אינטגרציה של Voicenter ביחד עם Salesforce
כיצד אינטגרציה בין Voicenter ל-Salesforce תגדיל את המכירות ותשפר את שירות הלקוחות של העסק שלך
החבילה המנוהלת שלנו ואוטומציה של תהליכי העסק תספק עבורכם תמורה משולמת. נצליח להוריד את העבודה הסזיפית ונעניק יעילות גבוהה יותר עבורך. חוויית המשתמש מספקת ביצועי עובדים משופרים המקטינה את זמן הלמידה ומקנה עבודה יותר מקצועית. בנוסף, שיפור בשירות לקוחות מביא לקפיצת מדרגה בביצועי העובדים שלך ולשיפור במחויבות לשירות עבור הלקוח, מתן תגובה מהירה יותר ומפחיתה טעויות אנוש. כל אלו ועוד, יוצרים סביבת עבודה מתקדמת וחכמה.
התכונות הנמכרות ביותר שלנו לחבילה מנוהלת בSalesforce
Voicenter-Salesforce השירותים המובילים
הצצה לשירותים הנפוצים ביותר שלנו
יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו
שפרו את הפרודקטיביות העסקית שלכם, שדרגו תהליכי עבודה, העניקו חוויה משודרגת לפעילות ארגונית בקלות עם האינטגרציה שלנו
הטמעה פשוטה
הפכו את המעבר לפתרון התקשורת העסקי שלך לחוויה חלקה ופשוטה, בלי פיתוחים מיותרים ובזמן קצר, הודות להטמעה האפקטיבית שלנו
אוטומציה
אפשרו ללקוחות שלכם ליהנות משירות עם תהליכי עבודה אוטומטיים, ותנו לצוות שלכם את האפשרות לחסוך זמן על פניות חוזרות. ככה תוכלו להעניק חווית לקוח משודרגת ולמצד שני למנוע שחיקת עובדים
חיבוריות משנה כללי משחק
"Voicenter מחויבת לשיפור מתמיד ולהתאמה אישית של האינטגרציה עם Salesforce, כדי להבטיח שהצרכים המתפתחים שלכם ימצאו מענה. האזנה לקהל הלקוחות ולדרשיות העסקיות שלכם מנחה אותנו בכל שלבי הפיתוח, מכיוון שיחד אנו יוצרים סביבה לחדשנות
Salesforce היא פלטפורמת ניהול לקוחות מובילה המבוססת ענן, מייעלת את הדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם.
עסקים הבוחרים בשירותי Salesforce נהנים מפלטפורמה מאוחדת המרכזת מידע לקוח, מסדרת תהליכים באופן יעיל ומשפרת שיתוף פעולה בין צוותים. הפלטפורמה מציעה כלי ניתוח ודיווחים חכמים שמספקים תובנות יעילות לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
האינטגרציה של Salesforce עם שירותי טלפוניה מציעה הזדמנויות ייחודיות לעסקים. היא מאפשרת תקשורת חלקה, מאפשרת טיפול יעיל באינטראקציות עם הלקוחות. תכונות כמו חיוג בלחיצה, מקצרת יעילות בתקשורת היוצאת, והתראות חלון קופץ מספקות מידע יעיל על המתקשר, ומשפרות את היכולת להגיב. בנוסף, האינטגרציה עם שירותי טלפוניה מבטיחה שהנתונים של השיחות מוטמעים באופן אוטומטי ב-CRM, מספקת תמונה מקיפה של אינטראקציות עם הלקוח ומקדמת שירות לקוחות מיטבי וניהול יעיל יותר של ההתקשרות עם הלקוח. שילוב זה של Salesforce ושירותי טלפוניה יוצר סינרגיה עוצמתית, מקסמת את פעולות העסק ומשפרת את חוויית הלקוח בצורה יוצאת דופן.
לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות
אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
הצטרפו אלינו תוכנית השותפים שלנו
ברגע שעובדים נכון ביחד, אנחנו מעניקים יותר ערך ללקוחות הקצה שלנו.
כל לקוח רוצה שספק השירות שלו יהיה ONE STOP SHOP.
באמצעות שיתוף הפעולה איתנו , נדע לענות על הצרכים שלהם, יחד.
שותפים