100% מהשיחות, היא שולחת 'אירוע' (event) למערכת חיצונית לבחירתכם – פלטפורמת אוטומציה, מערכת המידע שלכם, או ישירות להתראה במייל.
מרכז הרגולציה שלנו הוא מנוע הזיהוי והטריגרים. הוא אינו מערכת האוטומציה עצמה, אלא המוח שמזהה את האירוע ומורה למערכות האחרות שלכם להתחיל לפעול.

מבחינה משפטית, כל מילה שנציג אומר או שומע עלולה לחייב את החברה:

הבטחה שניתנה בעל פה:

נציג שאומר "אני מבטיח לך הנחה בחשבונית הבאה" יוצר חוזה מחייב לכל דבר ועניין.

alt

אי-עמידה ברגולציה ספציפית:

נציג בחברת השקעות המבטיח ללקוח "תשואה מובטחת", בניגוד להוראות החוק, חושף את הארגון לקנסות כבדים ולסנקציות.

alt

שפה פוגענית:

צורת דיבור פוגענית של נציג (או של לקוח כלפי נציג) עלולה להוביל לתביעה, לנזק תדמיתי עצום ולסביבת עבודה רעילה.

alt

אי-זיהוי איום:

טיפול לקוי באיום מרומז ("אם לא תסדרו את זה, אני פונה לעורכי דין") חושף את הארגון לסיכון משפטי חמור.

alt

דוגמאות מהעולם העסקי

העוצמה האמיתית של פלטפורמת Voicenter AI טמונה באינטגרציה ההדוקה בין רכיביה, היוצרת אפקט מצטבר של ערך, בדומה לגלגל תנופה.

הבטחת 100% עמידה בתקנות

נציג בחברת פיננסים ניהל שיחה ולא אמר את ההבהרה המשפטית המחייבת על פי חוק. מרכז הרגולציה מזהה את "ההשמטה" של הביטוי ושולח מייל התראה למנהל הצוות: "שיחה 345 - לא נאמרה פתיחה רגולטורית".
התוצר הינו תיקון הפרת ציות פוטנציאלית. במקום לגלות את הטעות בדיעבד, הארגון מונע אותה באופן פרואקטיבי ומבטיח עמידה מלאה בתקנות המחמירות ביותר, בכל שיחה ושיחה.

אוטומציה של טיפול באיומים

לקוח מתוסכל אומר "נמאס לי, אני הולך לדבר עם עורך הדין שלי".
מרכז הרגולציה מזהה מיד את הביטוי.
באופן אוטומטי, הוא מפעיל שרשרת פעולות: 
1. פותח כרטיס ב-CRM תחת סיווג "סיכון משפטי גבוה".
2. שולח התראת SMS דחופה למנהל המוקד עם קישור להקלטה.
3. מעביר משימה למחלקה המשפטית לבדיקה.
התהליך מבטיח טיפול מהיר, עקבי ומתועד, שמצמצם את החשיפה המשפטית של החברה באופן דרמטי. הבטחה שאף איום משפטי לא נופל בין הכיסאות.

שמירה על שיח מכבד

במהלך שיחה, לקוח מתחיל להשתמש בקללות כלפי הנציגה. מרכז הרגולציה, שהוגדר לזהות שפה פוגענית, מפעיל התראה למנהל המוקד.
המנהל יכול להתערב, להרגיע את הרוחות ולהגן על העובדת שלו.
במקרה הפוך, אם נציג חלילה מאבד את שלוות רוחו, המערכת מתעדת זאת לתחקור.
יצירת סביבת עבודה בטוחה ומכבדת לנציגים, ושמירה על תדמית המותג בכל אינטראקציה, תוך טיפול מהיר בחריגות יוצרים מותג ונאמנות לארגון מכל צד של המטבע.

טבלת ניהול סיכונים

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon