מערכות IVR מבצעות הפניית שיחות ליעד המבוקש, משמיעות ג'ינגל או מוזיקה בהמתנה או מידע מסחרי שהם ישמעו בזמן ההמתנה, ביצוע פעולות בנתב ללא צורך במענה אנושי, כל אלה יחליטו כיצד הלקוחות שלכם ירגישו לפני השיחה, בזמן השיחה ואחריה. הנתב העסקי של Voicenter מאפשר לכם לתת פתרונות ושירותים ללקוחות בערוצי התקשרות נוספים כגון, וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד.
IVR מתקדם או בשמו המלא interactive voice response מביאים גמישות ללא תחרות למערכת הטלפוניה העסקית, מאפשר ליצור התנהגויות מוגדרות מראש בממשק קל לתפעול. התגובה האוטומטית עונה לשיחות נכנסות ומסייעת למתקשרים על ידי העברתם בהתאם ללחיצות והפניה למחלקה או לנציג הנכונים ואף לסייע להם להשלים משימות פשוטות.
הגדרת הניתוב מתבצעת באופן פשוט וקל (Drag & Drop) באמצעות שימוש בממשק הניהול שלנו. אל תחכו בגלל שיש לכם עוד שיחה לענות לה במקביל. הזמינו את פתרון התקשורת הנכון עבורכם היום. במידת הצורך תמיד מוזמנים להתייעץ עם יועץ התקשורת שלנו ללא עלות.