Click2Call

בצעו שיחות ישירות מהמחשב, בכל מקום, בלחיצת כפתור בלבד!
הפכו את ממשקי העבודה הנוכחיים שלכם לכלי תקשורת רב עוצמה

ה-Click2Call שלנו מאפשר להתקשר לכל מספר בדפדפן האינטרנט, מהCRM או אפילו דרך האתר או דפי הנחיתה שלכם - בקליק אחד פשוט בלבד.
תכונה פשוטה ושימושית זו באמת מאיצה את שגרת היומיום וחוסכת זמן יקר למשתמשים תוך הימנעות משגיאות חיוג ושיפור חוויית המשתמשים.

ממשקי העבודה הנוכחיים שלכם הם כלי תקשורת רב עוצמה

יתרונות שימוש בשירות

ספקו ללקוחות שירות יוצא דופן

לכל ארגון עם אתר אינטרנט יש דף צור קשר, בו משתמשים יכולים להשאיר את פרטי ההתקשרות עמם ומישהו מטעם הארגון יתקשר אליהם בחזרה. לבסוף...

שפרו את יחס ההמרה שלכם לסגירה חיובית של לידים שנכנסים דרך האתר על-ידי יישום שילוב קל ומהיר זה. הפכו כל השארת פרטים בדף אינטרנט או דף נחיתה לשיחת טלפון נכנסת לנציגי המכירות שלכם.

לאחר שהלקוח הפוטנציאלי מוסר את פרטי הקשר שלו באתר, נשלחת בקשה אוטומטית לענן שלנו מכל דף אינטרנט, המכילה את מספר הטלפון המוביל - המערכת שלנו תיזום שיחה מיידית אליו ותחבר אותו לנציגי המכירות שלך. כמה מדהים זה? להפתיע את הלקוח עם תגובה אישית, מיידית, יבטיח שיעור המרה גבוה יותר, עוד לפני שהוא מחליט להמשיך בחיפוש אצל המתחרים שלכם.

ספקו ללקוחות שירות יוצא דופן

שיפור הפרודוקטיביות והיעילות של המשתמשים

בואו נודה בזה, רוב המשימות היומיומיות שלנו נעשות מול מסך מחשב. מדוע להסיח את דעת המשתמשים באמצעות טלפונים שולחניים או לבזבז זמן בחיוג באמצעות שלוחות המותקנות על גבי מחשב, כאשר אותה פונקציה יכולה להיעשות בלחיצת עכבר?

שפרו את חוויית המשתמשים שלכם וחסכו זמן (שמצטבר להרבה עד לסוף היום) ושגיאות, כדי להתמקד בפועל במשימות שלהם במקום להקיש על לחצנים. השתמשו ביכולות מזהה המתקשר והפוך את תהליכי השיחה לאוטומטיים עם אינטגרציה בקלות המשלבת את ה- Click2Call עם מערכת המידע.

שיפור הפרודוקטיביות והיעילות של המשתמשים

שכחו מהטלפון בשולחן העבודה

כיום, יותר מתמיד, מיקום המשרד הוא דינמי ועשוי להשתנות בכל רגע נתון. זה יכול להיות במשרדי הארגון, בבית של העובד או אפילו בבית קפה. עם זאת, המטרה היא אותה מטרה, שהמשתמשים שלכם יתקשרו ללקוחות. כמובן שתעדיפו שהם יעשו את זה ממערכת הטלפון הארגונית שלך כדי לעקוב אחר הביצועים שלהם, להקליט את השיחה ולאחסן בארכיון את ההקלטה שלה.

הטכנולוגיה מבוססת הענן שלנו ותכונת Click2Call מאפשרת לכל משתמש המחובר לאינטרנט יכול לבצע שיחות אלה בקלות. באמצעות ה-CRM שלכם ניתן ליזום שיחה למשתמש ולחברו ללקוח מיידית - בין אם הוא מחובר באמצעות טלפון IP, השלוחה הממוחשבת (Softphone) שלנו או בטלפון הסלולרי שלו. כך יוצא שכל שהמשתמשים שלכם נגישים מכל מקום שהם בוחרים לעבוד ממנו תוך שמירה על התכונות החשובות של הקלטת השיחות, מזהה המתקשר מקומי והשמעת מנגינת המתנה המותאמת לשפות מקומיות ביעד או על ידי המותג.

שכחו מהטלפון בשולחן העבודה

איך תכונת ה-Click2Call עובדת?

Click2Call מהיר ופשוט מאפשר למשתמשים ליזום שיחת טלפון לכל מספר - בלחיצת כפתור.

השימוש בתכונת ה-Click2Call מתבצע באמצעות אחת (או יותר) מהאפשרויות הבאות:

תוסף לדפדפן Voicenter Chrome - חיוג ישיר לכל מספר המוצג בדפדפן Chrome - את העבודה כבר עשינו עבורכם כך שלא נדרש פיתוח מהצד שלכם על מנת ליהנות מיכולת חיוג בלחיצה באמצעות כל CRM או יישום עסקי מבוסס דפדפן.

שילוב CRM - שלבו את ה-Click2Call API שלנו בקלות ב-CRM שלכם ואפשרו הוצאת שיחות ישירות מסביבת העבודה של המשתמשים שלכם.

קולבק לדף הנחיתה - הפעילו את תכונת ה-Click2Call בעמוד 'צור קשר' באתר או בדף נחיתה וצרו שיחה חוזרת באופן אוטומטי לכל פניה או לקוח שהשאיר פרטים, ברגע שהם לוחצים על לחצן 'החל/שלח'.

תיאור תרשים הזרימה של תכונת ה-Click2Call:

לאחר לחיצה על שיחת Click2Call, נשלחת בקשת API לשרתים שלנו, אנו אוספים את פרטי החיוג המבוקשים ומבצעים בדיקות נוספות לפני חיוג היעד. השרתים שלנו בודקים את הבקשה ומוודאים איזה משתמש או קבוצת משתמשים צריכים לקבל שיחה זו ואילו מהם זמינים לביצוע השיחה. לאחר איתור משתמש זמין, השיחה תועבר אליו באופן אוטומטי, מוצגת בשלוחה הממוחשבת (Softphone) שלו, בטלפון IP או אפילו בטלפון הסלולרי שלו. לאחר שהמשתמש יאשר את הבקשה, השיחה תחייג ללקוח המיועד שלה.

דוגמא לשליחת קריאה לשרתי Voicenter:

https://api.voicenter.com/ForwardDialer/click2call.aspx phone=057XXXXXXX&target=03XXXXXXX&code=XXXXXXXXXXX&action=call 

מוזמנים תמיד ללחוץ כאן ולחקור את כל יכולות ה- API במסמך שכתבנו במיוחד עבורכם וללמוד כיצד תוכלו לבצע אוטומציות שישדרגו את התפוקות העסקיות.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים