שיפור חווית לקוח

צ'אט AI bot לעסק

https://imagedelivery.net/96rXur4ZJ5lf0RWFpqlHvQ/57640a35-59e4-4d9f-8335-f3f9f810b500/public
אוראל בן שושן | מנהל שירות לקוחות
5 דקות

האם יצא לכם לשאול את עצמכם מה אתם יכולים לעשות טוב יותר בעסק שלכם? גם אם נדמה לכם שאתם עושים את הדברים כמו שצריך, תזכרו כי תמיד יש לאן להשתפר. אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להשתפרות תהיה שילוב AI bot בתוך העסק שלכם. הבינה המלאכותית כאן על מנת להישאר, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בה. אם תשתמשו בה, תראו מיד עד כמה היא מסוגלת לתרום לכם – ולקדם אתכם אל עבר הגדלת העסק. במאמר הקרוב נסקור את מהותו של צ'אט בוט AI, יתרונותיו לעסק, וכיצד ניתן לשלב אותו בפעילות העסקית, כולל התייחסות לנושא תמלול שיחות. כך שגם אם עד היום לא יצא לכם להשתמש בו, אחרי המאמר הבא תשתמשו בו ביתר שאת.

מהו צ'אט בוט AI?

צ'אט בוט AI הוא תוכנה מתקדמת המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לנהל שיחות עם לקוחות בצורה טבעית ואינטואיטיבית. השאיפה תהיה להוריד מכם את הצורך בכוח אדם, ולספק מענה מהיר לכל לקוח. בשונה מהבוטים הישנים שהיו מנהלים שיחות על בסיס משפטים קבועים, כאן המצב הוא שונה. לבינה המלאכותית יש את היכולת להתאים את עצמה לשיחה, ולתת תשובות ממוקדות ושונות. גולת הכותרת של AI בוט היא שהוא מסוגל ללמוד משיחות קודמות, ולבצע תיקונים לשיחות הבאות. ככל שהבוט יהיה יותר פעיל, כך תצליחו להרוויח ממנו תועלת הרבה יותר גבוהה. לא בכדי כל החברות המובילות בישראל משתמשות כיום באותו AI bot בפלטפורמות העסקיות שלהן.

יתרונות השימוש בצאט בוט AI בעסק

למה אתם צריכים להכניס AI bot לעסק שלכם? קודם כל כי מדובר על כלי יעיל מאוד שמשתמשים בו כל בעלי העסקים המובילים בישראל. אך לא תמיד זה שכולם עושים משהו, אמור בהכרח לשכנע אתכם לעשות את אותו הדבר. סיבה נוספת לשלב צ'אט בוט AI בעסק שלכם היא כי הוא יכול לחסוך לכם כוח אדם רב. בחלק גדול מהמקרים הלקוח יקבל מענה מאותו בוט מתוחכם, ולא יצטרך לשוחח עם נציג אנושי. במקרה כזה, תחסכו לעצמכם שיחה מעייפת ומתישה שהייתה דורשת מכם כוח אדם נוסף בתוך העסק.

יתרון נוסף של AI bot הוא שבזכותו הרושם הראשוני על העסק שלכם יהיה טוב יותר. זה לא סוד כי במקרים רבים הרושם הראשוני על העסק נקבע בהתאם למידת הזמינות. כאשר נציגים אנושיים נדרשים לענות לשיחות של לקוחות, זמני ההמתנה יכולים להיות ארוכים מהרגיל. עם AI בוט תוכלו לחסוך לעצמכם וללקוחות את ההמתנה הארוכה, והמענה יהיה מהיר מהצפוי. אנשים מן השורה לא יודעים כי מדובר על בוט המבוסס על בינה מלאכותית, מבחינתם זהו נציג שמספק להם מענה. כך שביעות הרצון עולה, ואתם תהיו שם על מנת לקצור את הפירות בגין ההשקעה.

שפרו את שירות הלקוחות שלכם עם AI Bot

הדרך הנכונה לשלב צ'אט AI bot בתוך העסק

נציין כי מרבית הצ'אטים המבוססים על בינה מלאכותית ישתלבו בעסק בצורה טובה ופשוטה. עם זאת, זה לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה ולהמתין שהדברים יקרו מעצמם. בשלב הראשון תצטרכו לבחור את הצ'אט בוט המתאים, זה שישתלב בעסק שלכם כמו כפפה ליד. מיד אחרי הטמעתו באתר יהיה עליכם לאמן אותו, כך הוא ילד אודות העסק והשירותים הניתנים בו. ככל שתאמנו את הבוט טוב יותר, כך התשובות ללקוחות יהיו ממוקדות ונכונות. לסיום, מחובתכם תהיה להיות עם האצבע על הדופק אחר אותו צ'אט AI bot לעסק. תוודאו כי הוא לא עושה בעיות או נותן מידע שגוי, כזה שתצטרכו לתת לו גב מיד לאחר מכן.

 

פונקציה תיאור
תמיכת לקוחות מתן שירות לקוחות מיידי 24/7 לטיפול בבעיות טכניות, בירורים על חיובים ושאלות כלליות.
סיוע בפתרון בעיות עזרה ללקוחות בפתרון בעיות טכניות נפוצות (למשל, בעיות אינטרנט, הגדרת טלפון) באמצעות שלבים מובנים.
חיובים ותשלומים אוטומציה של שאלות לקוחות על פרטי חיוב, מועדי תשלום, וביצוע תשלומים ישירות דרך הצ'אט.
המלצות על שירותים המלצה על חבילות תקשורת, מהירויות אינטרנט או תכניות סלולריות המתאימות לצורכי הלקוח.
תיאום פגישות תיאום פגישות שירות, התקנות, או ביקורי טכנאים על פי זמינות הלקוח.
הפקת לידים מעורבות עם לקוחות פוטנציאליים באתר או ברשתות החברתיות כדי להפיק לידים להמשך מכירה.
מכירת מוצרים נוספים הצעת שדרוגים כגון חבילות אינטרנט מהירות יותר או שירותים נוספים במהלך אינטראקציות.
התראות על תקלות מתן התראות בזמן אמת על תקלות שירות, לוחות זמנים לתחזוקה, ועדכונים על תיקון בעיות.
תמיכה רב-לשונית מתן שירות לקוחות במספר שפות, כדי לפנות לקהלים מגוונים.
איסוף משוב איסוף משוב מלקוחות על איכות השירות, ביקורי טכנאים או מוצרים בתחום התקשורת.
ניתוח נתונים ניתוח דפוסי שימוש של לקוחות לשיפור שיווק, הצעת שירותים ושימור לקוחות.
ניהול רשתות חברתיות מעקב אחר רשתות חברתיות לצורך מענה מהיר לתלונות ושאלות של לקוחות דרך הבוט.
תמיכה במרכז שירות הפחתת עומסים במרכז השירות באמצעות מענה לשאלות שגרתיות והפניית בעיות מורכבות לנציגים אנושיים.
אוטומציה של שיווק שליחת הצעות שיווקיות מותאמות אישית או תזכורות לחוזים שעומדים לפוג בהתבסס על פרופיל הלקוח.
הכשרת עובדים שימוש בבוטי AI לאימון נציגי שירות לקוחות על ידי סימולציה של אינטראקציות עם לקוחות.
אוטומציה של משימות אוטומציה של משימות שגרתיות פנימיות כמו ניהול מסמכים, יצירת כרטיסי פנייה ומעקב.
התראות על מצב הרשת התראה ללקוחות כאשר השימוש בנתונים שלהם גבוה או כאשר יש צורך לשדרג את החבילה.
עיבוד הזמנות סיוע ללקוחות בהזמנת מכשירים חדשים, כרטיסי SIM או בהקמת חשבונות חדשים.

תמלול שיחות כחלק מפונקציונליות הצ'אט בוט

חשבתם שזה כל מה שאתם יכולים לקבל מאותו צ'אט בוט AI אותו הטמעתם באתר? החדשות הטובות הן שיש עוד המון פונקציות אליהן תחשפו בשלב מתקדם יותר. אך פונקציה חשובה שבאחריותכם להכיר מעכשיו היא האפשרות של תמלול שיחות כחלק משירות הלקוחות. כל שיחה המתקבלת במוקד הטלפוני או דרך הצ'אט חייבת להיות מתומללת כדי שיהיה ניתן ללמוד ממנה. הכנסת צ'אט בוט אל תוך העסק תאפשר לכם לעשות את הפעולה הזו בקלות. אותו צ'אט בינה מלאכותית מתקדם יקבל את השיחות הקוליות או הכתובות ויתמלל אותן בצורה ברורה וקולחת.

מטוס נייר אדום

אם לא תרשמו, איך תגלו את החידושים ?

אם תרשמו, נדאג לשלוח לכם רק חדשות שמעניינות את העסק שלך