מערכת crm הינה הפתרון המוביל לצורך ניהול קשרי לקוחות, ובשילוב מערכת הטלפונייה בענן משמשת בעיקר מוקדים טלפוניים וטלמרקטינג לניהול קמפיינים מרובי ערוצים מול לקוחות. Voicenter מציעה סט כלי API בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת של שירותי טלפוניה המבוססים רשת (WEB Services). ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת חיבור לכל מערכת CRM/ERP שקיימת בשוק ושימוש בממשק דפדפן ידידותי בתחנת הקצה.
האינטגרציה מיועדת לארגונים בכל גודל לרבות במוקדי שיווק, מכירות, שירות ולמכוני סקרים המבצעים סקרים טלפוניים המעוניינים במערכת CRM גמישה המנהלת את כל פעילויות המוקד והארגון כיום, האינטגרציה של Voicenter למערכת המידע הארגונית פועלת במרבית המוקדים בישראל וכן אצל לקוחות מובילים המפעילים מוקדי טלמרקטינג מקצועיים.