סיכום שיחות ותובנות מתקדמות

ai-features-header-img

האמת הארגונית קבורה תחת תיעוד ידני
בעידן הדיגיטלי, נתונים הם המנוע לצמיחה. ארגונים משקיעים הון כדי להבין את לקוחותיהם, אך לעיתים קרובות מפספסים את מכרה הזהב האמיתי: התוכן הגולמי והאותנטי של אלפי שיחות טלפון יומיות. תיעוד מדויק של השיחות האלה הוא לא מותרות, אלא הכרח אסטרטגי. הוא הבסיס להבנת הלקוח, לשיפור המוצר ולקבלת החלטות חכמות.
כאן בדיוק טמונה הבעיה המרכזית: תהליך התיעוד הידני. נציגים נאלצים לפצל את הקשב שלהם בין מתן שירות אנושי לבין תפקיד של קלדן. פיצול הקשב הזה פוגע בחוויית הלקוח, ובמציאות של מוקד עמוס, שיחות רבות כלל לא זוכות לסיכום.
גם כאשר נכתב סיכום, איכותו מוטלת בספק – התיעוד חשוף לטעויות, פרשנות אישית וחוסר אובייקטיביות. כך, מאגר הנתונים החשוב ביותר בארגון הופך ללא אמין, חלקי ומלא ב"חורים".

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

מהפכת ה-AI מאפשרת לנו להפוך כל שיחה למקור ידע באמצעות ניתוח אוטומטי בשלושה רבדים:

Summarization: יצירת סיכום קצר וקולע, מותאם עבור צרכים שונים בעסק, המאפשר להבין את מהות השיחה בשניות.
Classification: סיווג אוטומטי של כל שיחה לפי נושאים שהוגדרו מראש (למשל: "סיבת פנייה", "שם המתחרה שהוזכר", "האם הבעיה נפתרה?").
Scoring: מתן ציונים כמותיים למדדים קריטיים כמו סיכויי הצלחה, רמת שביעות רצון הלקוח או סיכוי נטישה.

שלוש היכולות הללו יחד הופכות כל שיחה מאירוע חולף לנכס דיגיטלי, אמין ובר-ניתוח.

איך זה עובד:

הטכנולוגיה מאחורי הקסם

במקום להשתמש בשיטות מיושנות, הטכנולוגיה שלנו מבינה את ההקשר של השיחה. היא לא רק מעתיקה משפטי מפתח, אלא מבינה את כוונת הלקוח, הפעולות שבוצעו והתוצאה, וכותבת תקציר חדש, קוהרנטי וקריא, ממש כמו שאנליסט אנושי היה עושה. במקביל, היא משמשת כצבא של אנליסטים שעונה באופן אוטומטי על השאלות החשובות לעסק שלכם, וממלאת "כרטיסיית ניתוח" עבור כל שיחה ושיחה.

alt

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon