הגדילו את היעילות של העסק שלכם על ידי אנליזה של נקודות מרכזיות של יומני השיחות מתוך מערכת ה-CRM. ניתוחי מידע מסוג זה מאפשרים לכם למקסם את שירות הלקוחות, את יכולות של משתמשי הקצה ולשפר את הקמפיינים השיווקיים תוך כדי תנועה. אינטגרציית CDR Call Logs משמשת ככלי ייחודי המאפשר לכם לאחסן את כל פרטי הטלפוניה העסקית, כולל רשומות פרטי שיחה (CDR) ולגשת אליהם בכל עת ישירות ממסדי הנתונים שלכם.
פירוט שיחות ל-CRM
יתרונות שימוש בשירות
קבלת החלטות חכמות בעזרת נתונים
לקוחות ומשתמשים עשויים להיות בשני צדדים של מטבע במונחים של דרישות - אתם לא רוצים להיות תקועים באמצע. שימוש באינטגרציית Call Logs מאפשרת להתאים את האיכות העסקית שלכם לנגישה ואמינה.
קבלו החלטות מושכלות לגבי טיפול בבעיות שירות לקוחות או אפילו בנייה של תסריט מכירות. לאחר האזנה לשיחה וצפייה בסטטיסטיקה שלה, תדעו כיצד ניתן יהיה לשפר תהליכים וביצועים של משתמשים. התאמה אישית של הנתונים שנמשכים אל מערכת ה-CRM או מסד הנתונים תאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה, תמיד.
תובנות רבות עוצמה המביאות לשיפור מתמיד של השיחות העסקיות
מנהל או משתמש בעלי הרשאה מתאימה יכולים להאזין לרשומות השיחה, לראות את משך השיחה וסוג השיחה. לאחר בחינת השיחה לפרטי פרטים, ניתן להבין מי מצוות העובדים דורש חיזוק ומי מוביל מקצועית. בעזרת הנתונים אפשר להשתמש בכלי זה ככלי להגברת המוטיבציה להשגת ה-KPI.
אין לנו ספק שברגע שתקשיבו לשיחות של המשתמשים בארגון תוכלו לדעת היכן הם נדרשים להשתפר והיכן הם צריכים לשמור על איכות ביצוע גבוהה.
נתוני הטלפוניה הם חלק מה-BI של הארגון שלכם (מידע עסקי)
גישה לנתונים זה דבר אחד, היכולת לנתח שילוב של נתונים ממספר מערכות שונות במקום אחד - זו כבר רמת יעילות שונה לחלוטין. נתחו נתוני שיחה, כולל שיחות ננטשות, ביצועי משתמשים, יחס שיחות נכנסות כדי לקבל "מבט על" הנגיש במערכת המידע.
לוחות מחוונים וטבלאות השוואה מותאמים אישית, ידגישו ויסייעו לכם להפחית משאבים תוך שיפור הביצועים.
נתונים הם כוח, וזה בידיים שלכם.
איך Call Logs API עובד?
באפשרותכם לבחור איזה סוג של נתוני שיחה אתם מעוניינים לקבל ואנו נוודא כי כלל נתוני השיחה המבוקשים ישלחו ישירות למערכת המידע. כלי API זה מאפשר להפעיל שאילתה ספציפית עבור פרטי רשומת שיחה שנעשתה על-ידי משתמש ספציפי. השרת בענן שלנו ישלח בקשות מסוג HTTP XML-RPC המכילות מידע מפורט אודות כל שיחה.
ניתן לקבל את המידע בהתאם לאפשרויות הבאות:
1. PULL
1.1 GET
1.2 POST
1.3 Json query
2. PUSH
2.1 JSON
2.2. POST
2.3. XML
2.4. Custom actions
3. CSV
מבט כולל על תהליך העברת פרטי השיחה
מוזמנים תמיד ללחוץ כאן ולחקור את כל יכולות ה- API במסמך שכתבנו במיוחד עבורכם וללמוד כיצד תוכלו לבצע אוטומציות שישדרגו את התפוקות העסקיות.