אינטגרציות למערכות מידע ארגוניות

תנו לניסיון שלנו להתאים בקלות את הפעילות העסקית שלכם למציאות המתחדשת בכל יום

סט כלי API

מערכת crm הינה הפתרון המוביל לצורך ניהול קשרי לקוחות, ובשילוב מערכת הטלפונייה בענן משמשת בעיקר מוקדים טלפוניים וטלמרקטינג לניהול קמפיינים מרובי ערוצים מול לקוחות. Voicenter מציעה סט כלי API בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת של שירותי טלפוניה המבוססים רשת (WEB Services). ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת חיבור לכל מערכת CRM/ERP שקיימת בשוק ושימוש בממשק דפדפן ידידותי בתחנת הקצה.

 

האינטגרציה מיועדת לארגונים בכל גודל לרבות במוקדי שיווק, מכירות, שירות ולמכוני סקרים המבצעים סקרים טלפוניים המעוניינים במערכת CRM גמישה המנהלת את כל פעילויות המוקד והארגון כיום, האינטגרציה של Voicenter למערכת המידע הארגונית פועלת במרבית המוקדים בישראל וכן אצל לקוחות מובילים המפעילים מוקדי טלמרקטינג מקצועיים.

 

 

 

ספר API

כלי API שמשנים את חוקי המשחק

לא באמת צריך מומחה או מתכנת כדי ליישם אינטגרציה בקלות עם מערכות ה- CRM/ERP שלכם. הנחיות למימוש האינטגרציה בערכות הקוד הפתוח שלנו יסייעו לכם לחבר את כל הקווים לנקודה אחת ולהשיג פתרון תקשורת מושלם לצרכי הארגון.

click2call
Outgoing
Click2Call
חיוג בלחיצה מתוך מערכת ה-CRM או ישירות מהדפדפן ישפר משמעותית את אחוז השיחות היוצאות. ניתן להטמיע את האינטגרציה גם בתוך Callback Banner באתר ליצור חיבור ישירות בין נציגי מכירות ללידים חמים.
Incoming
Pop-Up Screen
בכל פעם שהמשתמשים שלכם יצרו אינטראקציה טלפונית עם הלקוחות, ניתן להציג בפניהם את נתוני הלקוח המופיעים בכרטיס הלקוח לפני חיבור השיחה וכך ניתן לספק שירות לקוחות מעולה.
In/Out
CDR Notification
העברת כלל נתוני השיחות ישירות לכרטיס הלקוח מאפשר להעריך לשפר ולנתח את כלל השיחות בשילוב מערכת המידע שלכם.
Incoming
External Layer
נווטו בחוכמה את השיחות הנכנסות בהתאם ללוגיקה העסקית של הארגון. אידיאלי לשימוש במוקדי שיחות נכנסות ומאפשר מתן מותאם אישית לכל מתקשר.
In/Out
Call Log
משיכת כלל נתוני השיחות ישירות למערכת המידע מאפשר להעריך לשפר ולנתח את כלל השיחות בשילוב מערכת המידע שלכם.
Outgoing
Blacklist
עדכון אוטומטי של רשימת מספרים של לידים אשר הם או אתם לא מעוניינים ביצירת קשר - מקדו את מאמצי המכירות בלידים הכי רלוונטים במערכת שלכם.
In/Out
Mute Call Recording
פרטיות הלקוח ופרטי השיחה חשובים לכם? אפשרו לנציגים להפסיק את ההקלטה במהלך שיחה, כך שלא תאחסנו נתוני לקוח רגישים במערכת שלכם. ודאו שאתם תואמים לרגולציה ועדיין נהנים מהפונקציונליות של הפלטפורמה שלנו
In/Out
Organizational Extension List
יצוא של רשימת השלוחות הפעילות בארגון והקצאת שמות משתמשים ומספרי חיוג פנימיים, מאפשר ניהול של כלל המשתמשים בהירארכיה הארגונית מתוך מערכת המידע.
In/Out
Real-Time
כלי ה-Real Time API מספק נתונים סטטיסטיים בזמן אמת על כל אינטראקציית השיחות המתרחשות בארגון. תנו למנהלים בארגון "מבט על" על המתרחש כך שיהיו מסוגלים לקבל החלטות מושכלות בהתאם ל-KPI תוך כדי תנועה.
Outgoing
Productive Dialer
אוטומציה ושליטה מלאה בקמפיינים של שיחות יוצאות מתוך המידע הקיים יחסוך זמן יקר בחיוג ליעדים פיקטיביים ושגיאות הקלדה של מספרי טלפון.
In/Out
Login/Logout
כניסה או יציאה אוטומטית של המשתמשים של הארגון למערכת ה-CRM תבצע את אותה פעולה בדיוק במערכת הטלפוניה כך שהנציג לא נדרש לבצע את אותה פעולה בשתי מערכות שונות. בשימוש בכלי זה ניתן להפיק דוחות נוכחות וסטטוס נציג עדכני במהלך המשמרת מתוך מערכת המידע.
Incoming
Did Tracker
אינטגרציה מדוייקת למדידת פניות של קמפיינים שיווקיים והמרות של לידים שהתחילו את התהליך באונליין וסיימו אותו באופליין. ניתן גם למדוד את כמות הפניות שהתקבלו טלפונית מקמפיין ספציפי ולהוציא דוחות שישקפו תמונת מצב על השיווק שלכם.
None
Organizational Ext. List
יצוא של רשימת השלוחות הפעילות בארגון והקצאת שמות משתמשים ומספרי חיוג פנימיים, מאפשר ניהול של כלל המשתמשים בהירארכיה הארגונית מתוך מערכת המידע.
In/Out
Active Calls
תמונת מצב בזמן אמת של כל השיחות בו-זמנית המאפשרת שליטה וייעול כח העבודה ומספק ניתוח המדגיש את אזורי העבודה בהם נדרש שיפור או סיוע על מנת לספק רמה גבוהה של שירות לקוחות.
In/Out
אינטגרציה מותאמת אישית
לא משנה מה תהליך האוטומציה שאתם צריכים, אנחנו יכולים לפתח אותו. אנחנו באמת מאמינים שעזרה ללקוחות שלנו לנצל את המערכת שלנו בצורה טובה יותר, הופכת אותנו לטובים יותר.
יתרונות האינטגרציה במוקדים טלפוניים
יעילות תפעולית
תהליכים עסקיים אוטומטים ומערכות שונות המסונכרנות באופן אוטומטי מאפשרות לכלל היחידות בארגון להגיע למקסימום ביצועים במינימום הוצאות.
שירות פרימיום
שיפור השירות הארגוני ללא צורך בהשקעת תקציבים גבוהים ומתן רמות שירות אישי מהשורה הראשונה לכל אחד מקהל הלקוחות שלכם.
זמני תגובה
קבלת מידע בזמן אמת מאפשר דיווח וניתוח מקיף בעזרת כלים מובנים במערכת ה-crm ומשפר את התגובתיות של מנהלים ועובדים.
הגדלת מכירות
שילוב בין מערכות המידע בארגון עם הטלפוניה בענן מאפשר שליטה מלאה על קצב הוצאת השיחות של אנשי המכירות ושיפור בהכנסות.
בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים