פשטות הניתוב השיחה ליעד המבוקש, הג'ינגל והאינפורמציה שהם ישמעו בזמן ההמתנה, ביצוע פעולות בנתב ללא צורך בשירות אדם, כל אלה יקבעו כיצד הלקוחות שלכם ירגישו לפני השיחה, בזמן השיחה ואחריה. נתב השיחות העסקי של Voicenter גמיש ומאפשר לכם לתת מענה ללקוחות בערוצי התקשרות נוספים כגון, וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד.
IVR מתקדם או בשמה המלא מערכת תגובה קולית אינטראקטיבית מביאים גמישות ללא תחרות למערכת הטלפוניה העסקית. נתב השיחות הוא מערכת תגובות קוליות אוטומטיות מוגדרות מראש בממשק קל לתפעול. התגובה האוטומטית עונה לשיחות נכנסות ומסייעת למתקשרים על ידי העברתם בהתאם לבחירות בנתב למחלקה או נציג הנכונים ואף לסייע להם להשלים משימות פשוטות.
הגדרת הניתוב מתבצעת באופן פשוט וקל (Drag & Drop) בעזרת ממשק הניתוב שלנו ובמידת הצורך תמיד מוזמנים להתייעץ עם יועץ תקשורת המקצועיים שלנו ללא עלות.