מוקד
טלפוני חדשני
בענן מאובטח ומבוזר
כלי אופטימיזציה ייחודיים לתפעול וניהול מוקד טלפוני מתקדם בענן שישפרו את ביצועי המשתמשים והפעילות העסקית
מוקד
טלפוני חדשני
בענן מאובטח ומבוזר
כלי אופטימיזציה ייחודיים לתפעול וניהול מוקד טלפוני מתקדם בענן שישפרו את ביצועי המשתמשים והפעילות העסקית
כלי אופטימיזציה ייחודיים לתפעול וניהול מוקד טלפוני מתקדם בענן שישפרו את ביצועי המשתמשים והפעילות העסקית
פלטפורמה מאוחדת שמתאימה את עצמה בדיוק לצרכים העסקיים.
הפכו את התקשורת עם הלקוחות לחכמה באמצעות הטכנולוגיה עדכנית ביותר.
פשוט לבחור חכם ולחבר את העסק לשירותי טלפוניה מתקדמים בענן!
הפכו את המוקד שלכם להכי עדכני היום ובעתיד באמצעות פלטפורמת טלפוניה בענן מבוזרת וייחודית שמאחדת את כל צרכי הטלפוניה במקום אחד
פתרון טלפוניה לניהול קשרי לקוחות המסייע לכם לשפר את יכולות השיווק של העסק, להגדיל את המכירות, ולספק חוויית שירות יוצאת דופן. שירותי הטלפוניה עסקית כוללים מערכות מתוכננות שיכולות לטפל בסביבות משרדיות מורכבות או עמוסות ולשפר את היעילות והנצילות במוקד. כשהמערכת החכמה שלנו מאפשרת ללקוחותינו לחבר את הלקוחות שלהם בצורה נוחה למחלקות הרלוונטיות, לשלוט על קצב הוצאת השיחות, להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לתפוקות המוקד ולהתממשק עם מערכת המידע הארגונית - אין פלא שכולם בוחרים ב-Voicenter!
הצטרפו לקהל לקוחות רחב שכבר עושה שימוש נרחב ביכולות מערכת הטלפוניה של המוקד ונהנה ממגוון סיבות שאי אפשר להתעלם מהם
תהליכי אופטימיזציה מלאים הכוללים חיבור הדדי בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכת ה CRM באמצעות כלי API פשוטים יוצרים תהליכי עבודה אוטומטיים ומאפשרים לכם לעבוד. פשוט. נכון.
שלוחת Softphone, טלפון IP או שלוחה סלולרית, בעזרת הטכנולוגיה של הטלפוניה בענן שלנו תמיד תישארו מחוברים ותשמרו על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.
מערכת גמישה המאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ללא כל התחייבות ולשלם רק על מה שמשתמשים, תביא לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה של הטלפוניה הארגונית.
שירותים מתקדמים התואמים לצרכים בכל אורך מסע הלקוח מביאים לידי קבלת שירות נעים ופשוט. כמו כן, מגוון כלים המספקים אינדיקציה בזמן אמת במידה ונדרש לפעול לשיפור באופן מיידי.
מערכת שפותחה מתוך הסתכלות רוחבית על הצרכים של כלל המשתמשים בארגון ונותנת מענה אפקטיבי להשגת היעדים והמטרות
מוקד שמטרתו לבצע מכירה טלפונית או מוקד שמטרתו לתאם פגישות לאנשי המכירות של החברה נשען על התוצאה הסופית - הכנסות! מגוון כלים ייעודיים לפעילות כזו יביאו אתכם למקסימום תוצאות במינימום זמן.
חוויית שירות טלפוני יעילה וחיבור הלקוחות שלך לנציגים במוקד בדרך הכי קצרה ובמינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בפרסונליזציה מלאה, מאפשר לך לתת מענה טלפוני איכותי.
אנחנו ב-Voicenter עיצבנו את המוצר שלנו מתוך הבנה כי הנציגים שלכם הם 'הקו הראשון' בנקודת המפגש של הארגון והלקוחות. לכן, פיתחנו עבורם כלי עבודה אפקטיביים החיוניים להצלחתם.