ניתוח רגשות ותכונות הדוברים

ai-features-header-img

אובדן "תחושת הבטן" כשהעסק גדל
כשעסק קטן, המנהל מכיר אישית את הלקוחות, מאזין לרוב השיחות, וחש היטב את הדופק של הארגון. הוא יודע מתי לקוח מרוצה או מתוסכל ומתי נציג זקוק להכוונה או רענון קל. אך כשהעסק צומח, המציאות משתנה. אין יכולת לדעת מהם הרגשות של כל הנציגים והלקוחות.
ניהול דורש תשומת לב לאינספור פרטים, והאזנה לכל השיחות הופכת למשימה בלתי אפשרי. מנהלים מגיעים למצב בו הם מאזינים, במקרה הטוב, לכ-2% בלבד מהשיחות, מה שיוצר תחושת חוסר אונים. ה"איך" וה"למה" של השיחה הולכים לאיבוד, והיכולת לנהל על בסיס הבנה רגשית עמוקה נעלמת.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

מנוע ניתוח הרגשות והרושם של Voicenter מחזיר למנהלים את השליטה על ידי כימות אובייקטיבי של המצב הרגשי לכל המשפטים שנאמרו ב-100% מהשיחות. התהליך מתחיל ברמת השיחה הבודדת, שם המערכת מפענחת פסיפס עשיר של מעל 100 סוגי רגשות ותכונות שיח, ממויינות לפי חיובי ושלישי,  הרבה מעבר ל'כעס' או 'שמחה'.

המערכת מבצעת סיכום של כלל הרגשות הללו לציון סנטימנט כללי, ומוציאה ציר זמן ויזואלי המאפשר לזהות את נקודות המפנה הרגשיות המדויקות. אך העוצמה האמיתית נחשפת כשהניתוח העמוק הזה מיושם על פני אלפי שיחות.

המערכת בונה אוטומטית פרופיל "מיומנויות רכות" אובייקטיבי לכל נציג, ובמקביל מאתרת לקוחות מתוסכלים באופן כרוני.
ברמה האסטרטגית, כל הנתונים מתלכדים לכדי תמונת מצב ניהולית עבור המוקד כולו, המציגה מגמות וממוצעים. בכך, המערכת מספקת תמונה רב-ממדית, מהמיקרו ועד למאקרו, של הדופק הרגשי של הארגון.

איך זה עובד:

ציונים כמותיים וציר זמן ויזואלי:

האלגוריתם מעניק לכל מקטע בשיחה ציונים כמותיים לרמת הסנטימנט והרגשות. נתונים אלו מוצגים על ציר הזמן של השיחה באופן ויזואלי, ומאפשרים למנהל לראות בדיוק היכן התרחשו נקודות מפנה רגשיות.

alt

אובייקטיביות ועקביות:

הניתוח מנטרל הטיות אנושיות ומבטיח הערכה עקבית של כל השיחות, ללא תלות בעייפות או במצב רוחו של המאזין האנושי. הנתונים זמינים דרך API להגדרת התראות אוטומטיות, למשל, שליחת התראה למנהל אם ציון התסכול בשיחה חוצה סף מסוים.

alt

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon