מוקד

טלפוני חדשני

בענן מאובטח ומבוזר

Preview

כלי אופטימיזציה ייחודיים לתפעול וניהול מוקד טלפוני מתקדם בענן שישפרו את ביצועי המשתמשים והפעילות העסקית

3 סיבות טובות לבחור Voicenter

Professional

פלטפורמה מאוחדת שמתאימה את עצמה בדיוק לצרכים העסקיים.

Smart

הפכו את התקשורת עם הלקוחות לחכמה באמצעות הטכנולוגיה עדכנית ביותר.

Simple

פשוט לבחור חכם ולחבר את העסק לשירותי טלפוניה מתקדמים בענן!

מוקד טלפוני בענן

הפכו את המוקד שלכם להכי עדכני היום ובעתיד באמצעות פלטפורמת טלפוניה בענן מבוזרת וייחודית שמאחדת את כל צרכי הטלפוניה במקום אחד

פתרון טלפוניה לניהול קשרי לקוחות המסייע לכם לשפר את יכולות השיווק של העסק, להגדיל את המכירות, ולספק חוויית שירות יוצאת דופן. שירותי הטלפוניה עסקית כוללים מערכות מתוכננות שיכולות לטפל בסביבות משרדיות מורכבות או עמוסות ולשפר את היעילות והנצילות במוקד. כשהמערכת החכמה שלנו מאפשרת ללקוחותינו לחבר את הלקוחות שלהם בצורה נוחה למחלקות הרלוונטיות, לשלוט על קצב הוצאת השיחות, להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לתפוקות המוקד ולהתממשק עם מערכת המידע הארגונית - אין פלא שכולם בוחרים ב-Voicenter!

נציג במוקד שמשתמש בסופטפון של Voicenter

יתרונות

הצטרפו לקהל לקוחות רחב שכבר עושה שימוש נרחב ביכולות מערכת הטלפוניה של המוקד ונהנה ממגוון סיבות שאי אפשר להתעלם מהם

ייעול ושיפור תהליכים עסקיים

תהליכי אופטימיזציה מלאים הכוללים חיבור הדדי בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכת ה CRM באמצעות כלי API פשוטים יוצרים תהליכי עבודה אוטומטיים ומאפשרים לכם לעבוד. פשוט. נכון.

זמינות ללא גבולות

שלוחת Softphone, טלפון IP או שלוחה סלולרית, בעזרת הטכנולוגיה של הטלפוניה בענן שלנו תמיד תישארו מחוברים ותשמרו על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.

מערכת חסכונית

מערכת גמישה המאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ללא כל התחייבות ולשלם רק על מה שמשתמשים, תביא לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה של הטלפוניה הארגונית.

חווית לקוח יוצאת דופן

שירותים מתקדמים התואמים לצרכים בכל אורך מסע הלקוח מביאים לידי קבלת שירות נעים ופשוט. כמו כן, מגוון כלים המספקים אינדיקציה בזמן אמת במידה ונדרש לפעול לשיפור באופן מיידי.

פתרון מושלם לניהול ותפעול מוקדים טלפוניים

מערכת שפותחה מתוך הסתכלות רוחבית על הצרכים של כלל המשתמשים בארגון ונותנת מענה אפקטיבי להשגת היעדים והמטרות

מוקד מכירות וטלמרקטינג

מוקד שמטרתו לבצע מכירה טלפונית או מוקד שמטרתו לתאם פגישות לאנשי המכירות של החברה נשען על התוצאה הסופית - הכנסות! מגוון כלים ייעודיים לפעילות כזו יביאו אתכם למקסימום תוצאות במינימום זמן.

מוקד שירות ותמיכה

חוויית שירות טלפוני יעילה וחיבור הלקוחות שלך לנציגים במוקד בדרך הכי קצרה ובמינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בפרסונליזציה מלאה, מאפשר לך לתת מענה טלפוני איכותי.

כלים לנציגים

אנחנו ב-Voicenter עיצבנו את המוצר שלנו מתוך הבנה כי הנציגים שלכם הם 'הקו הראשון' בנקודת המפגש של הארגון והלקוחות. לכן, פיתחנו עבורם כלי עבודה אפקטיביים החיוניים להצלחתם.

תכונות המוקד המתקדמות שלנו

מערכת כל כך גמישה, כאילו בנינו אותה רק בשבילך.

לצרוך את כל שירותי התקשורת ישירות מהמקור - מפתח הטכנולוגיה, מאפשר לך לבחור את מה שמתאים בדיוק לצורך העסקי בכל רגע נתון, ולקבל שירות גמיש ומדויק לתפעול מוקד. המשוואה ברורה: להוציא מקסימום שיחות, להגיע לכמה שיותר לקוחות, במינימום משאבים. הכלים השימושיים להגברת תפוקות מאפשרים לך להגיע למיצוי אופטימלי של משאבי הארגון.

שירותי ענן טכנולוגים בכף ידו של משתמש במערכת של Voicenter
Voicenter Softphone
תוכנת Voicenter Softphone היא שלוחה ממוחשבת לנציג שלך, שמאפשרת לקבל ולהוציא שיחות ישירות בתוכנה המותקנת על המחשב, ולשמור על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המוקד.
איור של חייגן הסופטפון של Voicenter
חיווי, חטיפה, האזנה ולחישה
פיצ'רים מובנים כמו האזנה, לחישה או התפרצות לשיחה מאפשרים לדרגי ניהול-בפועל להדריך, לכוון ולתקן בזמן אמת, למנוע אסקלציות ולהכשיר את הצוות כולו למצוינות.
איור של שיחה בין נציג ללקוח וכפתורים שמאפשרים חיווי, חטיפה, האזנה ולחישה לשיחה על ידי מנהל
תוסף לכרום
חיוג בלחיצה מכל עמוד בכרום והקפצת כרטיס לקוח בעת שיחה נכנסת באמצעות תוסף פשוט להתקנה שמקל על חיי הנציגים ומסייע להם בעבודה תחת לחץ.
איור של תוסף לכרום שמאפשר חיוג בלחיצה והקפצת כרטיס לקוח בעת שיחה נכנסת או יוצאת
הקלטה ואחסון שיחות
הקלטות השיחה של המוקד המאוחסנות בענן, זמינות לשליפה והורדה מהירה כקובץ MP3. הקלטת שיחות הן כלי לימודי בהכשרת נציגים, מאפשרות תיעוד עבור 'עסקאות במסמך חסר' ומהוות פתרון בניהול מחלוקות.
איור של מסך פירוט שיחות של ממשק הניהול של המערכת
ממשק ניטור ובקרה בזמן אמת
במוקד טלמרקטינג בו בעיקר מוציאים שיחות או במוקד שירות עם שיחות נכנסות, מערכת התקשורת חייבת להיות כלי ניהולי 'בשירות האדם'. ממשק Monitor מנהל תהליכי תקשורת חכמים שעוזרים לך לדרג סדרי עדיפויות, לשפר את היעילות והנצילות במוקד ולספק חוויית שירות יוצאת דופן. ממשק Monitor בתצוגה ויזואלית ידידותית מעניק לך 'מבט-על' אודות ביצועי הנציגים, אחוזי נטישה ומספר שיחות בהמתנה, ומאפשר לך לתרגם את המידע לפעולות יישומיות שתומכות בהשגת יעדים ותפוקות, תוך איזון הזמינות והמענה הטלפוני בזמן אמת.
איור של ממשק הניטור והבקרה של נציגי המוקד
ממשק דוחות
לקבל כל נתון שרוצים בלחיצת כפתור. פילוח נתונים מותאם אישית בחיתוך חודשי, רבעוני או שנתי, עבור כל שלוחה, משתמש במוקד או בחלוקה למחלקות הארגון, מאפשרים ניהול מערכתי ברמת מאקרו ושליפה של כל המידע מממשק אחד ריכוזי, בקלות ובנוחות.
איור של ממשק הדוחות
סרגל נציג
עבודה יומיומית באמצעות סרגל נציג מאפשרת לכל הדרגים להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך המוניטור, ולמקסם את האפקטיביות בסנכרון נתונים בזמן אמת.
איור של סרגל נציג
רשימה שחורה
חסימת שיחות יוצאות ליעדים ומספרים מוגדרים, מייצרת 'רשימה שחורה' מובנית במערכת ומאפשרת עמידה בסטנדרטים רגולטוריים עבור הארגון כולו, ולא עבור מכשיר הטלפון הפיזי בלבד.
איור של רשימת טלפונים שחסומה להתקשרות
חיוג בלחיצה (Click2Call)
חיוג ישיר מכל דף אינטרנט או מערכת CRM בקליק אחד פשוט, מצמצם טעויות הקלדה, מקצר תהליכי עבודה ומאפשר לחייג ישירות ממסך המחשב, בקלות ובנוחות.
איור של חיוג בלחיצה
הקפצת מסך
שיחה נכנסת למוקד מאתרת את כרטיס הלקוח במערכת ה-CRM, מקפיצה אל המסך את כל הפרטים והיסטוריית הקשר עם הלקוח עוד לפני המענה לשיחה. כלי זה מאפשר לנציגים שלך לתת מענה אישי, איכותי ומדויק.
איור של איתור כרטיס לקוח בעת שיחה נכנסת
פירוט שיחות ל- CRM
עדכון פירוט השיחות המלא והקלטת השיחות ישירות לכרטיס הלקוח במערכת ניהול הלקוחות (CRM), מאפשר זמינות כל המידע הטלפוני במרוכז במקום אחד, מקצר תהליכים ויוצר אוטומציה לתיעוד השיחה במערכת.
איור של ממשק פירוט שיחות
הרשאות ניהול מחלקה
נהלו את הגישה לממשק הניהול בהתאם לסוגי הרשאה הנוגעים לאופי תפקידו של המשתמש ואבטחו את המידע הרגיש על ידי הנגשה למורשים בלבד. הגדירו עובדים רלוונטיים עם הרשאות ומשאבים מדויקים מכל מכשיר שיש לו גישה לאינטרנט. התגברות על מכשולים של גישה למשאבים שונים של המערכת היא באמת תהליך "עשה זאת בעצמך" פשוט אשר תוכנן באופן שתשיגו את זה נכון בפעם הראשונה.
איור של ממשק ניהול הרשאות בחשבון
מזהה דינמי
Caller ID דינמי מאפשר לך לבחור את מספר הטלפון המזוהה ממנו תצא השיחה, בחלוקה לקידומות מקומיות בארץ ובעולם, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי שלך, משאיר את הארגון מקומי ומרחיב את הנגישות לשווקים חדשים.
איור של טלפון שמאפשר שיחה יוצאת עם מגוון מספרים לבחירה
חייגן אוטומטי
לייצר שיחות אוטומטיות ולהגביר תפוקות בעזרת חייגן אוטומטי (Dialer) לרשימת טלפונים מתוך המערכת או מקבצי נתונים, בחיתוך לפי נציג, שעות או סטטוס הלקוח, מאפשר לך לקצר את מרווח זמני ההפסקות בין השיחות ולהגביר את תפוקת הנציגים במוקד.
איור של טלפון שמוציא המון שיחות במקביל
שיחה חוזרת (Callback)
לדבר עם הלקוח שלך בדיוק ברגע המתאים באמצעות שירות CallBack - כלי עבודה אוטומטי שמייצר שיחה טלפונית באופן מיידי בהקלדת מספר טלפון בכל טופס באתר האינטרנט שלך, מאפשר לך להשתמש במומנטום לקיצור זמני המענה החוזר ללידים וליצור חוויית לקוח מרשימה ואינטראקטיבית.
איור של טלפון שמחייג חזרה ללקוח באופן אוטומטי
מעגלי המתנה
יצירת מעגלי המתנה (Queue) בהתאם לסיווג הלקוח, וניהול מענה הנציגים כולל שיוך בהתאם לקריטריונים כמו רמת ההכשרה או שפת הדיבור, מאפשרים לך התאמה גמישה לצרכים, וניתוב איכותי ומדויק בכל רגע נתון.
איור של לקוחות שממתינים למענה של נציג
ניתוב שיחה מונחה לקוח
הגדרות ניתוב שיחה נכנסת על-פי מאפייני הלקוח מאפשרות לך להשמיע מסר שיווקי ייעודי בזמן ההמתנה למענה, ולהפנות את השיחה למענה אנושי אופטימלי בהתאמה-ללקוח, בלי לחיצה על מקשים ובאופן אוטומטי.
איור של שיחה שימוערת למערכת המידע ומשם חוזרת למערכות  Voicenter עם הפניה למקום הרולוונטי

לקוחות ממליצים

אז למה לבחור ב-Voicenter? לאור שלוש סיבות עיקריות: חדשנות, יכולת להוציא לפועל בצורה מידית ומקצוענות.

המלצה של חברת Gett
ליאת פורת
מנהלת חווית לקוח, חברת Gett

Voicenter מובילה בתחום השרות. כל החברה החל מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים מסורים לתוצאה, שהיא הצלחה.

המלצה של חברת הכוורת
חיים כדורי
מנכ”ל ובעלים, הכוורת

תמיכה מעולה, שירות מצוין ובזכות יעילות המערכת שלהם המכירות שלנו השתפרו ב-15% בשנה האחרונה.

המלצה של חברת WINWIN מבית ידיעות אחרונות
אושרה לוי
סמנכ"לית שיווק ומכירות, WIN WIN

כחברה דינאמית וחדשנית, הפתרון שהוטמע ע"י Voicenter מספק מענה מדויק לצרכים שלנו, ומאפשר לנהל ולייעל תהליכים עסקיים בצורה אופטימלית.

  המלצה של סוכנות הביטוח קלי
אמיר הרוש
סמנכ"ל טכנולוגיות, קלי
בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים