Automation VoiceBot- להפוך שיחות לפעולות- פתרון בעיות מקצה לקצה 

ai-features-header-img

רוב הבוטים הקוליים ומערכות ה-IVR כיום יודעים רק לנתב שיחות או לספק מידע, אך אינם מסוגלים לבצע פעולות עסקיות מורכבות במערכות הארגון. כך נוצר "מבוי סתום אוטומטי", בו הלקוח מתחיל באוטומציה אך תמיד נגמר בהמתנה לנציג. הפתרון הוא עוזר וירטואלי שמבצע משימות מקצה לקצה, המסוגל לא רק להבין ולשוחח, אלא גם לפעול בשם הלקוח, תוך הפעלת אינטגרציות API לביצוע הפעולה בזמן אמת.

מנוע הפעולות האוטומטי, בליבת המערכות הארגוניות שלכם

ה-Automation Voicebot של Voicenter הוא הדור הבא של המענה הקולי: בוט שמחובר ישירות למערכות ה-CRM, ERP או החשבונאות שלכם. הוא אינו רק מנהל שיחה, אלא פועל באופן עצמאי כדי לפתור בעיות, לעדכן נתונים ולבצע משימות מורכבות, ובכך משחרר את הנציגים האנושיים מהצורך לבצע פעולות טכניות שגרתיות ומספק ללקוח פתרון מלא בשיחה אחת.

איך זה עובד:

ארכיטקטורה מבוססת API

הבוט מצויד בחיבורי API למערכות הארגוניות הרלוונטיות, המאפשרים לו לבצע פעולות בזמן אמת.

alt

תהליך ביצוע תלת-שלבי

הבוט פועל בתהליך מובנה המבטיח דיוק ויעילות: הוא מתחיל באיסוף מידע מובנה מהלקוח, ממשיך באימות הנתונים מול מערכות המקור, ומסיים בביצוע אוטומטי של הפעולה באמצעות ה-API המתאים (למשל, עדכון כתובת או פתיחת קריאת שירות).

alt

דוגמאות מהעולם העסקי

 היכולת לבצע פעולות בזמן אמת פותחת עולם חדש של שירות עצמי, בו הלקוח יכול לפתור בעצמו מגוון רחב של בעיות מורכבות, 24/7.

בדיקת סטטוס הזמנה (Call Containment מלא)

לקוח שואל "מה עם ההזמנה שלי?". ה-Automation Voicebot מאמת את זהותו, מבקש את מספר ההזמנה ומבצע קריאת API למערכת הלוגיסטית. הוא שולף את הסטטוס העדכני ומשיב: "ההזמנה שלך נשלחה אתמול וצפויה להגיע ביום חמישי". השיחה נפתרה במלואה, אוטומטית, תוך פחות מדקה.

בירור וגביית תשלום אוטומטיים

לקוח מתקשר לברר לגבי חשבונית. הבוט מאמת את זהותו, מבצע קריאת API למערכת החיובים, מוצא חוב פתוח, ומודיע ללקוח. הוא שואל: "האם תרצה לשלם כעת?". כשהלקוח מאשר, הבוט שולח לו SMS עם קישור לתשלום מאובטח, ממתין לאישור אוטומטי, ומאשר ללקוח שהתשלום בוצע.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon