Voicenter מחברת עסקים לעולמות המתקדמים של הAI

ברוכים הבאים לעולם הAI!
אנחנו נרגשים להציג בפניכם את כלי הניהול החדשניים ביותר שלנו לעסק, המבוססים עלAI.
הפתרון שלנו יגדיר מחדש את התקשורת שלכם עם הלקוחות.


החל מניתוב שיחות חכם וזיהוי קולי - Voiceroute,
תמלול וסיכום שיחות, נושאי פניה ופתרונות ועד לניתוח רגשות.
אנחנו שם עבורכם בכל שיחה. אבל זה לא הכל!

תגלו כיצד פתרונות AI יכולים לשפר את התפוקות ולספק תובנות אובייקטיביות על העסק או המוקד שלכם.

ניתוח משאבים מדויק יותר, התאמה אישית לאינטראקציות עם לקוחות ועזרה ביצירת לקוחות נאמנים לכל החיים למותג שלכם.

אז למה אתם מחכים? בואו לשמוע עוד על התכונות והיתרונות שאנחנו מציעים, ונראה למה אנחנו מתאימים בדיוק לעסק או למוקד שלכם.

למה אתם חייבים AI בעסק או במוקד שלכם

כאשר הציפיות של הלקוחות שלכם משתנים כל הזמן, כך גם הדרישה לשירות טוב יותר גוברת.

בינה מלאכותית - AI - מציעה דרך להישאר תחרותי ולקבל יתרון אל מול השוק. על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות, התאמה אישית של התקשורת עם הלקוחות, וניתוח נתונים מדויק, הAI יכול להפוך כל עסק או מוקד לכלי רב עוצמה שיתרום לצמיחה עסקית שלכם.

פתרונות הAI שלנו המאפשרים העברת מידע קריטי למערכות המידע הארגוניות מאפשרות לך לקחת את שירות הלקוחות שלך לעולם אחר.

 

מסכי AI לתצוגה של תמלול, סיכום, מילות מפתח והמון מידע עסקי נוסף במקום אחד

דשבורד לניתוח רגשות וזיהוי מאפיין העובדים בשיחה, אפשרות השמעת הקלטה עם תיעוד מדויק של מה שקרה בשיחה

 

 

alt

תרשים פתרון AI

AI לעסק שירותים נבחרים

פתרון התקשורת שלנו מלא בשירותים המאפשרים לעסק שלך למנף טכנולוגיה מתקדמת לניהול הלקוחות שלכם בצורה יוצאת דופן. הנה כמה דוגמאות למה שתוכלו לעשות עם הפתרון שלנו:

ניתוב שיחות חכם

בוט AI קולי המנתב שיחות לנציגים המתאימים ביותר בהתאם לצרכים ולבקשות של הלקוחות, מה שמשפר את היעילות והשירות.

alt

תמלול שיחות

המערכת מתמללת שיחות, מאפשרת ניתוח והשגת תובנות אובייקטיביות לשיפור השירות.

alt

סיכום שיחה

מעבר לתמלול השיחות נוכל להנגיש עבורכם את סיכום השיחה וכך לחסוך זמן יקר בשמיעת הקלטות או מעבר על תיעוד שיחות שלעיתים יכול להיות פחות אובייקטיבי ממה שקרה בשיחה בפועל

alt

ניתוח רגשות

המערכת שלנו יודעת לנתח רגשות לקוח ועובד במהלך השיחה והיא מאפשרת תהליכי חניכה ומשוב נכונים יותר לעובדים התורמים לשיפור מתמיד בתקשורת עם הלקוחות שלכם

alt

ניתוח שפה טבעית מתקדם

מנועי ניתוח השפה שלנו (NLU) מעניקים תובנות יותר מובהקות לגבי בקשות הלקוח, מספק תובנות לשיפור מתמיד של השירות.

alt

יתרונות כלי AI לעסקים ומוקדים

שילוב כלים טכנולוגיים של פתרון התקשורת ואינטגרציה מלאה למערכות המידע מאפשרים לAI לספק את המידע והתובנות העסקיות למערכת בה אתם מנהלים את הלקוחות שלכם

הגברת תפוקות עסקיות

בינה מלאכותית יכולה ליצור תהליכים אוטומטיים למשימות שגרתיות רבות, ובכך לשחרר את הנציגים לטפל בנושאים מורכבים יותר. זה יכול להגביר משמעותית את היעילות הכוללת של מוקד השירות שלך.

alt

חיסכון במשאבי בקרה

עם בינה מלאכותית, ניתן לנטר שיחות לצורך עמידה ברגלוציה, מה שמפחית את הסיכון לקנסות ועונשים. כלי הAI שלנו יכולים לסייע בשמירה על תיעוד מדויק וניטור פרמטרים שיתריעו לכם על התנהגות שאינה תקינה של עובדים או לקוחות.

alt

שירות לקוחות בהתאמה אישית

הפתרון שלנו משתמש במידע הטלפוני של הלקוחות כדי להתאים את התקשורת איתם בצורה הטובה ביותר עבור הצורך שהם פנו עבורו, מה שגורם ללקוחות להרגיש מוערכים ומובנים. זה מוביל לשביעות רצון ונאמנות מוגברת של הלקוחות כלפי העסק שלכם

alt

שיפור שביעות רצון

על ידי צמצום זמני המתנה, התאמה אישית של ניתוב השיחות ומתן תגובות מיידיות ומדויקות, העסק שלכם יכול לשפר משמעותית את שביעות רצון הלקוחות.

alt

צמצום נטישה ושחיקה

לקוחות מרוצים הם לקוחות נאמנים. על ידי שיפור שירות הלקוחות ושביעות הרצון, העסק שלכם יכול להפחית נטישת לקוחות ולהגביר את הנאמנות שלהם לעסק.

alt
בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים